1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Maar zelfs Feyenoorders zullen het erover eens zijn dat De Vrij gewoon een watje binnen de lijnen is. Als die meegaat als basisspeler op het WK ga ik niet eens kijken.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Opvallend inderdaad. Ik zie hem graag komen mits Sigthorsson en De Jong weg gaan in de zomer.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Liegbeest.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Klopt.

    Kongolo _O_ _O_
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    En dan lekker voor Jong Ajax spelen?
    Die hebben volgens mij genoeg talent rondlopen.

    Zivkovic kan nog niet eens een hele wedstrijd fatsoenlijk spelen, alleen in z'n invalbeurten speelt ie echt goed.
    Dan zou ik het wel weten, in de basis bij FC Groningen (volgend seizoen dan) of af en toe spelen voor Jong Ajax..
    Maarja, met geld is alles mogelijk :+.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik sta op het airport, tot vanmiddag bij Arsenal - Sunderland! :D
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kongolo ben ik als Ajacied ook gecharmeerd van. Vind dat wél een echte verdediger die ook nog eens kan opbouwen. Die zou een goed koppel vormen met Veltman. ;)

    Over Zivkovic: waarom zou je die halen als je Kishna al hebt? Die speelt bij Jong Ajax ook gewoon in de spits. Ik vind Kishna heel veel weghebben van Van Persie. Nou, zo'n type kunnen we wel gebruiken in de spits. :D Als Ajax dan iemand moet halen is het, de onhaalbare, Tadiç of Zyech.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2014
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    damn. Kongolo en Veltman samen. We gaan naar het WK he? Kan je nog beter Breuer en Wisgerhof meenemen. Je moet sowieso iemand hebben met ervaring centraal. Denk hierbij aan Vlaar, (misschien) Heitinga. De keuze is erg beperkt, maar 2 van die jonkies neerzetten is akkoord gaan met een afgang. Of je moet verdedigend erg verdedigend spelen met bijvoorbeeld Strootman en De Jong ofzo
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nederland wordt sowieso een afgang. Een coach die niet eens gemotiveert is en geen zin meer heeft om te coachen. Vangaal kan beter even opdonderen en plaats maken voor Guus hiddink, dan hebben we nog een kans.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2014
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    Als er iemand is die met een jonge ploeg een fatsoenlijke prestatie neer kan zetten, is het Van Gaal wel. Ik snap best dat ie het hele kwalificatie proces vervelend vind, in Fifa simuleer ik dat ook zoveel mogelijk :+ Maar hij doet het juist voor het WK, en ik denk dat hij daar meer uit kan halen dan bijvoorbeeld Hiddink.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg nergens dat dat het duo op het WK moet zijn, maar voor de toekomst lijkt me dat nog niet eens een vreemde combo, die twee.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat Vlaar & van Dijk op dit moment het beste duo is, kunnen iig fysiek beide mee, niet onbelangrijk!
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat Van Dijk nog niet eens geselecteerd wordt, slaat natuurlijk nergens op. Dat Eredivisie-beleid van Van Gaal moet ook niet doorslaan..
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zoiets zou nog best kunnen werken, maar zet dan wel Daley daarvoor. Dan moet je gewoon het Ajax systeem gaan spelen, zodat Blind de opbouw kan verzorgen. Van Dijk en Vlaar zijn opbouwend niet zo sterk dus laat die dan maar zsm de bal inleveren bij iemand met inzicht. :+
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Van Dijk speelt in de Schotse competitie.. Daar speel je week in week uit tegen Heart of Midlothian of Dundee United.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Veltman speelt week in week uit tegen RKC of Zwolle en heeft daar al de grootste moeite mee om constant te blijven presteren. Van Dijk doet het meer dan prima in Schotland en wekt interesse van grote clubs.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die andere spelers spelen in de Nederlandse competitie, wat is je punt? Ik schat de Eredivisie inmiddels al bijna op hetzelfde niveau. :+
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben ook geen voorstander om Veltman in de basis te zetten op het WK.
    Heb alleen mijn twijfels bij Van Dijk. Bij FC Groningen was hij ook geen wekelijkse uitblinker.

    En nu bij Celtic voetbalt hij aardig mee en iedereen is gelijk laaien enthousiast.
    Maar gooi hem maar eens in de basis bij Oranje, kijken hoe hij het doet. Veel alternatieven zijn er niet.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben alles behalve laaiend enthousiast, mede omdat ik de Schotse competitie nooit kijk. Ik zie alleen 'individual performance' filmpjes en laaiend enthousiaste analisten. Punt is dat ik ook niet laaiend enthousiast over een speler hoef te zijn, als ik hem al in Oranje wil zien. Het is eerder dat wat er nu staat gewoon zo ontzettend matig is.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    De kans dat Zivkovic deze zomer naar Ajax gaat is weer gesloken aangezien Texeira naar FC Dallas gaat, dus als Zivkovic dan weg gaat houden we alleen nog De Leeuw en Zeefuik over als spitsen :).
     

Deel Deze Pagina