1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat mogen mensen inderdaad en dat doen ze ook, dat zal ook niet veranderen als ik zeg dat ik dat nogal overdreven vind. Er is heisa over en iedereen roept dingen als: ''belachelijk'', ''wat een idioot'', ''prutser'', etc.

    Dat vind ik dus niet. Ik vind het niet belachelijk. Ik vind het raar dat mensen het zo belachelijk vinden. En dat mag ik ook vinden.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar je brengt het nogal vreemd. Zolang er dus niemand gemept wordt, is het prima om zo te reageren?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dus als ik een kutdag heb en de daarna de bus mis omdat de buschauffeur een eikel is en te vroeg vertrek mag ik door mijn emoties ook gewoon het bushokje slopen? Ik doe er toch niemand pijn mee?

    Hij sloopt nog steeds andermans spullen en heeft daarnaast een voorbeeldfunctie. Dan doe je dit soort dingen niet, ook al ben je boos.
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gewoon doen! :+

    Of ze Pelle schorsen of niet, maakt nu al helemaal niet meer uit natuurlijk. De laatste weken gooide Feyenoord het zelf weg. Vorige week hielp Nijhuis daarin mee, en nu deed deze scheids er nog een flinke schep op.

    Neemt niet weg dat Immers die bal gewoon weg moet roeien in minuut 94 en dan had het leuk geworden volgende week. Nu maakt het geen reet uit voor de competitie.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Maar wel voor Europa.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gewoon in beroep gaan, iig nog Ajax meepakken.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je niet menen? Dan maak je je als club toch volstrekt belachelijk?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Normaal gesproken veroordelen clubs dit vrij hard (als het op tv te zien is :+)

    Maar het is wel de klassieker waar het om gaat en met of zonder Pelle is wel een verschil..

    Ben wel benieuwd wat ze gaan doen
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat je van Ajax wil winnen? Belachelijk idd.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je als club beroep aantekent op een schorsing na aanleiding van vandalisme en wangedrag, keur je het in feite goed. Dat vind ik dus echt volstrekt belachelijk en geef je wel een heel verkeerd signaal af. Ook al speel je het weekend erop tegen je grootste "aarts" rivaal.

    Ik hoop trouwens dat Feyenoord en Ajax in hun sterkste opstellingen speelt, al gaat dat bij Ajax al niet op door alle blessures.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat clubs dit soort gedrag (als het op tv komt :+) normaal gesproken heel streng veroordelen. Of je dat terecht vind of niet is een tweede (persoonlijk vind ik dat je als prof moet zorgen dat als je wat wil slopen je dat niet moet doen waar de camera's bij zijn) maar het is normaal dat een club voor zijn eigen imago hier flink afstand van neemt.

    Voorbeeldfunctie dit dat , je weet wel hoe dat gaat
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem niet als Feyenoord in beroep gaat. Bijna iedere club doet dat wanneer dat tactisch kan worden gedaan. Zie liever Pelle de boel slopen dan iemand geblesseerd schoppen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mja, ik kan me behalve Pieters niet zo recent nog andere voorbeelden van misdragingen buiten het veld herinneren. Dus ik weet niet zo goed of in beroep gaan of niet standaard is in zo'n geval , volgens mij niet echt

    Bij misdragingen in het veld is het wel zo'n beetje standaard ja :+ (tenzij er echt klappen uitgedeeld worden of iemand door midden word geschopt)

    Het is wel een verschilletje of je een niet in vorm zijnde Pieters een paar wedstrijden moet missen of je je belangrijkste speler mist voor toch wel de belangrijkste (of in ieder geval meest beladen) thuiswedstrijd van het jaar..

    denk dat ze zich bij Feyenoord nu wel achter de oren zitten te krabben wat ze er mee aan moeten, ze kunnen het eigenlijk niet goed doen.

    Als ze zelf ook vrij streng richting Pelle gaan zijn is dat slecht voor het team en vinden de supporters dat denk ik niet echt leuk maar als ze het niet doen zal er in de media wel een flink item van gemaakt worden. En dat is ook niet echt lekker
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  15. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    pelle moet gewoon een week salaris daarmee de reparatie betalen en wat over is de ene helft aan goed doel die feyenoord wilt zal wel sophia zijn en en een goed doel dat twente beslist dat is uiteindelijk de beste oplossing voor alle 2
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou netjes van hem zijn maar denk niet dat de KNVB daar echt een boodschap aan heeft voor wat betreft de hoogte van de schorsing?
     
  17. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    gewoon 1 wedstrijd schorsen maar dan moet het ook klaar zijn na zondag dan he
     
  18. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug naar dat buitenspeldoelpunt; Gozebuyuk heeft na afloop verklaart dat de spelregels zijn verscherpt, en dit dus geen hinderlijk buitenspel meer is.. Alle spelers zijn hiervan op de hoogte, evenals de trainers.. Hoe kan het dan dat ik na de wedstrijd beide trainers hoor spreken over een buitenspelgoal, Castaignos zegt dat het buitenspel is....

    Weten de trainers en spelers soms niet meer hoe de regels precies in elkaar steken?

    Ik vind het sowieso niet 100% duidelijk dat het hinderlijk buitenspel is.. Mulder heeft volgens mij meer moeite met Mathijsen die in de weg staat..
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist die goal even opgezocht, vooral op Mulder gelet, en ik betwijfel ten zeerste of 'ie die bal überhaupt had gehad als Castaignos daar niet in de buurt had gestaan. Staat aan de grond genageld. Kan ie wel leuk wijzen naar Castaignos, maar het enige wat Mulder deed was kijken hoe die bal over die lijn rolde.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat telt in de uiteindelijke beoordeling niet mee lijkt mij. Buitenspel is buitenspel (ik zeg niet dat het hier onomsteltelijk buitenspel is, alleen dat er niet moet worden gekeken of de keeper hem anders wel/niet had gehad).
     

Deel Deze Pagina