De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Eens! Moet maar eens gauw verkocht worden. Het type Alfred Finbogasson, bedoeld niet letterlijk dezelfde spits, lijkt me wel wat voor Feyenoord om in te lijven. Probleem is dat een dergelijke spits als Alfred na dit seizoen waarschijnlijk een paar miljoen duurder is dan Graziano nu! :+

En waarom die avatar!? Ik denk steeds dat je Tyrant bent! :'-(

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.232
    Tyrant? Wut?

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heerlijk zo'n overwinning waarbij de tegenstander uit frustratie maar gaat rondschoppen en met verontwaardigde blik om zich blijft kijken. En maar zingen daar in Rotterdam dat ze worden genaaid.

Reacties van Pelle en Janmaat zeggen alles. Prachtig _0/

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nou ja... Als je de laatste wedstrijden hebt gezien kan je idd zeggen dat we aardig bestolen zijn. Op een gegeven moment snapte ik het ook wel tijdens deze wedstrijd. Niet om die gele kaart van Clasie, dat was gewoon terecht. Maar even later worden we wel weer onterecht afgefloten wanneer Schaken en Pelle met 1 verdediger van Ajax op Cillesen kunnen gaan. Daar had vast en zeker de 2-1 in ons voordeel uit kunnen komen.

ALS ALS ALS, ik weet het. Maar dit seizoen valt er wel erg veel uit in het nadeel van Feyenoord.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo: huilie

En de KNVB en scheidsrechters zijn natuurlijk allemaal voor Ajax..
    Het begon in de kuip bij die overtreding van poulsen (geloof ik) die geen geel waard was, daarna dat idiote in komen van Clasie wat gewoon terecht was en dan maar zingen dat Feyenoord alleen maar benadeeld wordt. Give me a break, die smerige pastavreter mocht anders gewoon in het veld staan vandaag.. Feyenoord laat het zelf gewoon keer op keer afweten en dat is lastig om te accepteren.

Ik had het ook liever anders gezien, want met dit zooitje wat de eredivisie heet groeit geen enkele club. Ik hoop echt dat het niveau weer wat omhoog gaat van de Eredivisie, want hier wordt geen enkele club beter of gelukkiger van. Dat Ajax met zo'n matig elftal toch telkens kan winnen van de andere clubs is opzich nog steeds leuk voor mij, maar je schiet er alleen niks mee op.

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    brillie :{

Dat is helemaal niet lastig te accepteren. Dat heb ik nu al 4 posts achter elkaar gezegd geloof ik:confused:

Ahh fuck it... Waarom ga ik er eigenlijk (weer) op in... |:-

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie anders toch 'benadeeld' en 'bestolen' in je post naar voren komen. Ik bedoelde met die zin Feyenoord zelf btw ;)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De eierdoppen zijn niet aan te slepen in Rotjeknor.

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Tegen NAC, ja. Tegen Twente, zeker! Vandaag, neuh.
    Tegen RKC, Heracles, Zwolle en weet ik veel wie allemaal. Nee! Dat was typisch Feyenoord...

Hoe gaat t met Inter? ;)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eierdoploos. En een goed weekend gehad. Ook al vier keer op rij niet verloren.

Hoezo?

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het wordt allemaal maar overdreven, nu werd het extra opgeblazen in aanloop naar deze wedstrijd. Koeman en consorten deden allemaal doodleuk mee. Coaches hebben in het verleden schorsingen opgelopen na zulke uitlatingen (dan wel een overdreven sanctie, maar toch), Pelle krijgt een voorwaardelijke schorsing. Overigens ook maar pisgeluk dat Pelle 'I didnt feel an elbow' niet wordt gezien toen hij die elleboog uitdeelde, was direct rood geweest.

Het gejank na de wedstrijd van zowel Janmaat en Pelle was tekenend, commentaar van Janmaat is gewoon het ultieme compliment. Pelle die over iets totaal anders gaat lullen na een kritische vraag en de club en zichzelf alweer voor lul zet.

'PSV had altijd de naam, maar sinds ze daar in Eindhoven eindelijk overgegaan zijn op een vorm van introspectie, ligt de strijd om de Calimero-bokaal weer helemaal open. En dient Feyenoord, dat zich structureel benadeeld voelt door de arbitrage, zich aan als een sterke concurrent. Het leidt ook zo heerlijk de aandacht af van het eigen onvermogen om wedstrijden in een eerder stadium definitief te beslissen'

'Indi was niet zo snel' :lol:

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zelfde versnelling als vorige week enkel langs rechts. Vraag me af hoe lang verdedigers daar nog in blijven trappen. Of hij is Robben 2.0, iedereen weet wat hij gaat doen maar het lukt ze niet om hem te stoppen. :+

Ook mooi hoe Kishna juicht nadat hij ziet dat Sigi scoort.

13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Pelle mogen ze van mij 5 wedstrijden schorsen. Die is z'n krediet wel heel erg aan het verspelen. Ronduit belachelijke actie weer!

Nogmaals, de kritiek over Nac en Twente is gewoon terecht, voor de rest mogen ze de hand vooral in eigen boezem steken. Laatste zin heb je 100% gelijk in!

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zijn niet mijn woorden, maar een citaat, daar waar ik mij wel erg goed in kan vinden nav de situatie rondom Feyenoord de afgelopen dagen.

Overigens dacht ik eerst dat Janmaat het over Pelle had :lol:

Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.397

Vast al gepost, maar wat een vent die Pelle. :D

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kishna heeft een versnelling die je niet ziet en er zijn maar weinig spelers die dat hebben. :thumbs:

Edit: mooiste in dat gifje is wel hoe De Vrij als een watje dat duel aangaat, met nota bene de armen voor zijn lichaam. Alsof 'ie bang is geraakt te worden door de bal. :+

Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een gefrustreerde calimero´s zijn die Feyenoorders zeg :)
    Het zit echt diep bij die gasten.
    Verschrikkelijke aanhang en altijd dat lompe ongepaste gedrag.

Kijk eens lekker na je zelf ipv altijd een ander de schuld te geven(de KNJB lol)

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    :emo: Scheer ons anders even allemaal over 1 kam.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.397
    :emo:

Deel Deze Pagina