1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het zeker aan te raden :) Het enige wat mij tegenviel was de beschermende kleding die je krijgt. Ik had op minst een oude jas met bescherming in verwacht, het was nu gewoon een motorbroek en -jas zonder bescherming. Ik had mijn eigen backprotector wel aan.

    Staan in bochten ligt eraan. Als je langzaam gaat kan je ook staan. Het is hoe dan ook stuk moeilijk als het lijkt. Zeker heel los zand.

    Die kerel knalde trouwens net niet op die boom in het filmpje. Hij moest vol in zijn remmen en vloog voorover. Een andere viel wat harder en heeft een spiertje gescheurd :confused: Maar dan was ook een heel domme actie van hem :+


    Ik ben al marktplaats aan het afspeuren naar een crosser :')
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Afgelopen weekend mijn nieuwe speeltje opgehaald in Emmen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    CBR600RR dus, uit 2004. Allerlei CNC accessoires erop en een heeeeel bruut uitlaatsysteem. Super blij mee, rijdt heerlijk.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nice gefeliciteerd man! ziet er strak uit :)
    Wel ellende nu met al die pekel op de weg ik wacht nog even met mijn fietsje uit het westen ophalen.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijk gereden vandaag weer! Wel met thermokleding onder het pak, maar mocht de pret zeker niet drukken. Niet heel veel motorrijders gezien btw.
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    NvM :mad:


    Ik wil ook weer rijden!!
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie heel veel naked bikes, crossmotors, supersports, etc hier langs komen, maar wat ik me afvraag: zijn er hier ook mensen met choppers? Het lijkt me best tof om een bobber te bouwen / hebben.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Er was hier volgens mij 1 iemand met een chopper maar hier zijn toch hoofdzakelijk echte motorrijders :+

    Gisteren ben ik even naar de motorbeurs geweest.
    Paar kiekjes:

    BMW S1000R
    [​IMG]
    image

    MV Agusta F3 800
    [​IMG]
    image

    Ducati 1199
    [​IMG]
    Motorbeurs

    Maar weer ns wat testritjes gaan plannen dit voorjaar ;)
     
  8. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar de beurs maar even overgeslagen, vorig jaar daar al een impuls aankoop van 600,- gedaan O-)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die Duc ziet er superdik uit, al hoef ik niet zoveel vermogen te hebben.
    Sinds vorige week ook weer op de bike (woon-werk) en is toch wel lekker.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb vorig weekend en het weekend ervoor ook al weer rondgereden. Maar ik heb een textiel pak met binnenvoering, dus geen last van de kou. Heerlijk.
    Afgelopen weekend ook veel motorrijders tegengekomen.

    Motorbeurs heb ik maar overgeslagen. Misschien had ik beter wel langs kunnen gaan om m'n oordopjes te laten nameten en fixen, die otoplastieken zijn nou ook niet bepaald het einde voor mij..
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de Suzuki weer eens uitgelaten. Even begonnen met wat standaard rem en oefeningetjes en daarna nog stuk wezen rijden. Was even wennen weer op SS, heel anders dan mijn gare pekel crosser :p

    Maar ging weer lekker. :thumbs: Zin in seizoen :D
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2014
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Morgen het paard maar weer eens van stal halen :)
    Staat nu bij mij schoonouders in RidderKerk.. wordt een mooi ritje (hopelijk) naar Almelo.

    Nog mensen van hier die ik onderweg tegen kan komen?
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zo Speedy is weer thuis :)
    Gisteren lekker op de lekdijk gereden (Wat druk daar) en daarna de tocht naar het Oosten begonnen.
    Man wat voelt die bike toch snel vertrouwd naar 10min was het weer smijten met dat ding haha!
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij zo'n weer denk ik vaak: Had ik mijn rijbewijs maar.. Er komen echt honderden motoren hier voor mijn huis langs en op zo'n moment duurt een jaar nog lang :p
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik al verwacht dat het "circuit" druk bezocht zou worden :) (ik woon er in de buurt tussen Nieuwegein en Schoonhoven)
    Juist daarom was ik niet gegaan, of ik had richting het oosten moeten rijden :+

    Wel heerlijk he dat het zo snel weer vertrouwd voelt.
    Hoorde behoorlijk veel motoren over de provinciale weg gaan, ook een paar ambulances, er waren er een paar met iets teveel vertrouwen ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol ik heb de ambulances wel gezien inderdaad.. geen motorongeluk gezien maar het zal wel weer raak zijn geweest. :mad:
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor de motor liefhebbers: Why We Ride.
    http://www.imdb.com/title/tt2960470/?ref_=nv_sr_1

    Mooie documentaire over motor rijden en de geschiedenis, waarin diverse aspecten aan bod komen (lang niet alles uiteraard). Mooie beelden en geeft een goed gevoel.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Deze week begonnen aan mijn motorrijbewijs. Aangezien ik 24 ben geen beperkingen, heerlijk.

    Afgelopen woensdag eerste les gehad. Heb echter nul ervaring op scooter/ brommer laat staan schakelen op een motor. Viel dat even tegen zeg. Had er toch wel ff de pist in aangezien autorijbewijs koud kunstje was.

    Vandaag 2e les gehad en oh wat een verschil. 40 minuten openbare weg gereden en 50 minuten vaardigheden geoefend. Ging echt al stuk beter.

    Volgens mij is een MTB/ snowboard achtergrond ook wel een voordeel. Vooral als je de bochten in moet.


    Ik kan niet wachten tot ik deze zomer heerlijk kan gaan rijden.\o/
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    bonjour allemaal.........


    hows life???

    hebben we nog een beetje gestuurd de afgelopen weken met het mooie weer......ik iig weinig.
    heb verdomme een tennis arm en alleen al mijn motor vasthouden doet al serieus auw....
    zal wel weer overgaan met de tijd al kan het volgens die geweldige dokter van mij wel een jaar duren....dankuwelbaar!!?

    stiekum toch zo af en toe straks weer een rondje ploffen,denk dat dat een medicijn is wat geen een apotheek in de schappen heeft liggen :)
     
  20. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor, na mn verhuizing het weer lekker opgepakt. Vandaag nog 3 uur gereden :)

    Nu eerst mn bruiloft, huwelijksreis en daarna sparen voor een nieuwe brommert :D
     

Deel Deze Pagina