1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Italië heeft enkel Napoli of Juve wat nog iets wat leuk voetbal speelt, maar de rest is nou ook niet echt een aanwinst voor het kampioenenbal IMO.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar gaat het niet om. En buiten dat: noem mij eens vier clubs die 'mooi' spelen in de huidige CL. Wat een kutvoetbal zie ik elke keer zeg. En dan het grootste probleem: elke keer dezelfde wedstrijden met dezelfde voorspelbare winnaars. Ik krijg zo'n been there, done that gevoel van al deze affiches. Nul spanning, nul spektakel.

    Juist omdat Italianen een andere manier van voetballen hebben en met (nog) veel meer strijd spelen zouden ze een enorme verfrissing zijn voor het huidige pallet aan clubs.

    Wat bedoel je met 'leuk voetbal'? En hoeveel Serie A heb je gezien dit seizoen?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik kan op dit moment vrij weinig clubs opnoemen die leuk voetbal spelen, maar dat komt gewoon omdat effectief voetbal tegenwoordig gewoon saai is om te kijken. Jouw bewering dat Italiaanse clubs daar verandering in zouden kunnen brengen snap ik dan ook niet helemaal, want daar zijn ze koning in efficiency. Dat kun je zeker als fris en nieuw zien maar ik zit daar ook niet op te wachten.

    Ik hou gewoon van voetbal waar je doel is om te scoren. Niet om de 0 te houden of om zoveel mogelijk balbezit te hebben. Dus een Atletico mag van mij wel ver komen, die spelen nu echt gewoon aanvallend voetbal waar ze de verdediging liever niet teveel aan de bal willen hebben. Opbouwen op je middenveld!
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dortmund, Arsenal (normaal gesproken), Bayern, Real en Barca bij vlagen bijvoorbeeld.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hahaha, Atlético is de meest Italiaanse ploeg van alle niet-Italiaanse ploegen vent. Die vallen aan als het nodig is of als ze thuis spelen en plooien zich terug als een hecht en agressief blok als ze de bal niet hebben. Strijd is daar het toverwoord.

    Ik had het ook helemaal niet over efficiëntie. Ik wil spektakel. Dat komt er veel meer als er verschillende voetbalculturen tegen elkaar strijden. Bovendien spelen Juve, Roma, Napoli en Fiorentina (de huidige top vier) allemaal relatief aanvallend voetbal, dus die vlieger gaat ook niet op.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Atletico een italiaanse ploeg? Wut
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mee eens. Variatie zou wat dat betreft wel leuk zijn. Ben benieuwd naar PSG wat dat betreft. Galatasaray heeft van de clubs die door kunnen ook nog zo'n vecht methode, maar vind ik toch erg onder de maat om een kans tegen de andere ploegen te maken.
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    We zouden Inter ieder jaar een wildcard moeten geven voor de CL, dat lijkt mij de beste oplossing.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een beetje strijd is nooit weg ... maar als een ploeg wat fysieker gaat spelen is er nog altijd een scheidsrechter die dat niet toe laat jammer genoeg.

    Voor de rest vind ik dat je gelijk hebt m.b.t de "affiches". Bayern München tegen Arsenal was dood en dood saai ... om over Barcelona tegen City maar te zwijgen :emo:

    Ben alleen bang dat er met de komst van Italiaanse ploegen geen verschil in gaat komen. Want, zeg nou zelf, als Juventus/Napoli/Inter tegen een ploeg als Barcelona/Bayern moet spelen dan graven ze zichzelf compleet in. Dus echt attractief voetbal zal dat ook niet worden.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Komen nog zat mooie potjes aan. Vroeger was ook er ook niet elke wedstrijd spektakel.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa ... ik vond Inter - Barcelona ( of andersom :+ ) wel een leuke pot. Chelsea - Liverpool ( meerdere malen ) waren heel boeiend. Zo zijn er nog wel meer leuke potjes ..
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lees eens, lieve mensen. Ik heb het niet zozeer over tactieken of over efficiëntie. Het is gewoon leuker als er meer voetbalculturen sterk vertegenwoordigd zijn en aan elkaar zijn gewaagd. Ik vind de huidige Engelse, Duitse en Spaanse ploegen (op Atlético na) maar een stel slappe vaatdoeken bij elkaar.

    Die waren allebei leuk. De eerste omdat Inter dik verdiend won met 3-1 en de tweede omdat het knijterteringtyfusspannend was, zeker nadat Inter na 27 minuten met 10 man moest overleven.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Meh, geen één wedstrijd van de CL gezien dit jaar. Is gewoon niet boeiend meer, laat Atlético maar lekker stunten. :)
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb toch godverdomme zo'n schijthekel aan die kutklappers bij AZ. Pffff
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    :emo:

    Mooi 1-0 gewonnen :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sostic heeft wel een punt. Klappertjes publiek is gewoon erg.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zie het probleem niet. Maar goed :)
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    [​IMG]

    Vind het gewoon een rare manier van sfeer maken, ik heb er gewoon helemaal niks mee :+
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Jij noemt het in ieder geval nog sfeer maken. Ik vind dat de gemiddelde bingoroepende oma in een willekeurige bejaardenkantine meer sfeer creëert dan die klapperende josti's.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Godver @ Cambuur - RKC: Hamas, Hamas, Joden aan het Gas. Idioten!!! :mad:=(

    1-0 en potver wat een goals. _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014

Deel Deze Pagina