1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perugia wilt eerste vrouw in 'mannewereld'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Legola5, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Perugia-voorzitter wil eerste vrouw in 'mannenvoetbal'

    Luciano Gaucci wil voor een primeur zorgen: De voorzitter van Perugia wil nog dit seizoen een vrouwelijke speler in zijn team hebben. Volgens de Italiaan is dat niet tegen de regels, want, zo zegt Guacci, is het alleen verboden om een man in het vrouwenvoetbal te laten spelen.

    "Ik weet zeker dat het mij gaat lukken om als eerste club van de wereld een vrouw in een mannenteam van een profvoetbalclub te laten spelen. Vrouwen zijn helemaal niet minder dan mannen en als ik weleen naar vrouwenvoetbal kijk, zie je de grootste voetballers. Die verdienen meer aandacht, want vrouwenvoetbal is alleen in de Verenigde Staten en Zweden populair", aldus Gaucci tegen diverse Italiaanse media.


    [​IMG]
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    stoer, dat maakt het alweer leuker om naar voetbal te kijken*)
     
  3. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een beetje sterk dat het gaat lukken..

    ze kunnen het niveau wel aan

    maar ivm met fysieke kracht enzo..
    lijkt me sterk hoor
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, daar heb je gelijk in, ik twijvel er ook aan.
     
  5. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    vin het wel een leuke poging overgens.. kwa taktische kunsten moet je ze niet onderschatten.. ze zijn top!!

    overgens ben ik een keer naar Nederland - Brazilie [ vrouwenelftals] in Willem II's Stadion (ken de naam niet |:-)
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vanaf nu geopend:

    De grote voetbal draad

    Al die threadjes over een speler-wissel oid komen me de neus uit.. ASEL begint bijna op een voetbal forumpje te lijken :p

    Case Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina