1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ PSV ] Hiddink wilt geld voor onze international Giovanni

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Legola5, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiddink wil geld om Giovanni van Bronckhorst te kopen


    Guus Hiddink liet in het Eindhovens Dagblad weten dat hij de Raad van Commissarissen gaat vragen de winstpremie te investeren in de jeugdopleiding van PSV, maar ook in het eerste elftal. Zo zou hij Arsenal's linkermiddenvelder Giovanni van Bronckhorst op het oog hebben.

    Hiddink heeft naar eigen zeggen al met hem gesproken. Het probleem is echter dat de transferprijs van de ex-Feyenoorder veel te hoog is voor de club. Zeker omdat vorig seizoen weer de tweede ronde van de Champions League niet gehaald werd en de club dus veel geld misliep. Ook heeft Hiddink een oude bekende op het oog voor de aanval, de Koreaanse international Jung-whan Ahn, zo meldt Hiddink.

    "Als je Van Bronckhorst kunt halen heb je iemand in huis die op alle posities aan de linkerkant kan spelen. Ik geef het niet op, hoe de economische situatie ook is. En als Van Bronckhorst echt niet te betalen is, moet je iemand halen die iets minder kwaliteiten heeft dan Giovanni, maar wel goed is voor PSV. Ik heb daar al gedachten over", aldus de 56-jarige coach.

    [​IMG]
     
  2. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    de h.f.ers hebben gwoon 2 miljoen verdiend in de Peace Cup in Zuid-Korea door Hiddinks status daaro!! Wat een opzetterij man..
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vanaf nu geopend:

    De grote voetbal draad

    Al die threadjes over een speler-wissel oid komen me de neus uit.. ASEL begint bijna op een voetbal forumpje te lijken :p

    Case Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina