[gb]Xbox One Reputatie Meldingen[/gb]
![[IMG]](http://i62.tinypic.com/j110eu.png)
Gamen is altijd een sociale activiteit geweest en voor de Xbox One is het Xbox Live community reputatie systeem van de Xbox 360 aangepast om spelers beter te helpen informeren over hun gedrag in de community.
[gb]Reputatie Scores[/gb]
Op de Xbox One zijn er momenteel deze categorieën van speler reputatie scores:
- "Groen = Goede Speler"
- "Geel = Werk Nodig"
- "Rood = Vermijd Me"
Door een blik op iemand zijn Gamercard kun je snel zien wat hun reputatie is. Hoe meer uren je eerlijk speelt online zonder gerapporteerd te worden als misdragend door andere spelers, des te beter je reputatie zal zijn. Een berekening algoritme identificeert spelers die overal storend zijn in de community op Xbox Live. De grote meerderheid van spelers ontvangt niet regelmatig feedback van andere speler en zal op het “Goede Spelers” reputatie level blijven.
[gb]Reputatie Levels[/gb]
Wat de reputatie levels betekenen voor jou:
•“Goede Spelers” – De meerderheid van de gamers zal in deze categorie vallen. Zoals eerder gezegd zijn er plannen om beloningen voor goed gedrag te introduceren. Meer daarover in de toekomst.
•Waarschuwingen “Werk Nodig” – Vanaf begin deze maand zullen sommige spelers reputatie waarschuwingen ontvangen wanneer hun reputatie omlaag gaat door feedback van de community. Het doel van deze berichten is spelers eraan te herinneren wat hun effect op de community is en hun aan te moedigen meer positieve interactie te hebben. De waarschuwingen zijn gebasserd op verzamelde community feedback sinds de lancering van de Xbox One.
•Gevolgen voor “Vermijd Me” – Als spelers geen notitie nemen van de waarschuwingen en negatieve indruk blijven maken op andere spelers en de Xbox Live community zullen ze de maatregelen merken. Als voorbeeld, mensen met een "Vermijd Me" reputatie zullen moeilijker in matches terecht komen en kunnen mogelijk niet gebruik maken van privileges zoals Twitch uitzendingen.
Bron
|
Laatst bewerkt: 26 mrt 2014