1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One Reputatie Meldingen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ironstar, 26 mrt 2014.

  1. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62


    [gb]Xbox One Reputatie Meldingen[/gb]

    [​IMG]

    Gamen is altijd een sociale activiteit geweest en voor de Xbox One is het Xbox Live community reputatie systeem van de Xbox 360 aangepast om spelers beter te helpen informeren over hun gedrag in de community.

    [gb]Reputatie Scores[/gb]

    Op de Xbox One zijn er momenteel deze categorieën van speler reputatie scores:
    • "Groen = Goede Speler"
    • "Geel = Werk Nodig"
    • "Rood = Vermijd Me"
    Door een blik op iemand zijn Gamercard kun je snel zien wat hun reputatie is. Hoe meer uren je eerlijk speelt online zonder gerapporteerd te worden als misdragend door andere spelers, des te beter je reputatie zal zijn. Een berekening algoritme identificeert spelers die overal storend zijn in de community op Xbox Live. De grote meerderheid van spelers ontvangt niet regelmatig feedback van andere speler en zal op het “Goede Spelers” reputatie level blijven.

    [gb]Reputatie Levels[/gb]

    Wat de reputatie levels betekenen voor jou:

    •“Goede Spelers” – De meerderheid van de gamers zal in deze categorie vallen. Zoals eerder gezegd zijn er plannen om beloningen voor goed gedrag te introduceren. Meer daarover in de toekomst.

    •Waarschuwingen “Werk Nodig” – Vanaf begin deze maand zullen sommige spelers reputatie waarschuwingen ontvangen wanneer hun reputatie omlaag gaat door feedback van de community. Het doel van deze berichten is spelers eraan te herinneren wat hun effect op de community is en hun aan te moedigen meer positieve interactie te hebben. De waarschuwingen zijn gebasserd op verzamelde community feedback sinds de lancering van de Xbox One.

    •Gevolgen voor “Vermijd Me” – Als spelers geen notitie nemen van de waarschuwingen en negatieve indruk blijven maken op andere spelers en de Xbox Live community zullen ze de maatregelen merken. Als voorbeeld, mensen met een "Vermijd Me" reputatie zullen moeilijker in matches terecht komen en kunnen mogelijk niet gebruik maken van privileges zoals Twitch uitzendingen.

    Bron
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn ervaring op de 360 is dat mensen je ook een negatieve reputatie geven als ze steeds van je verliezen. Op deze manier proberen ze je te vermijden en hopen ze dat ze jou in de toekomst niet meer tegen komen. Dus ik vraag me af hoe waterdicht dit systeem is op de One.
     
  4. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij wordt er hier gigantisch misbruik van gemaakt . ipv echte minkukels rapporten

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja precies, dat denk ik ook. Dat het systeem je reputatie laat zien is prima, maar dat er daadwerkelijk gevolgen aan vast zitten als je reputatie slecht wordt door misbruik van anderen vind ik echt bullshit.
     
  6. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk slecht systeem, hoe vaak je wel niet haatberichten krijgt als je CoD of een andere shooter speelt en ze wegspeelt. Ben zelfs al op 360 lang geleden keer dag gebanned vanwege allerlei redenen (Code of Conduct) zonder dat ik cheat of iets dergelijks. Ben totaal geen voorstander van zo'n systeem.
     
  7. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hadden ze plannen om goede spelers te belonen. Nou hartelijk dank Microsoft, mijn reputatie is matig omdat ik eerder stopte tegen een Cheater, waartegen ik dus niet wou spelen.

    Als ze echt zo'n rewarding systeem in willen voeren, moeten ze eerst het reputatie systeem verbeteren.
     

Deel Deze Pagina