1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

  1. Xbox 360

    12,0%
  2. Xbox One

    41,3%
  3. Playstation 4

    42,7%
  4. PC

    4,0%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    In de bèta alles goud op een dag na, die skillgame waar je zo ver moet springen van je brommer.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De game is juist easy to learn, hard to master.

    Het spel opzich is niet moeilijk, dat heb je zo onder de knie. Mooie tijden neerzetten op de verschillende tracks vereist gewoon veel oefening. Ook skill games zijn vaak herhalen herhalen herhalen. Maar dat houdt het juist wel leuk.
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    En het is heel verslavend omdat je ook de ghosts van je friend ziet, en je wilt die gewoon constant voorblijven om betere tijd neer te kunnen zetten haha.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zwaar verslavend blijft het. Had alleen liever mooie landschappen gehad dan het futuristische. Ook het menu had wat soepeler gemogen, met name het costumizen van je bike etc..

    Zijn er mensen die hun PSN-gamertag willen delen?
    Ben de enige in mijn vriendengroep met een PS4 dus niemand om een beetje competitie mee te voeren. Dat is jammer.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Psn:

    AnubisNefer

    ;-)
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Staat in m'n sign :thumbs: Rva_96

    Vind het menu juist heerlijk werken, lekker overzichtelijk enzo. En over de maps maak ik me niet zo heel veel druk, dit is wat kleurrijker en de maps komen uiteindelijk toch wel vanuit de community.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    fokking schijt skill game,.. heb hem gister wel 50 keer geprobeerd kom niet voorbij +- 109 mtr,..... moet nog 6 meter erbij voor goud :mad:



    psn: allstyles
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had 131 meter.. Puur gelukje :p
     
  9. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    creapfromhell is mijn psn.

    Geweldige game tot nu toe.
    Wel heel jammer dat ze In principe voor multiplayer track central gesloopt hebben door niet de mogelijkheid te hebben voor het downloaden en opslaan van banen. Ook geen supercross sectie in trackcentral.

    Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
     
  10. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Pasquale NL
    Redacteur :emo::emo::emo:

    En dit is al een maand zo......
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7






    Dat is al maanden. Je kan nu alleen dingen via marketplace kopen met een kaartje en deze toevoegen aan je account. Enkel research en je had het wel gevonden PasqualeNL.
     
  12. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Die skillgame waar je zelf moet launchen is erg makkelijk als je het doorhebt. In het begin rustig beginnen zodat je de hele baan gas kan geven. Doe dit en lean naar achteren, noord westen eigenlijk om precies te zijn. Vervolgens als je beneden aankomt snel naar het oosten leanen en als je wiel halverwege het laatste stuk is loslaten. Timing dingetje. 157 meter behaald...
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    157 meter? Hoe hoog sta je in de wereldranglijst? Gisteren stond nr.1 op 156 dacht ik
     
  14. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Het spijt me dat ik niet alles nauwlettend in de gaten houd. Heb ook zelf een leven;)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maakt mij niks uit hoor. Ik heb zelf ook een leven, maar dit is ruim schots gepost hier op het forum en als nieuws gepost op andere game fora's. :thumbs:
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Laatste tijd niet actief bezig geweest hier of elders op fora. Toch bedankt voor het inlichten :)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    voeg mij ook maar toe, mijn friendlist op de ps4 kan nog wel wat support gebruiken: gakkienl
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Relaxt mensen!! Als jullie een verzoek krijgen van KidNappin1135 dan ben ik dat en ja, ik wacht met smart op de optie om mijn gamertag te veranderen :p
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De IGN review heeft het over iets meer dan 40 standaard tracks. Dat lijkt me minder dan in HD en Evolution, terwijl ze op hun FB-pagina juist aangaven dat het meer content zou hebben dan de eerdere delen...

    Ik vind het vrij karig allemaal. Gisteren even de PS4 demo gespeeld: Ziet er mooi uit, speelt prima, maar er zitten helaas alleen makkelijke banen in dus het geeft je ook niet echt een goed beeld van de wat moeilijkere tracks, en ook het trick-systeem ontbreekt in de demo.

    Om daar dan nu 40 euro voor te betalen.... ik wacht. Ik wil het echt supergraag spelen en Evo kocht ik dag 1, maar dit gaat me net iets te ver. Dat Season Pass gedoe staat me TOTAAL niet aan (in de beschrijving staat ook dat het maar voor 1 jaar aan DLC is, dus wellicht dat ze daarna ook nog eens komen met extra DLC, en wie weet hoe karig die DLC-pakketjes zijn....!?)

    Blijkbaar is de Ubisoft-ziekte ook overgeslagen op deze makers van Trials. Zonde. Voorheen kreeg je echt veel waar voor je geld bij Trials. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.

    Edit: Die extra opdrachten in die levels zijn trouwens wel heel gaaf, zoals dat landen op dat motorblok, wat vervolgens langzaam in water zakt.... :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    In de PSN store gekeken, maar zie er geen demo van?
     

Deel Deze Pagina