De IGN review heeft het over iets meer dan 40 standaard tracks. Dat lijkt me minder dan in HD en Evolution, terwijl ze op hun FB-pagina juist aangaven dat het meer content zou hebben dan de eerdere delen...
Ik vind het vrij karig allemaal. Gisteren even de PS4 demo gespeeld: Ziet er mooi uit, speelt prima, maar er zitten helaas alleen makkelijke banen in dus het geeft je ook niet echt een goed beeld van de wat moeilijkere tracks, en ook het trick-systeem ontbreekt in de demo.
Om daar dan nu 40 euro voor te betalen.... ik wacht. Ik wil het echt supergraag spelen en Evo kocht ik dag 1, maar dit gaat me net iets te ver. Dat Season Pass gedoe staat me TOTAAL niet aan (in de beschrijving staat ook dat het maar voor 1 jaar aan DLC is, dus wellicht dat ze daarna ook nog eens komen met extra DLC, en wie weet hoe karig die DLC-pakketjes zijn....!?)
Blijkbaar is de Ubisoft-ziekte ook overgeslagen op deze makers van Trials. Zonde. Voorheen kreeg je echt veel waar voor je geld bij Trials. Nu ben ik daar niet meer zo zeker van.
Edit: Die extra opdrachten in die levels zijn trouwens wel heel gaaf, zoals dat landen op dat motorblok, wat vervolgens langzaam in water zakt....
Klik om te vergroten...