1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Lag voor €5 bij de Primera. Ach ja. Maar meegenomen. Beschrijving klonk leuk genoeg.
    Ook al heb ik altijd meegekregen dat Stephen King een kutschrijver is. :+ Maar slechter dan mijn vorige stormachtige boek kan niet.

    En om het geheel wat in balans te brengen ook deze gekocht
    [​IMG]
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb echt een gruwelijke hekel aan pockets, maar deze cover is tenminste nog een beetje nice. Die nieuwe cover van die Kennedy thriller is pas kut. Die vond ik een stuk beter passen bij wat ik over het verhaal gelezen heb.

    Nog nooit een King boek gelezen, ook niet van plan. Ben al geen Horror fan en boeken als The Green Mile en Shawshank Redemption kijk ik dan liever als film.

    Hey Dulle: Heb misschien nog een fantasy tip voor je: Farlander | Col Buchanan en het vervolg: De schim van Roshun | Col Buchanan.

    Ik heb ze ook niet huis, nog niet gelezen. Ik lees er echter wel goede dingen over en als ik door mijn exemplaren blader en kleine stukjes lees, dan lees het in elk geval wel prettig. Krijgt ook best goede gebruikersrecensies. Misschien is het wat voor je. :thumbs:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @ Modder: Vanavond laat op Nederland 2 komt de film Norwegian Wood ervoor. Ik weet dat je een hekel hebt aan het boek, maar wou je nog even attenderen op de film. Is wel het kijken waard, al heb ik het vermoeden dat je hem nog erger vind dan het boek.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dank je voor het waarschuwen. Weet ik in ieder geval dat ik Nederland 2 moet vermijden. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ach, je kunt het proberen, dan kun je tenminste zeggen of die echt kutter is dan het boek of niet. Ook al lijkt het me in jouw ogen bijna onmogelijk, denk toch dat je hem kutter gaat vinden. Het is vooral een samenraapsel van scenes, ook al acteren de jonge sterretjes best wel goed. Ik zou het desondanks wel een kans geven, dan heb je dat ook maar gehad/geprobeerd zeg maar. :+
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wie weet er een goed te lezen boek met het heelal als setting? Bijvoorbeeld ruimtereizen? Of ver futuristisch?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  10. bt2

    bt2 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Na 11 butchers maar eens aan een ander begonnen :p Steelheart van Brandon Sanderson. Dat ie kon schrijven wist ik al lang maar deze fantasy superheroes serie leest weer heerlijk weg. Niet zo diepgaand als de rest maar op zeker vermakelijk! (Terwijl ik normaal niks met superheroes heb...) Nu beginnen aan the lies of locke lamora van scott lynch :)
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bezig in 'the street lawyer' van John Grisham, oftewel 'de straatvechter'.

    Leest lekker weg!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat lezen alle Grishams eigenlijks wel. Heb er zelf maar één, de rest heb ik over gehoord door mijn vader die er teveel van mij heeft gehad en een fan van hem is.

    Mag ik je In het Geding (Runaway Jury) aanraden, zeker als je rookt!? ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Afgelopen week al 2 keer iemand gezien die Murakami aan het lezen was in de trein. Treinreizigers krijgen steeds meer smaak. Vandaag weer iemand die de nieuwste las. :cool:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Muramodder strikes again! :cool:
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha, ik heb die nieuwste net uit, maar vond em niet meer dan wel aardig. Wel leuk om te lezen, maar niet een die me jaren zal bijblijven of iets om in boekenkast te houden.
    Ga em binnenkort verkopen denk ik.

    Weet iemand nog een mooi boek? Ik ben niet zo heel erg van spanning.. fantasy sta ik evt wel voor open als het me aanspreekt, maar over het algemeen gewoon nederlandse literatuur/roman.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vanavond maar eens beginnen met witch's fire van Clemens. Ben benieuwd :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaaaaa go Killamonkey! Denk dat je het top gaat vinden.

    Eergisteren The First Law trilogy van Joe Abercrombie uitgelezen. Wat een goede serie. Alle fantasieliefhebbers, gaat 't lezen (Dulle even doorlezen man, kan je sneller beginnen :+)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik? Doorlezen? Pffrt! :+
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik kan je ook de standalone boeken van hem aanraden! Spelen zich in dezelfde wereld af maar met andere karakters. Al zijn er voldoende verrassende cameos ;) Gaat om Heroes, Red Country en Best Served Cold.
     

Deel Deze Pagina