1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    jij misschien niet maar de gemiddelde feyenoorder is `blij `met de 2de plaats.. ik zou pislink voor de tv zitten als ik feyenoorder was en ik zag de Ajacieden feestvieren terwijl t waarschijnlijk de slechtste kampioen ooit is.
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh doen ze geen huldiging in Rotterdam dan dit jaar?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Atletico staat voor. :D
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Uitstekende serie van Feyenoord waarmee plek 2 is binnen gehaald. Jammer dat de we niet net constanter zijn geweest.

    Prachtige goal van Boetius en een mooi afscheid van Koeman.

    Tuurlijk baal ik achteraf als je Ajax ziet voetballen, maar ze sleepten op cruciale momenten wèl de punten binnen,

    Gefeliciteerd Ajax supporters!
     
  5. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, zo kun je t ook bekijken.. maar ik snap niet dat feyenoorders altijd zo mild zijn over hun ploeg. je kunt daarentegen ook doorslaan naar de andere kant en bij 1 verkeerde pass je eigen ploeg uitfluiten zoals bij ajax gebeurt.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarvoor ben je Feyenoorder, na die droogte van prijzen is een 2e plek ook heel mooi :+

    Maar Feyenoord heeft in 2014 erg goed gespeeld. Volgens mij ook verreweg het beste doelsaldo en meeste punten in de 2e helft behaald.
     
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat een onzin. Het is al een paar weken duidelijk dat Ajax kampioen wordt. En een wedstrijdje of 5 geleden was het alles behalve zeker dat Feyenoord tweede zou worden. Het ontlopen van de playoffs was ook alles behalve zeker. Wat dat betreft zijn wij Feyenoordsupporters tevreden.

    @dakar: Nee het hoeft nu niet gevierd te worden, maar het is ook iets anders als je alweer een paar seizoenen bovenin meedraait. Toen Feyenoord tweede werd en het gevierd werd waren we het seizoen ervoor tiende geworden. In dat seizoen werden we geveegd met 10-0 en aan het begin van het seizoen dat we tweede werden ging Been weg gingen er een aantal belangrijke spelers weg. Er was geen geld,en Feyenoord was nagenoeg failliet. Er kwamen alleen wat spelers van Excelsior en de onbekende Guidetti werd gehuurd.

    Er werd gesproken over het afschaffen van de woorden "de traditionele top 3" want Feyenoord hoorde daar toch niet toe. En toen werden we tweede.....

    En ja dan vier je dat je tweede wordt. Nu niet meer want er is niemand meer die lacherig doet als het over Feyenoord als traditionele top 3 club gaat.
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Als je ziet dat Feyenoord in 2009 als 7e eindigde, in 2010 als 4e, en vooral in 2011 als 10e dan ben je blij als je het jaar daarop als Nederlandse topclub eindelijk weer eens als 2e eindigt ook al wist je dat er toen meer in zat. Dat mag je dan best vieren!

    Als je dan vervolgens die goeie lijn door kan trekken in de jaren daarna dan is het niet zozeer meer die 2e plek waar je blij mee bent (want het is zuur dat we het dit seizoen te vaak hebben laten liggen) maar meer het feit dat de club niet naar de tering is gegaan want daar zag het er op een gegeven moment echt naar uit. Je bent blij dat je weer mee telt in Nederland en dat je met je borst vooruit naar je werk/school kan zonder telkens die irritante vragen te moeten beantwoorden wat Feyenoord heeft gedaan het afgelopen weekend.

    Het kampioenschap komt eraan! Mark my words 8)

    Vind het trouwens wel echt kut dat Chelsea van Liverpool wint... Stom antivoetbal :mad:
     
  9. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wat je zegt begrijp ik wel maar toch.. een 2de plaats is zo vergeten en een kampioenschap, hoe slecht de ploeg ook is, blijft altijd! t is gewoon die bescheidenheid van Feyenoorders die me tegen staat. Je hebt t mooiste stadion, de trouwste aanhang en toch een goede selectie voor nederlandse begrippen. dan heb ik toch liever die Amsterdamse bluf, tegen t arrogante aan :thumbs:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik maakte misschien een grapje, maar het is toch wel echt Feyenoord eigen die mentaliteit. Nu met de afgelopen jaren wat logischer, maar Feyenoord heeft dat altijd gehad.
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    En op basis van gevoel kies je dan ook voor een club. Dat is je goed recht ;)

    Waddup met deze foto trouwens?
    Schone wilde knuffelen? XD

    [​IMG]
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop dat Feyenoord de CL haalt zodat ze die 10 miljoen krijgen, zou blijkbaar al veel problemen oplossen.
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het is wat Erasmus zegt. 2e plek was een aantal weken geleden nog nieteens zeker, vanuit dat oogpunt mag je tevreden zijn. En kritisch zijn we toch echt wel, alleen wat makkelijker. Nu maar duimen dat de CL gehaald wordt.
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgend seizoen wederom Eredivisie voetbal in Deventer! :)
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    De koprol van moisander :lol:
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631

    Jaaa, EEEEEREEEEDIVISIEEEEEE! :D

    Top weekend, op eigen kracht!

    En Feyenoord tweede, dikke prima dit seizoen hoor.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Fraser heeft ado het linkerrijtje in geholpen. Toch niet normaal wat ie geflikt heeft. Stonden gewoon 18e en sinds fraser het overnam 1x verloren. Veel spelers liggen vast dus volgend seizoen moeten we met een aantal versterkingen gewoon voor play offs europees voetbal gaan. Mooie dag gehad vandaag.

    Aan alle ajacieden, gefeliciteerd.

    En ben oprecht blij dat feyenoord 2e is geworden. Nu hopelijk wel de voorrondes doorkomen. Mag er nu wel eens van komen.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Alves _O_

    Ohja, 2-3 _O_
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776

Deel Deze Pagina