1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Nouja, rustig.. Wij waren er toen in de herfstvakantie, en alhoewel het geen Cherso is struikel je er 's avonds wel over de dronken Engelsen en proppers die je overal naar binnen lullen met beloftes over gratis shotjes.. Maargoed, dat houd je op zulke plekken toch. En gezien het feit dat ik toendertijd 19 was heb ik me de gratis shotjes goed laten smaken ;)

    Hoe lang ga je? Zou zeker de eiland-hop-optie open houden! Zijn allemaal mooie eilanden, en bijvoorbeeld GC en Lanzarote verschillen als dag en nacht. Tof om dat allebei mee te kunnen maken! :thumbs:
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Goede tip, is ook wel leuk om het te verdelen over meerdere eilanden ja :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ugh, kapot maar eindelijk klaar met mijn guide na een paar dagen als een gek alles opzoeken voor Japan. Nu proberen aan te houden. :lol:

    • Tokyo
      [*]Osaka

      Daytrips Hiroshima en Kobe
      [*]Kyoto
      Daytrip Nara
      [*]Tokyo
      Daytrip Kamakura, Hakone (+ overnachting) en Yokohama

    Hotels en paar dagen ook in Osaka en Kyoto natuurlijk, Kyoto lijkt me echt awesome. Buiten dat in Tokyo uiteraard elke dag wat anders. Zit zelf in ieder geval tussen Akihabara en Asakusa. Stations rondom me genoeg om overal te komen. Japan Guide is mijn held geweest. Ik mis wat daytrips, maar ik kan ook niet alles in Tokyo zien. Holy shit, zo hyped nu. 8)

    Nu nog een backpack zoeken en wachten tot ik simkaartjes kan kopen voor internet. Google Maps moet mijn held gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wanneer en hoelang ga je?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    8 mei heen en 8 juni weer terug. Ik mis net Golden Week in Japan, maar aan de andere kant is dat echt gekkenwerk om dan daar te zijn.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dik man, ga je met familie?

    Ah, backpacken. Alleen?
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens naar hostels van K-house. Prima hostels in de die steden en als je meer dan 3 boekingen maakt krijg je nog een beetje korting ook. En je MOET naar Robot Restaurant in Tokyo :cool:. Mocht je nog info willen, ik ben in 3 weken van Fukuoka naar Tokyo gereisd.

    Have fun in ieder geval, Japan is awesome!
     
  8. drake30

    drake30 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ibiza in augustus. Party !!! :D
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft er iemand tips om te overnachten in of vlakbij San Francisco, Los Angeles en San Diego? Ik ga met maten in juli daarheen en alles wat ik zo vind is vol. Op de bonnefooi lijkt me het leukste maar klinkt niet realistisch. Wat zijn jullie ervaringen?
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dat zijn ook meteen drie gigantische steden waar er genoeg valt te vinden. Heb je al een reisschema met datums en waar je bent.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja das idd een idee om ff te checken!

    Ben je er ooit geweest? Want op internet vind ik zo gauw niets wat niet vol zit.

    Dit is ons globale reis schema:

    [​IMG]
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nooit geweest, maar met Booking kom je toch overal? Met hoeveel man zijn jullie en wat is het budget.

    Neem Los Angeles bijvoorbeeld, even gecheckt (met drie man als voorbeeld) en voor +/- €130 zit je voor drie man (14 op 15, 15 op 16 en 16 weer weg) in een motel in het centrum van LA.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wij hebben alles geboekt via Booking met uitzondering van een paar plekken waar geen hotels waren te vinden, zoals Grand Canyon Village.

    Het voordeel van Booking is dat je eenvoudig kan annuleren en boeken. Vorig jaar met New York/Florida ook heel veel aangehad.
     
  15. Remia

    Remia Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ooit naar Nieuwzeeland geweest om te backpacken? Ervaringen, tips & tricks meer dan welkom! :)
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ga naar New York dan Boston en dan Chicago. In Chicago koop ik een auto en ga ik de infamous route 66 in zijn geheel rijden. Solo! Kan niet wachten tot augustus!
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep, 4 weken rond gereden. 2 weken noord en 2 weken zuid.
    Heb een reisverslag online staan. http://willem.gaatverweg.nl

    Wel even van beneden naar boven lezen.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Leuke blog, zag dat je ook met de fiets rond ging in Kyoto. Veel over gelezen, ook misschien maar doen. Even kijken, bus die er is zou ook kunnen maar fiets is genialer.
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Fiets was prima te doen, lekker overal op de stoep fietsen :thumbs:
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Chicago. _O_

    Zoveel beter dan NY.
     

Deel Deze Pagina