1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Civilization Revolution

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 23 mei 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    X Bazaar is je vriend. ;)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb trouwens ergens eens iets gelezen over een code voor DLC bij aanschaf?
    Klopt dat? Want in dat geval heb je grote kans dat die weg is 2de hands...
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een mooi prijsje wil ik hem best naar je toe sturen :)
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deze game ergens vorig jaar gekocht en toen "even" uitgetest, maar snapte het toen niet zo (want ben een noob op TBS-games) en dus was ik deze game vergeten, tot ik vorig weekend na het legen van de cache al m'n games opsnorde om hun (eventuele) game-updates te downloaden .

    Zo ontdekte ik opnieuw Civilization Revolution en moet toegeven, een vermakelijke game ! En verslavend !! :p
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit een leuke game maar sinds Civ4: Warlords ligt de nadruk wel erg op vechten in de serie en dat is in dit deel wel heel erg te merken.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dit is toch niet te vergelijken met de "echte" civ man. Dit is een slap aftreksel. En bij civ 4:beyond the sword heb ik vaak genoeg cultural victory behaald.
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadruk ligt sinds die uitbreiding gewoon op vechten, de AI van de computer is eenmaal zo ingesteld.
    Natuurlijk kun je wel een andere victories behalen in de game maar oorlog is de makkelijkste en de computer pakt ook alle kansen om je land binnen te vallen.
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Oorlog is wel belangrijk maar ik denk dat de technologie nog belangrijker is. Maarja iedereen heeft een verschillende speelstijl. Al moet ik zeggen dat hoe hoger het niveau is waarop je speelt hoe eerder het alleen maar om oorlog draait. Vooral als je naast een Alexander/Montezuma zit.

    Maar goed kijk naar de geschiedenis, en bijna elk groot rijk kwam voort uit oorlog.
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag mensen,

    Zoals velen van u zullen weten was dit spel recentelijk gratis te downloaden in het kader van de 'games with gold' actie.

    Dit spel heeft een multiplayer en een vriend van mij en ikzelf spelen dit spel erg graag online. Echter wordt dit spel geplaagd door een duister noodlot dat nagenoeg elke game boven het hoofd hangt naar verloop van tijd. Namelijk; een lage online populatie.

    Problemen die wij aantreffen tijdens het spelen is dat het in veel gevallen moeilijk is om uberhaupt een server te vinden met een fatsoenlijke connectie maar een nog veel groter probleem is de kwaliteit en ruggengraat van onze tegenstanders. Veel mensen snappen er namelijk geen bal van, komen er na 20 minuten achter dat ze niet gaan winnen en geven vervolgens op. Anderen doen dit bij de minste tegenslag al. Al met al maakt dit het spel wat moeilijk om te spelen.

    In het kort; we zijn op zoek naar tegenstanders om af en toe eens een leuk en uitdagend potje civrev tegen te spelen.

    Wie zijn wij?
    - Wij zijn 2 leuke en charmante studenten uit het noorden en respectievelijk het zuiden van het land waarvan ik zelf overduidelijk de knapste ben. We spelen met enige regelmaat dit spel online maar doen dit vrij casual. We zijn geen pro's ( heeft dit spel uberhaupt pro's??) en willen vooral lol hebben. Verder zijn onze hobbies lange strandwandelingen maken, cola flesjes verzamelen en linedancen voor singles.

    Wie zoeken wij?
    - Het liefst een tweetal dat dit spel begrijpt, kan samenwerken en niet direct opgeeft bij de minste tegenslag. Bij voorkeur 18+ ( jonger mag ook als je maar geen piepstem hebt)


    Ik kijk uit naar de weelderige overvloed van reacties die dit bericht ongetwijfeld tot gevolg zal hebben.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    bereid je erop voor dat binnenkort de servers niet meer zullen doen......
    Die stoppen binnenkort :):
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Beetje zonde, maar zal het wel moeten begrijpen. Ace Combat - Fires of Liberation is ook zo'n goed voorbeeld. Je mag blij zijn als je überhaupt eens in de 4 uur ofzo een match kan vinden. Daar is het misschien nog wel triester dan bij deze game. Helaas begin ik er ook niet meer aan, het trekt me gewoon veel minder, of het nu gratis is of niet. Hopelijk komt er ooit nog eens een nieuwe versie op de consoles, want het speelde wel heerlijk. _O_
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar waarom zou je Civilization Revolution spelen als je 'de echte' Civ op de pc kan spelen. Dit is een slap aftreksel van die game. Ik zou zeggen koop Civ 5 op steam (kost bijna geen drol meer) of koop Civ 4 (een van de beste games ooit gemaakt).

    Online multiplayer in Civ 5 is trouwens ideaal, je kan games gewoon saven en later weer verder spelen.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als iemand zich nou vermaakt met een game......, game in peace bro :lol:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit, want van mij hoeft het niet allemaal uitgebreid en ingewikkeld, zeker niet met sim achtige games. Ik speel uitgebreide games liever in de vorm van een goede RPG met buitengewone DLC die er op volgt. Mass Effect 2 en 3 zijn daar goede voorbeelden van, o.a., maar met name Mass Effect 3. En deze game was gewoon lekker basic en een mooie instromer voor mensen die de PC spellen ooit eens willen proberen.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet niet hoe duur jouw drollen zijn, maar 29,99 is nog steeds behoorlijk prijzig voor een pc game die zo oud is als civ 5..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zozeer op zoek naar een review maar toch bedankt. Het maakt me geen drol uit of andere civs beter zijn. Ik zoek buddies voor deze.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2014

Deel Deze Pagina