Goedendag mensen,
Zoals velen van u zullen weten was dit spel recentelijk gratis te downloaden in het kader van de 'games with gold' actie.
Dit spel heeft een multiplayer en een vriend van mij en ikzelf spelen dit spel erg graag online. Echter wordt dit spel geplaagd door een duister noodlot dat nagenoeg elke game boven het hoofd hangt naar verloop van tijd. Namelijk; een lage online populatie.
Problemen die wij aantreffen tijdens het spelen is dat het in veel gevallen moeilijk is om uberhaupt een server te vinden met een fatsoenlijke connectie maar een nog veel groter probleem is de kwaliteit en ruggengraat van onze tegenstanders. Veel mensen snappen er namelijk geen bal van, komen er na 20 minuten achter dat ze niet gaan winnen en geven vervolgens op. Anderen doen dit bij de minste tegenslag al. Al met al maakt dit het spel wat moeilijk om te spelen.
In het kort; we zijn op zoek naar tegenstanders om af en toe eens een leuk en uitdagend potje civrev tegen te spelen.
Wie zijn wij?
- Wij zijn 2 leuke en charmante studenten uit het noorden en respectievelijk het zuiden van het land waarvan ik zelf overduidelijk de knapste ben. We spelen met enige regelmaat dit spel online maar doen dit vrij casual. We zijn geen pro's ( heeft dit spel uberhaupt pro's??) en willen vooral lol hebben. Verder zijn onze hobbies lange strandwandelingen maken, cola flesjes verzamelen en linedancen voor singles.
Wie zoeken wij?
- Het liefst een tweetal dat dit spel begrijpt, kan samenwerken en niet direct opgeeft bij de minste tegenslag. Bij voorkeur 18+ ( jonger mag ook als je maar geen piepstem hebt)
Ik kijk uit naar de weelderige overvloed van reacties die dit bericht ongetwijfeld tot gevolg zal hebben.
Laatst bewerkt: 8 mei 2014