1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Begint ook steeds meer een blok spekvet te worden zo te zien.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Is het plausibel dat Ajax Dost haalt of is hij te duur? Heeft amper gespeeld bij Wolfsburg dus misschien is het wel mogelijk om hem te halen. Toen hij gelinkt werd aan Vitesse vond hij het blijkbaar niet zo erg om terug te komen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wolfsburg heeft geld als water maar misschien willen ze hem wel een jaartje ergens anders laten spelen als Ajax een deel van zn salaris betaald?

    Zou het wel leuk vinden om hem toch nog bij Ajax te zien.

    Huur dan ook meteen Assadi en verlos Narsingh van PSV :+

    en komt Djuricic nog wel eens aan spelen toe? Zo nee, die ook halen

    en doe dan meteen wat pompebleden op het shirt
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vanavond de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Lazio en dus het afscheid van onze kapitein, Javier Zanetti. Hij geeft er na 19 jaar bij Inter de brui aan en zal een jasje-dasje rol gaan vervullen. Het stadion is uitverkocht speciaal voor Javier en er moet gewonnen worden. Ik hoop een prachtige emotionele avond.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Pak de zakdoekjes maar alvast... :+
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Een paar jaar terug wou ik trouwens al dat ze Dost haalden in plaats van Sigthorsson maar goed kan gebeuren. Ajax luistert wel vaker niet naar mijn advies. :+

    Het zou echt dom zijn van PSV om verder te gaan met Ruiz. Als ze het toch doen hoop ik inderdaad dat Narsingh gehaald kan worden voor max 4 miljoen euro (heeft amper gespeeld en heeft nog altijd niet zijn oude niveau gehaald toen hij bij Hveen speelde en het is goed mogelijk dat hij dit nooit meer haalt).

    Assaidi is niet haalbaar denk ik, had het naar zijn zijn bij Stoke. Ola John werd verhuurd aan Hamburg dus kan mogelijk wel gehaald worden maar tegen welke prijs? En Djuricic zal waarschijnlijk wel blijven bij Benfica. Je hebt daar zat jongens die bij Benfica/Porto op de bank spelen en toch opeens doorbreken of een mooie transfer maken.

    Narsingh/Ola John/Dost/...
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Narsingh haalt zijn niveau niet omdat (a) tegenstanders van PSV heel anders spelen dan tegenstanders van Heerenveen en (b) zowel Advocaat als Cocu hem compleet misbruikt. Het eerste zal niet veel anders zijn bij Ajax, daar zullen teams zelfs nog meer tegen de achterlijn aan kruipen en weinig ruimtes weggeven voor diepgang. Het tweede is natuurlijk wel beter bij Fronsje, die lijkt wel te begrijpen wat je met spelers wel en niet kan. Narsingh moet je gewoonweg niet naar binnen laten komen, maar tegen de zijlijn plakken. Daarnaast moet je niet steeds de bal in de voeten willen geven, want hij heeft totaal geen actie en zijn gebrek aan techniek is eigenlijk te groot om bij een topclub te mogen spelen.

    Ik hoop dat hij volgend seizoen weer volledig fit is. Het eerste seizoen was afzien door het gebrek aan techniek en een actie, maar toen het een beetje begon te lopen (en hij het bij Oranje prima deed) raakte hij jammer genoeg meteen geblesseerd. Ruiz zal niet blijven wordt gedacht (en gehoopt). Bij PSV is men vooral bang voor de transferperiode omtrent Depay en Arias. Als die zich positief laten zien op het WK, kan het zomaar snel gaan, want beiden worden al een tijd intensief gevolgd door vele clubs (zeker Depay).
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Neh, denk dat vooral Zanetti zelf daar te nuchter voor is. Misschien als hij het laat lopen dat hier ook de tranen vloeien, maar ik geloof daar niet zo in.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet dat de speelstijl compleet anders is en dat hij daardoor (nog niet) uit de verf is gekomen maar die blessure heeft zijn impact gehad en hij heeft nog altijd niet laten zien dat hij compleet terug is en misschien nooit beter kan worden.

    Ik hoop echt dat die jongen er boven op komt en volgend jaar de beste speler bij PSV wordt want ik gun hem echt een mooie carrière.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    „In this world, I'm not afraid from anyone, except from Zanetti“ - Marco Materazzi

    "The true icon in the world of football" - Roberto Mancini

    „He never said that he wants to be like me, but I want to be like him“ - Roberto Baggio

    „He taught me how to be a captain“ - Fabio Cannavaro

    „When you are on the pitch, you usually watch your coach, but with Zanetti, he is the coach“ - Wesley Sneijder

    „I knew the nature creates miracles, but couldn't believe this player is one of those. He showed me his passport, and i couldn't believe, 36 years old player to play like 25, or 29“ - Jose Mourinho

    „Every player wants to be like Javier“ - Jose Mourinho

    Zanetti? It's hard to find words to describe him, he is an example for all of us, and we, as an Argentineans, must be proud of him, because he made history in this club“ - Diego Milito

    „I'm very afraid from the calm Zanetti.“ - Lionel Zanetti

    „The enemy I respect the most“ - Paolo Maldini

    „Zanetti? Only one word, PERFECTION“ - Esteban Cambiasso

    „If I had 10% of Zanettis abilities, I'd be the best player in the world“ - Davide Santon

    „Even when you make mistakes during the game, there's no nervous expression at all on Zanettis face, he will help you and tell you what to do to get better“ - Maicon

    „If you want to learn how to become real sportsman, please call Zanetti“ - Fabio Capello

    „Zanetti is one of my all time favorite players. He plays every game, covers every part of the pitch. That's why he has 145 games for Argentina“ Phil Neville

    „The best opponent I have faced is Javier Zanetti. I met him for the first time in 99, in CLs 1/4 final. He was right back, I was left winger. He impressed me with his qualities: fast, powerful, intelligent, experienced. I played against him two more times. He was the best opponent i have ever faced. Excellent example for all of us“ - Ryan Giggs.

    „He is excellent player, but my friendship with him goes beyond the pitch, he is an example for everyone“ - Cordoba

    „With Javier we played for a long time together, and for 22 years he is strong as a bull and does everything a professional should do, Everything'. I don't know any other player that can do the same. He played all those games without getting tired.“ - Alvaro Recoba

    „Extremely hard worker, he doesn't lose the ball. He rarely was losing it, and the ball itself was like glued to his feet. That day when i first thought this, he will be in Inters history“ - Giuseppe Bergomi.

    „He is the strongest player I have ever seen“ SAF

    „The only thing I haven't seen in Zanettis behavior is the anger“ - Diego Simeone

    „If you want to be a proper football player, see Zanetti“ Pierluigi Collina

    „I don't know Zanetti in person, but if you pay attention to his abilities, behavior and influence outside the pitch, value 100 is not enough to be given for him“ Arsene Wenger

    „Inter still wasn't mine when a tape arrived from Argentina with u20 players that was given for me to watch Ariel Ortega. I watched the game, but not whole, Ortega didn't impress me. But instead, I saw something weird. I was under spell from a young fullback I haven't seen before: He defended well at the back, attacked well at the front, could dribble past few players at the same time. We signed him right away and he is still with us. I discovered that he comes from the planet Krypton, and will play for 4 or 5 more years at Inter. His name is Javier Zanetti and is still with us, even though he is the first player I have ever bought“ - Massimo Moratti

    <3
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    HALA ZANETTI
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hopen dat het een betere huur is dan Bojan.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarschijnlijk ook rond met Zagreb over 18 jarig toptalent en rechtsbuiten Muric.



    Sent from my Willem9000
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ken ze allebei niet...
     
  17. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je heel bekend met t Kroatische voetbal dan?
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nee want:

    Maar soms zie je nog wel eens wat voorbij komen.
     
  19. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    welke gemiddelde voetbal liefhebber kent ze wel dan? je wil toch een punt maken door te zeggen dat je ze niet kent?
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nee, ik zei gewoon dat ik ze niet ken... Kon zijn dat jij ze wel kende.
     

Deel Deze Pagina