1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Al hotfixed.(gelukkig)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedoel je die bug van 7 miljoen waar ik het over had, over dat trucje met dat level 35?

    Een clanlid van mij had het erover dat dat laatste geen bug was, maar een handig foefje.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    * Heroes below level 70 will now receive less Blood Shards from Nephalem Rifts than level 70 characters.*
    * Level 70 heroes will now receive a greatly reduced amount of Blood Shards from Nephalem Rifts when playing in sub-level 70 game
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als je RNG gewoon wat negatiever instelt, dan mag die boost van mij zo wel blijven. Heb lang niet elke rift een leg, maar het speelt nu allemaal gemotiveerder. :thumbs:
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja nu ben je meer gemotiveerd. Maar de vraag is voor hoelang. Die legendary's blijven nu als een gek droppen.

    Heb er in 2 uur spelen iets van 17 gehad. Waarvan 1 zieke 1h en heb nu bijna 1.6M buffed dmg \o/
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik snap wat je bedoelt, maar zoals ik het voorstel zou ik echt wel langer blijven spelen. Heb vandaag en gisteren in elk geval zeer fijn gespeeld. Eigenlijks de hele periode van de buff al deze week. Komt wel goed als ze dit zouden doorvoeren! Misschien een optie dan nog om meer legs toe te voegen en die gewoon meer rare te maken, tussen de andere door.

    Vandaag gekickt door Reckuuza geloof ik of een clanlid van hem, mijn oude clan. Waarom? We deden een serie bounties op T2, maar ze wilden een rift doen en vonden het met zijn 2en zonder mij een stuk makkelijker. Niet dat ik het verschil niet een beetje zou kunnen overbruggen met 530K unbuffed, of rond de 565K buffed. Ik doe met whirlwind al behoorlijk veel crits ruim boven de miljoen, en dan avalanche erbij die de kleine ratjes opruimt. En dan willen ze me er niet bij hebben. Kun je wel duidelijk zien dat er eentje niet helemaal klaar is nog. :+:emo:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Reckuuza is bang dat je beter gear krijgt dan hem. Zie het als een compliment!

    Of heb je ook een Puzzle Ring? Als 2 man die aan hebben tijdens een rift droppen er geen legs meer. :+
     
  8. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl! Pwnd!

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, geen puzzel ring. En betere gear krijg ik toch wel, want of Reck nu iets van de game snapt. :+

    Had vannacht wel een ring, die leverde mij nog een 36/37K damage boost op. Meteen vervangen. En kon een andere wapen vervangen.

    Ga nu aardig richting de 600K unbuffed, wat mijn doel ook was om daarna eens T3 te proberen. T1 gaat aardig goed, T2 word ook steeds een beetje beter. Het ligt helemaal aan de drops nu of ik T3 straks ga proberen. Ik zie wel of ik er vandaag nog aan toe kom, wil ook nog even naar de GameMania. :9
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Wat lul je allemaal slap gast, ik speel de game amper meer. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2014
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik meende toch dat het jij was met wie ik gisteravond speelde, of ik vergis me lelijk. Zou kunnen.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ik was gister even online ja, maar heb niks gedaan. Heb verder nog nooit in een clan gezeten. Denk voortaan even na voordat je weer met zulke bullshit posts komt aanzetten en beschuldigingen loopt te maken.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Want some cheese with that whine?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? :emo: Jezus, maak één keer een vergissing omtrent een persoon. :emo:
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Lol nee, maar je praat vaak poep op xbw en het begint me een beetje te irriteren. That's all.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heeft een reden...
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45

    Hah, zo denk ik ook vaak als ik een post van jou lees.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    t is weer gezellig hier, hmm ik wacht nog steeds op een goedkope versie van de dlc
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    20-24 euro is nog niet goedkoop genoeg?
     

Deel Deze Pagina