Bedoel je die bug van 7 miljoen waar ik het over had, over dat trucje met dat level 35? Een clanlid van mij had het erover dat dat laatste geen bug was, maar een handig foefje.
* Heroes below level 70 will now receive less Blood Shards from Nephalem Rifts than level 70 characters.* * Level 70 heroes will now receive a greatly reduced amount of Blood Shards from Nephalem Rifts when playing in sub-level 70 game
Als je RNG gewoon wat negatiever instelt, dan mag die boost van mij zo wel blijven. Heb lang niet elke rift een leg, maar het speelt nu allemaal gemotiveerder.
Tja nu ben je meer gemotiveerd. Maar de vraag is voor hoelang. Die legendary's blijven nu als een gek droppen. Heb er in 2 uur spelen iets van 17 gehad. Waarvan 1 zieke 1h en heb nu bijna 1.6M buffed dmg \o/
Ik snap wat je bedoelt, maar zoals ik het voorstel zou ik echt wel langer blijven spelen. Heb vandaag en gisteren in elk geval zeer fijn gespeeld. Eigenlijks de hele periode van de buff al deze week. Komt wel goed als ze dit zouden doorvoeren! Misschien een optie dan nog om meer legs toe te voegen en die gewoon meer rare te maken, tussen de andere door. Vandaag gekickt door Reckuuza geloof ik of een clanlid van hem, mijn oude clan. Waarom? We deden een serie bounties op T2, maar ze wilden een rift doen en vonden het met zijn 2en zonder mij een stuk makkelijker. Niet dat ik het verschil niet een beetje zou kunnen overbruggen met 530K unbuffed, of rond de 565K buffed. Ik doe met whirlwind al behoorlijk veel crits ruim boven de miljoen, en dan avalanche erbij die de kleine ratjes opruimt. En dan willen ze me er niet bij hebben. Kun je wel duidelijk zien dat er eentje niet helemaal klaar is nog.
Reckuuza is bang dat je beter gear krijgt dan hem. Zie het als een compliment! Of heb je ook een Puzzle Ring? Als 2 man die aan hebben tijdens een rift droppen er geen legs meer.
Nee, geen puzzel ring. En betere gear krijg ik toch wel, want of Reck nu iets van de game snapt. Had vannacht wel een ring, die leverde mij nog een 36/37K damage boost op. Meteen vervangen. En kon een andere wapen vervangen. Ga nu aardig richting de 600K unbuffed, wat mijn doel ook was om daarna eens T3 te proberen. T1 gaat aardig goed, T2 word ook steeds een beetje beter. Het ligt helemaal aan de drops nu of ik T3 straks ga proberen. Ik zie wel of ik er vandaag nog aan toe kom, wil ook nog even naar de GameMania.
Ik was gister even online ja, maar heb niks gedaan. Heb verder nog nooit in een clan gezeten. Denk voortaan even na voordat je weer met zulke bullshit posts komt aanzetten en beschuldigingen loopt te maken.
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Jezus, maak één keer een vergissing omtrent een persoon.