Player en Fans version heeft dus niets te maken met de pasmaat?? Ik heb namelijk oude shirts van 3 a 4 jaar geleden die heel ruim zitten. Nu deze player version van NL tijdje geleden gekocht en zit echt als gegoten, lekker slim fit. Helaas zijn er maar weinig player versions te koop.
Dit wordt mogelijk ons nieuwe tricootje: Tsja... Het is opzich een mooi shirt, maar het is geen Intershirt natuurlijk. Ik hoopte eigenlijk op het schitterende tenue van dit jaar, maar dan met de ouderwetse felblauwe strepen i.p.v. die donkerblauwe.
Ik vroeg mij af wat hier Nederland naast voetbalshop.nl goede website's zijn om shirts te bestellen. En vooral of je daar ook meteen kan zien hoe een eventueel rugnummer eruit ziet? Sporadisch kon dit wel op voetbalshop, maar dat moest je de hoofdpagina van een club ofzo hebben en niet een bepaald shirt. Ik heb er al eens eerder naar gevraagd, maar niet echt degelijk antwoord gehad. Kan iemand mij hier verder helpen? Ik ga die links opslaan en dan eens goed bekijken.
Een van mijn favoriete shirts van de laatste jaren, dus moest hem uiteindelijk toch maar eens kopen. Bij gebrek aan goede sites een echte gekocht en het verschil met die van 9footballshirts merk je dan toch wel.
Crap. Het uitshirt wat ik pas geleden ontvangen hebt klopt niet jammer genoeg. De banen zijn onduidelijk en rond de kraag zit een licht blauw stuk. Heb de shirts in de winkel vergeleken. Het thuis-shirt klopt perfect ... uit-shirt helaas niet. Iemand ervaring / een goede site die WEL het correcte uit shirt heeft?
Van welke site heb je het shirt besteld wat niet klopt? Wil ook ff wk shirtje halen. Brazil en oranje. Jersey777 ziet er goed uit dus ga daar denk ik maar bestellen.
Heb ze deze week van jersey777 besteld, uit en thuis dus ben benieuwd. Zal wel foto maken als ik ze heb.
Bam, gewoon maar gekocht. Fit is echt heerlijk, kleur is ook nice, matcht wel met mijn sportschoenen.
Ik heb op 12 april twee oranje shirtjes besteld bij Shirley van jersey777, gewoon via website, betaald via aliexpress (ze krijgt pas het geld van aliexpress als ik het heb ontvangen). Maar tot vandaag helaas nog niks ontvangen Bestel elk jaar denk wel shirtjes bij haar en altijd prima kwaliteit. Maar nu duurt het extreem lang, hoop niet dat de douane ze heeft onderschept Nog 6 dagen buyersprotection
Net een mail ontvangen van de eigenaar van 4footballshirts die onlangs gesloten was. Nieuwe site! http://www.4footballjersey.com/
Klopt, is ook gewoon de 9footballshirt die zo enorm bekend/populair was. Ze hebben alleen de Player Version van het NL shirt niet op dit moment. :{
Heb je geen tracking code gekregen dan ? Ik heb ook weer bij Shirley besteld, het nieuwe uitshirt van Oranje ^^ Hoop hem deze week binnen te krijgen.
Hoe werkt dat precies? Bij mij heeft ze ook voorgesteld om per bank over te maken. Maar bij het overmaken (ING) moet ik de 'kosten berekening' bepalen, waaruit ik kan kiezen tussen drie opties. Na nog een mail gestuurd te hebben gaf Shirley aan dat ik voor de optie 'kosten voor uw rekening' moet kiezen. Maar moet ik dan extra betalen? En hoeveel(voor één shirtje)? Ik ben een beetje bang dat ik opeens nog een groot bedrag er bovenop krijg ofzo.. :{
@GTAddict2 Bij mij ging er Transfer provisie: EUR 6,00 Corresp.Kosten: EUR 15,00 In totaal €21 vanaf over een bedrag van $260 Dollar (zo'n €190 euro) Je moet idd de kosten voor eigen rekening nemen ja omdat jij de koper bent. Het bedrag valt opzich nog wel mee. Ik heb het ook op deze manier gedaan en ze heeft mijn pakketje inmiddels al verstuurd ^^ verwacht hem deze week binnen te krijgen.