1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guide to XBW Ads

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mirik, 31 mei 2014.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hi iedereen!

    We hebben een aantal maanden zonder advertenties gedraaid en zoals je begrijpt willen we graag wat advertenties draaien om de kosten te dekken en verdere investering mogelijk te maken, dus zijn de advertenties weer aangezet.

    Deze advertenties zijn niet altijd briljant en we willen niet dat ze in de weg liggen van jullie ervaring op de site, dus geef mij hier feedback over hoe vaak ze verschijnen, of ze irritant zijn etc.

    Deze week maak ik ook een pagina waarin je kunt doneren op onze paypal account info@xboxworld.nl zodat ik je ad-free kan laten surfen op XBW en je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken en wij dan wat centjes hebben om de site een jaar verder te draaien.

    LET OP: CROWDFUND DONATEURS (25+ euro) HEBBEN AL AD-FREE SURFEN OP XBW!! Als het niet werkt, PM mij dan fix ik het! :)

    Hopelijk hebben jullie daar begrip voor! We zijn ook op zoek naar alternatieven om geld binnen te brengen, dus als iemand een slim idee heeft, laat het ons weten. _O_:thumbs:

    Veel groetjes,

    Mirik

    Wil je nu al ad-free XBW?

    Dan kun je via paypal 25 euro (of meer!) over maken op info@xboxworld.nl en dan zet ik de ad-free functie voor jou aan, geef wel duidelijk je gebruikersnaam of XBW e-mail op! Doe je hebt liever via je bankrekening, dan is het rekeningnummer NL55TRIO0254760333 bij de Triodos bank, naam Xboxworld. :) (Wederom vermeld je username of email~!!!) en stuur mij een PM!

    DANK YOU GUYS!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2014
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Was misschien handiger geweest om ad free destijds voor deze prijs bij de crowdfunding aan te bieden. Heb toen €25 gedoneerd en is mij nu te vroeg om dit al weer te doen
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met jou nog 40.000 anderen.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Adfree was 75,- ik heb ongeveer 101 euro gedoneerd. Hoelang blijft mijn add-free nog als ik vragen mag? Mag toch wel hopen tot volgend jaar?
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Woops, dat heb jij al als je 25 euro gedoneerd heb! Zal dit verduidelijken in de post.

    We hadden omdat het zo'n geweldige campagne was de ad-free perk verlaagd tot 25 euro, althans, ik heb als dankjewel iedereen ingevoerd in de ad-free database die 25 of meer doneerde (als dit niet het geval is met iemand, dan hoor ik dat graag!). In principe zit iedereen in de databasen en moet ik ze er handmatig uithalen, dus ik zou me geen zorgen maken over dat het ooit afloop, ik denk dat we met een soort good-will principe werken waarbij we geloven dat iedereen eerlijk elk jaar die 25 euro geeft ofzo. :)

    (Het is ergens terug te vinden in de crowdfunding thread dat alle 25+ donateurs ad-free kregen omdat we zo blij waren, maar was niet veranderd op indigogo!)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2014
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really?

    Ik heb ook gedoneerd, maar ik krijg nog steeds adds?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zet ik het voor jou uit, het was een lijst met honderd nog wat personen en niet alle mails/usernames zaten er duidelijk in! Ik heb toendertijd iedereen gemaild als ik geen duidelijkheid had over hun username/mail, maar dan ben ik jou vergeten =(:F::'-(
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had gedoneerd via Graveheart omdat ik geen PP heb en wil...misschien zit daar het euvel.:b:
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Oooooooooh!!! \o/ :) That's it!!!!! Anyways, wordt gefixed! :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     

Deel Deze Pagina