1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dan ook nog pockets! :eek:
    Dat staat bij mij gelijk aan Godslastering! :mad:

    ''Gaat op zoek naar Harry Potter pockets.'' :cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gaat mogelijk een hoop boeken de deur uit doen. Lees: Ongelezen boeken. Kom er totaal niet aan toe en moet met een verminderde stapel maar weer eens mijn interesse zien te vinden. Zien of ik die voor een leuke prijs via hier o.a. kan verkopen. Murakami's 1q84 gaat dan ook de deur uit. Mijn fantasy boeken in elk geval niet.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Niemand 1q84 kopen! Yellow houdt die maar lekker. :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoppa, nog een gevonden :+
    [​IMG]
    €1,89

    Niks boeken wegdoen, altijd blijven kopen! Boeken kun je niet genoeg hebben :cool:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Goed zo Dulle! :+:thumbs:

    @ Modder: Je weet wel waarom ik het zei hé, die laatste twee zinnen uit mijn vorige post? :+
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verkopen van boeken levert ook maar bar weinig op, dus gewoon lekker houden. :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien langzaam aan weggeven dan! :+

    Nee, heb die lage prijs er eventueel wel voorover hoor. Met jouw ook een mooie deal gehad met die GOT boeken, dus geloof er wel in. :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand de ''bibliotheek'' serie van Glenn Cooper gelezen? Half augustus komt eindelijk het langverwachte 3e deel uit.

    Het is echt een mega goed geconstrueerde thriller reeks, met name het eerste deel. Heden en verleden perfect samen, maar heb er weer zin in. _O_

    Er gaan tussen de 10 en 20 boeken ongeveer weg bij mij, inclusief 1q84. Plaatsmaken en beter en beter inkopen is het devies. Eerst even polsen bij familie en vrienden en dan kijken wat er overblijft voor XBW. :thumbs:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Doe Norwegian Wood dan gewoon weg, man. Of gebruik het voor de open haard of als wc papier. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, want die vond ik best wel tof. Ik moet gewoon enkele boeken lezen, niet complete omnibussen. :+

    Zitten trouwens ook oorlogsboeken bij die ik weg doen, 3 van Beevor.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo. De Verborgen Bibliotheek uit. Hele nacht gelezen, 147 pagina's in totaal. Gesloopt, maar wel een persoonlijk record. Nog nooit zoveel gelezen achter elkaar. :+:9

    Heerlijk boek, maar soms een beetje vreemde plotwendingen, met name rond de hoofdpersoon en de laatste hoofdstukken en epiloog die nogal afgeraffeld overkomen. Lijkt niet echt meer de tijd voor te zijn genomen, helaas, gebeurt wel vaker in dit soort boeken. 4* GR. :thumbs:
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gisteren even een boekje gelezen...
    Door me te verdiepen in de film 'Edge of Tomorrow' kwam ik erachter dat het gebaseerd was op een boek(je) genaamd 'All you need is Kill'.
    Het is zo'n 150 pagina's dus een middagje was genoeg.

    Het is eigenlijk een mix tussen Groundhog Day en Japanse liefde voor armored suits. Er is ook een Japanse strip op gebaseerd dus ik was best benieuwd. Het was een erg leuk boek om te lezen en een unieke draai aan een bestaand concept. :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit zijn de boeken die ik ga verkopen. Foto's zijn crap, omdat ik ze midden in de nacht heb genomen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Als er vragen over de boeken zijn, stel ze gerust. Ik ga geen uitgebreide uitleg geven op dingen. Ik wil ze gewoon verkopen. :thumbs:

    Liefst per serie. Je mag zelf kiezen voor het soort verzending, want bij Lizza met de Game of Thrones boeken deed ik het aangetekend, maar dat wil niet iedereen omdat het ook een stuk duurder is. Het word nog goedkoper als iemand er meerdere tegelijk zou kopen.

    Ik ben bereid te onderhandelen. De enige smoes die je me niet hoeft te geven, is die van arme student. :+
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tja, ik ben wel geinteresseerd in 1q84 eerlijk gezegd O-)

    ruilen kan ook.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ruilen doe ik niet. Ik verkoop alleen. 20 euro goed???

    @ Arti: Wil je ook nog even laten weten of je die boeken wilt van Tolkien? Er kan over onderhandeld worden hoor. ;)

    Moet eigenlijks niet meer dan 2,50 korting geven, want de kosten voor een doosje en een verzendzegel komen er ook nog bij. Alleen als ik ze echt snel kwijt kan raken, ergens, of aan iemand of meerdere, dan wil ik nog wel wat aanpassen zoals ik per PM al deed voor Arti. Dat komt ook omdat die twee boeken qua prijs veel hoger liggen in de winkel naar verhoudingen met de rest.

    Ik zal nu ook even een MP advertentie maken, kan altijd helpen.
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus ook het probleem met boeken verkopen. Je bent zelf redelijk wat kwijt voor het verzenden (of de koper dan) maar daardoor moet je het boek goedkoop verkopen anders kun je hem net zo makkelijk in de winkel kopen als het toch bijna niets scheelt in totale kosten. ;) Succes ermee in ieder geval. Het is jammer dat al die De Slegtes worden opgedoekt, anders had je ze daar nog in uiterste geldnood heen kunnen brengen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wou een MP advertentie maken, kan de pagina niet laden. Ik wilde hem een beetje voor aan hebben de komend dagen, niets. :mad:

    Heb je nog andere tips Lizza om ze niet meteen gratis weg te geven? :eek::'-(
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Over Murakami gesproken:

    Een van de twee was best leuk, de andere vond ik wat minder. Hoop dat ze samen in 1 boek zullen verschijnen voor een leuk prijsje?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn boeken verkopen gaat een aardig prijsje worden als ik ze wil versturen. Zit alleen al voor 0-10 kilo op 6,75 ongeveer. Als ik dat een aantal keren zo doe, wanneer ik de boeken per pakketje verkoop, dan ga ik er nog op toe leggen per boek.

    Ik denk dat ik het eerst even probeer via mijn FB en even informeer ook bij mijn familie en vrienden. Denk er nu zelfs over na om de Zafon boeken ook te verkopen. Die stonden nog niet op de foto's.

    Waarom moest ik dan ook zo nodig zoveel inslaan? :'-(:+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kunt ze beter gewoon gaan lezen. :+
     

Deel Deze Pagina