1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren King Mukla uit een pakje getrokken, zit te kijken of ik hem in mijn zoo deck kwijt kan.. :)
    Heb ook bijna weer genoeg dust voor een legendary zit te denken aan Ragnaros of Leeroy..
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik had Mukla een tijdje in mn Zoo deck. Maar ik werd gewoon gek dat ik steeds moest traden anders kreeg ik last van de bananen. Vaak wil je met Zoo voor face gaan wanneer je merkt dat je tegenstander te sterk wordt in de lategame.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou gewoon offline moeten zijn. F2P account met alle kaarten. En hij kreeg idd meerdere berichten en ook steeds rare namen bleven online komen en offline gaan. En als ik alleen die kop van die gast al zie weet ik dat hij niet te vertrouwen is! :+

    GL hehe :)

    Heb ik ook een tijdje geprobeerd. Probleem is dat je hem niet kunt spelen tegen HandLock en Miracle. Zijn wel decks waarin hij goed is, bv een Rogue Mill deck. Dan is hij grappig genoeg juist sterk tegen HandLock en Mircale.

    Ik speel nu zelf Zoolente versie van zoo.

    [​IMG]

    Ben benieuwd naar de upcomming pathc en welke nerfs er aan vast zitten. Blizzard zei dat ze eigenlijk nooit kaarten wilde nerfen, maar uiteindelijk zijn het er al best veel. Denk zelf dat er iets gaat gebeuren aan Leeroy. Deze kaart is zo belangrijk in veel decks en wordt in zoveel combo's gebruikt dat het eigenlijk ook niet leuk meer is. Ik verwacht dat hij 5 mana gaat worden.

    Kom echt in de huidige meta 90% van de keren Druid tegen. Misschien toch een control Paladin uit de kast halen. Nu zijn de mirror matches constant coinflips en zijn niet echt leuk om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zag inderdaad ook plaatjes waarbij hij een bericht van zijn 'moeder' kreeg op meerdere momenten dat tegenstander Leeroy kreeg. Dat is geen toeval meer zou je zeggen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Onderzoek is ook gaande. Wat ik gezien heb is het overduidelijk...

    Staat allemaal los van het feit dat DH had moeten ingrijpen.
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Blizzard moet met een goede spectator en toernooi functie komen.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij net een bugje gevonden. Ik speelde met Priest tegen een Mage. Ik speel Thoughtsteal en trek een Counterspell. Ik leg mijn Counterspell neer en skip turn. Nu speelt hij een secret en mijn Counterspell triggered. Hij laat zien dat het een Vaporize was, maar vervolgens legt hij wel de secret gewoon neer. Aan zijn mana te zien had hij geen kaart meer betaald dus het was ook geen 2e secret die hij neerlegde. Ook zag ik geen Vaporize links op de stapel. Nu viel ik aan met een minion en zij secret triggered: Vaporize....

    Lijkt mij niet te kloppen aangezien ze mij sowieso al die kaart hadden laten zien toen mijn Counterspell triggerde. Ik ga eens met mijn 2e account het nog maar eens een keer simuleren.
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vaag dat klinkt inderdaad niet goed, ben benieuwd of je het nog een keer voorelkaar krijgt.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga het straks proberen. Moet eigenlijk met iedere trap mogelijk zijn. Meest vreemde was gewoon dat ik de kaart te zien kreeg. Ik twijfel nu of Counterspell wel werkt tegen secrets.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nog nooit eerder van gehoord. Ben benieuwd of het je een 2de keer lukt.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op Blizzard, word tijd voor die expansion!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Paar keer geprobeerd, maar niet meer kunnen simuleren. Waarschijnlijk glitch geweest ipv bug.

    Duurt denk ik nog wel even.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bijna alle kaarten zijn al bekend. Denk dat ze nu toch wel snel met de expansion moeten komen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar als de laatste kaarten op deze snelheid door gaan, dan gok ik op eind juli...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Kut Athene, de game begint pas vanaf rank 5. Wat daarvoor komt is tutorial mode. 8)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Athene is een broodmongool. Die zal nooit verder dan de tutorial komen...
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat ie gewoon z'n prime voorbij is. Winstgevende pokerspeler geweest, dan heb je wel verstand. Denk dat ie nu gewoon te oud is om een goede click met Hearthstone te hebben. Hij heeft nu ook wel wat beters te doen dan een HS pro worden.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond hem vooral een debiel in zijn D3 periode.

    Wat betreft HS heeft hij ongelijk. Feit dat je daar makkelijker wint is vooral omdat je daar nog spelers tegen komt die lang niet alles kaarten hebben. In tegenstelling tot poker.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Post van Blizz werknemer op hun forum:

    source
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal wel richting het einde worden. Ben wel benieuwd naar die adventure mode. Denk dat je de golden neutral cards moet craften en de gewone unlocked in de adventure mode. Overigens denk ik niet dat de kaarten heel veel invloed zullen krijgen op de decks die er nu zijn. Een aantal zullen geïmplementeerd worden.
     

Deel Deze Pagina