Zou gewoon offline moeten zijn. F2P account met alle kaarten. En hij kreeg idd meerdere berichten en ook steeds rare namen bleven online komen en offline gaan. En als ik alleen die kop van die gast al zie weet ik dat hij niet te vertrouwen is!
GL hehe
Heb ik ook een tijdje geprobeerd. Probleem is dat je hem niet kunt spelen tegen HandLock en Miracle. Zijn wel decks waarin hij goed is, bv een Rogue Mill deck. Dan is hij grappig genoeg juist sterk tegen HandLock en Mircale.
Ik speel nu zelf Zoolente versie van zoo.
Ben benieuwd naar de upcomming pathc en welke nerfs er aan vast zitten. Blizzard zei dat ze eigenlijk nooit kaarten wilde nerfen, maar uiteindelijk zijn het er al best veel. Denk zelf dat er iets gaat gebeuren aan Leeroy. Deze kaart is zo belangrijk in veel decks en wordt in zoveel combo's gebruikt dat het eigenlijk ook niet leuk meer is. Ik verwacht dat hij 5 mana gaat worden.
Kom echt in de huidige meta 90% van de keren Druid tegen. Misschien toch een control Paladin uit de kast halen. Nu zijn de mirror matches constant coinflips en zijn niet echt leuk om te spelen.
Laatst bewerkt: 17 jun 2014