1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk en nu scoort Nigeria..
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waaraan een overtreding aan vooraf ging
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kunt het ook zoals bij het hockey doen? Of een variant daar op.

    Nu staat er een ploeg onterecht voor. En hebben er al ploegen onterecht gewonnen. Op dit niveau mag dat gewoon niet.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Fluit in ieder geval niet snel die scheids.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Was geen overtreding maar wel lullig voor BH... Leuke wedstrijd wel weer :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, mijn bericht was nog voor de replay :) was inderdaad geen overtreding. Het leek er wel op. Ook daar kan je bij zeggen, even de replay en je kan zeggen of jouw ingeving klopt of niet :p
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Het lijkt er eerder op dat nigeria 2-0 gaat maken dan dat het nog gelijk wordt..
    Graven zich ook helemaal in als BH in aanval is.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Erg zonde voor Bosnie, ze kunnen erg leuk voetballen en dan wordt je ook nog een doelpunt door de neus geboord.

    Het is eigenlijk schandalig dat dit nog kan gebeuren.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar met een videoref moet je alles eerst uit laten spelen. Bv, iemand word op de middenlijn diep gestuurd. Vlag omhoog maar het blijkt geen buitenspel te zijn, moet je dus ondanks dat ie zn vlag omhoog doet de situatie door laten gaan anders heb je niks aan de videoref. Of zie ik het verkeerd?
     
  10. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je elke keer als er gevlagd wordt de beelden eerst gaat raadplegen worden de grensrechters dus ook totaal niet serieus genomen. "even kijken of het klopte wat je zei hoor..."
    Beter dan zoals bij tennis, dat teams elke wedstrijd 2 beslissingen mogen aanvechten ofzo.
    Wel met Danny-DH eens dat er doorgespeeld wordt om te zien of er een directe goal uit valt. Als er geen doelpoging is en ze gaan verder met rondtikken, dan pas fluiten als er gevlagd is...
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speelde ook een leuke wedstrijd tegen Argentinië waar ze ook een punt verdiend hadden. Dan lag alles nog voor hun open. Zelfs als ze gister een punt hadden, hadden ze de 8e finales nog kunnen bereiken.
     
  12. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat is een leuk liedje maar die bedoel ik niet. Gisteren na nig-bos werd hij ook weer gedraaid. Iets met: hey hey hey en een bass eronder. Iemand anders? Kan hem nergens vinden op internet.


    EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=Sgwt-uEQtL0 dit liedje bedoelde ik. Nu alleen even geen telefoon bij de hand voor shazam maar komt goed! Heerlijk deuntje en echt wk sfeer
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ken eigenlijk ook alleen Disclosure en Little Mix (move) die ze gebruiken.

    FF kieken :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Shazam en Bing zeggen beide:
    Thomas Azier - Shadow of the Sun
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  16. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt jongens, lekker liedje! @Boertje_PSV haha Bas leuk je hier tegen te komen!
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je zou het ook zo kunnen doen dat beide teams 1 beslissing krijgen mocht je het bij het juiste eind hebben dan kun je nog een beslissing erbij krijgen en bij een foute dan heb je gewoon pech.

    Denk eerlijk gezegd dat de beelden er na dit WK wel komen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1 is te weinig. Het veld is te groot daarvoor. Hockey heeft er ook 1 maar die hebben een kleiner veld en een scheidrechter op iedere helft staan. Verder hebben die geen lijnrechters, maar ook geen buitenspel zoals in voetbal.

    Hoe het precies geimplementeerd moet worden weet ik niet. Er moet ook niet te veel oponthoud ontstaan en ook mogen de 'calls' geen tactische invloed kunnen hebben.

    Buitenspel of geen buitenspel is een feit. Hands of geen hands is ook een feit. Maar overtredingen vind ik weer een beetje subjectief. Heb je dan een panel nodig van 5 man die voten of het wel of geen overtreding is? Of is 1 persoon genoeg? In het laatste geval kun je ook weer twijfelen aan objectiviteit.

    Ik denk dat het allemaal een stuk makkelijker gezegd dan gedaan is. Ik ben overigens wel voor het idee dat er iets moet komen.
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zei ik :cool:

     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Slechte keuze imo. Kon het niet waar maken in de Eredivisie. Had eerder verwacht dat PSV hem zou overnemen. Nu kan hij lekker bankzitten en af en toe een keer invallen, want een basisplaats bij Arsenal gaat hij zeker niet krijgen.
     

Deel Deze Pagina