1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is Arno. Wat denk je zelf?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    Had hij geen Twitter, zal hij daar ook wel losgaan.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    As zondag dus Mexico, ben erg benieuwd hoe Nederland hier tegen gaat spelen.
    Het zal wederom het reactie voetbal worden, het is aan Herrera zich hier tegen te wapenen.

    Overigens vind ik Di Maria look a like Héctor Herrera een voetballer die me gisteren wederom opviel.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is tot nu toe maar een raar WK. Grote landen die eruit vliegen ... de kleinere die het prima doen.

    Lastig in te schatten wat voor kansen Oranje heeft tegen Mexico. Vond Mexico gisteren niet echt geweldig ... Nederland ook niet.

    We zien wel :) Wereldkampioen worden we niet. Verwacht nog steeds de kwart-finales.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    :lol:
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand me even helpen?


    Bij de wedstrijd van Ned-Spanje vond ik makkelijk de stats terug maar als ik bij deze wedstrijd op stats klik dan krijg ik "live stats" en niet de PFD bestandjes waarin ze alles tracken.

    http://resources.fifa.com/worldcup/matches/round=255931/match=300186481/statistics.html
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sneu. Misschien moeten die Chilenen is leren om op hun beentjes te blijven staan. Heb echt nergens een overtreding gezien in het penalty gebied. Werd getackled met risico maar wel constant op de bal. Ben blij dat het gisteren gebeurde en tegen Chili :+ Als dit tegen Brazilië had geweest had Nederland al 10-0 achter gestaan.

    Dat gejank gisteren ook. Stel toneelspelers. Erger me daar kapot aan. In het begin van de wedstrijd al om een kaart gaan vragen :emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Met Sanchez voorop, wat een afgrijselijke voetballer zeg.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel apart om gisteren van Marwijk te horen. Dat het Nederlands voetbal veranderd is en dat 4 jaar geleden zo een beetje begonnen is etc. Maar waarom gingen we eigenlijk met 0 punten naar huis in 2012? Kan me eigenlijk niks van herrineren. Speelde we toen gewoon slecht? Speelde we een ander systeem dan 2010? Of waren er gewoon teveel spelers die net over hun top waren?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Welke acties? O, je bedoelde die dribbels langs de zijlijn die geen enkel gevaar opleverde? :emo: Chili had geen hol te vertellen. Sanchez werd mooi uit de wedstrijd gehouden.

    Ben overigens wel heel benieuwd hoe Brazilië tegen dit Chili gaat voetballen. Geef Chili een grote kans om gewoon door te gaan naar de kwart finales.

    Ook zo genoten toen hij de kleedkamer uitkwam in die veel te grote broek van hem en z'n boxer even liet zien? Wat een beest he ...

    .. =( :x ..

    In 2012 waren het de eerste 20~30 minuten die goed waren. Daarna kakte het compleet in. Het vertrouwen was weg en na die 1-0 nederlaag tegen Denemarken was het compleet verdwenen. De heren waren niet scherp en er was onderling een hoop gezeik.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mix van spelers die echt over de top waren en veel gezeik in het team, iedere dag stonden de kranten wel vol met geruchten dat spelers elkaar niks gunde.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Veel individuen in plaats van een team.
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Willems was ook een drama =(
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat HAD een goede linksback kunnen worden. Iemand met snelheid heb je wel nodig op die vleugels ;) Blind en Janmaat zijn helaas niet de snelste. Daarom is het zo jammer dat van Rhijn / van der Wiel en Willems uiteindelijk niet meekunnen dankzij hun vorm of een blessure.

    Overigens zie ik in Blind ook geen ideale linksback helaas. Die jongen heeft inzicht en kan wel een potje voetballen maar snel is hij niet :+ Dat kan je later opbreken helaas.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een heerlijke scheids btw. Een van de beste tot dusver.
     
  18. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Mexico moeten we kunnen hebben, is in principe een mindere versie van Chili en aanvallende teams liggen ons wel dit WK.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind ze zeker geen mindere versie. Mexico heeft bijvoorbeeld wel een aantal spelers die bij hoge voorzetten gevaarlijk kunnen worden itt Chili waar iedereen 1m40cm is

    hopen maar dat ze zich ook stukbijten op de Oranje muur
     
  20. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de lengte klopt inderdaad, alleen heeft Chili de afgelopen jaren beter gepresteerd en staan ze ook hoger in de ranking ( alhoewel dat weinig uitmaakt op een WK).

    Ik denk dat door de aanvallende instelling van Mexico, wij met vlijmscherpe counters weer optimaal gebruik zullen maken van de ruimte achterin.

    Nu hopen dat Nederland door de hoge temperaturen in Fortaleza genoeg energie overhoudt later in de wedstrijd om de counters net zo goed uit te voeren als in de groepsfase :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014

Deel Deze Pagina