1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable Legends

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet echt, was meer on-rails, je kon af en toe een pad kiezen maar dat was het wel.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat hebben ze ook al twee keer geprobeerd. En is ook nooit meer gelukt.
    En zie ik ook niet meer gebeuren eigenlijk. Dan zie ik liever dat ze steeds wat anders dan proberen eigenlijk.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yup hier hetzelfde. Sommige games moeten ze gewoon laten voor wat het was een toffe single player fantasie game, want laten we niet vergeten Fable was toch wel echt een uniek concept iets wat alleen op Xbox was (Ja en op PC ook ja) maar een exclusive waar je een console voor kocht. Althans ik wel... dit online principe heeft in mijn ogen geen enkele meerwaarde, alleen als het een keuze had geweest maar blijkbaar is dat niet mogelijk en dat is nog wel het allerergste aan deze titel.

    Wow snelle reacties hier... :9
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
  4. ManialMax

    ManialMax New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dé teleurstelling van de afgelopen E3 voor mij. De Fable magie is zichtbaar verdwenen. In plaats van een geweldige singleplayer game krijgen we een co-op game in een Fable schilletje.

    Zijn er eventueel ook plannen om de HD remake van de 1e Fable game ook uit te gaan brengen op de Xbone? Dat zou ik een stuk enthousiaster van worden :9
     
  5. Jynx

    Jynx Shirtjes maker

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat de ene Fable aanzienlijk beter was dan de andere, heb ik me toch met alle drie uitstekend vermaakt. Ga deze dan ook zeker proberen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    F2P dus. Ook Crossplatform. Slim imo want ik denk niet dat er heel veel mensen hier echt voor gingen betalen. Dit zorgt al voor meer interesse. Ben wel blij dat we steeds meer F2P zien op de Xbox. Neverwinter die er ook aankomt.

    http://www.kotaku.co.uk/2015/02/26/fable-legends-indeed-free-play-bad-thing



     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooi, de hele game straalde toch al een F2P model uit, zeker met al die heroes en de hele opzet.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Microtransacties zijn dus zoals LoL van wat ik zo hoor en lees. LoL komt steeds terug als voorbeeld.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    LoL is een game waar je alles gratis kunt vrijspelen, heb je haast? Dan kun je die champions ook kopen i.p.v. het vrij te spelen met een currency die je krijgt door gewoon te spelen.

    Bij LoL kun je ook skins kopen die je dan niet weer kunt vrijspelen, al hebben die skins geen invloed op de gameplay zelf.

    Kortom, ben je lui? Dan kun je geld betalen om sneller dingen vrij te kunnen spelen, anders kun je gewoon het vrijspelen door te spelen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eurogamer legt het wel goed uit in de vid imo.

    Hier een officiële vid.

     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk hierna wel een echte normale singleplayer Fable met deze mooie graphics en coole stijl.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En een beetje uitdaging graag.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die uitdaging hangt van jouw skillcap af ;) het is MP-only voor zover bekend.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik had het over Fable 4 ;)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Denk niet dat die meer gaat komen helaas.
    Zo vreselijk zonde, Fable heeft zoveel potentie. Een freeroam Fable zonder laadtijden, gigantisch Albion, paard erbij, hond achterop. Man geef me die shit.

    Het is jammer dat er weer zo'n game als Legends wordt uitgepoept, zo steunend op online. Bevalt me helemaal niet die trend. Destiny, Evolve, nu dit weer..meh.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup. Zeker met Molyneux niet meer in het team was ik echt benieuwd naar een normale nieuwe singleplayer Fable...maar nope. Wasted potential is hoe ik dat noem. Een Fable 4 zie ik echter echt nog wel gebeuren. Zou echt tof zijn een goede RPG uit Microsoft's stal. Ben het met je eens man, het moet ophouden met die online shit. Beter is het straks ook gewoon Fallout 4 wat Bethesda gaat aankondigen en niet iets met online...maar dat zal wel goed zitten denk ik.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we eerst maar eens legends gaan spelen voordat we gaan klagen over Fable 4 ;D
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @BigKabuto ik denk niet dat er een Fable 4 komt, eerder een nieuwe reeks die weer over het Heroes Guild gaat. Dat vond ik nog altijd het leukste van heel Fable.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf Heroes nooit gespeeld. Was die serieus echt nice dan?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh... Geen idee. Maar het eerste deel ging over het Heroes Guild. Nooit gespeeld? ;)
     

Deel Deze Pagina