Maar dat hebben ze ook al twee keer geprobeerd. En is ook nooit meer gelukt. En zie ik ook niet meer gebeuren eigenlijk. Dan zie ik liever dat ze steeds wat anders dan proberen eigenlijk.
Yup hier hetzelfde. Sommige games moeten ze gewoon laten voor wat het was een toffe single player fantasie game, want laten we niet vergeten Fable was toch wel echt een uniek concept iets wat alleen op Xbox was (Ja en op PC ook ja) maar een exclusive waar je een console voor kocht. Althans ik wel... dit online principe heeft in mijn ogen geen enkele meerwaarde, alleen als het een keuze had geweest maar blijkbaar is dat niet mogelijk en dat is nog wel het allerergste aan deze titel. Wow snelle reacties hier...
Dé teleurstelling van de afgelopen E3 voor mij. De Fable magie is zichtbaar verdwenen. In plaats van een geweldige singleplayer game krijgen we een co-op game in een Fable schilletje. Zijn er eventueel ook plannen om de HD remake van de 1e Fable game ook uit te gaan brengen op de Xbone? Dat zou ik een stuk enthousiaster van worden
Ondanks dat de ene Fable aanzienlijk beter was dan de andere, heb ik me toch met alle drie uitstekend vermaakt. Ga deze dan ook zeker proberen.
F2P dus. Ook Crossplatform. Slim imo want ik denk niet dat er heel veel mensen hier echt voor gingen betalen. Dit zorgt al voor meer interesse. Ben wel blij dat we steeds meer F2P zien op de Xbox. Neverwinter die er ook aankomt. http://www.kotaku.co.uk/2015/02/26/fable-legends-indeed-free-play-bad-thing
LoL is een game waar je alles gratis kunt vrijspelen, heb je haast? Dan kun je die champions ook kopen i.p.v. het vrij te spelen met een currency die je krijgt door gewoon te spelen. Bij LoL kun je ook skins kopen die je dan niet weer kunt vrijspelen, al hebben die skins geen invloed op de gameplay zelf. Kortom, ben je lui? Dan kun je geld betalen om sneller dingen vrij te kunnen spelen, anders kun je gewoon het vrijspelen door te spelen.
Denk niet dat die meer gaat komen helaas. Zo vreselijk zonde, Fable heeft zoveel potentie. Een freeroam Fable zonder laadtijden, gigantisch Albion, paard erbij, hond achterop. Man geef me die shit. Het is jammer dat er weer zo'n game als Legends wordt uitgepoept, zo steunend op online. Bevalt me helemaal niet die trend. Destiny, Evolve, nu dit weer..meh.
Yup. Zeker met Molyneux niet meer in het team was ik echt benieuwd naar een normale nieuwe singleplayer Fable...maar nope. Wasted potential is hoe ik dat noem. Een Fable 4 zie ik echter echt nog wel gebeuren. Zou echt tof zijn een goede RPG uit Microsoft's stal. Ben het met je eens man, het moet ophouden met die online shit. Beter is het straks ook gewoon Fallout 4 wat Bethesda gaat aankondigen en niet iets met online...maar dat zal wel goed zitten denk ik.
@BigKabuto ik denk niet dat er een Fable 4 komt, eerder een nieuwe reeks die weer over het Heroes Guild gaat. Dat vond ik nog altijd het leukste van heel Fable.