1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ja hahaaha leuk weer.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tering: 4 maanden geleden de vakantie naar Rome geboekt, nog 2 wachten en we vliegen er alweer heen. OMG wat gaat de tijd snel. Nog steeds veel zin aan! _O_:x
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Naar de zon als in strand of stedentrip?

    Ga gewoon naar griekenland of kroatie oid. Mooi land, veel zon, zee en niet al te duur. Je kan er ook een stedentripje voor doen.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Colombiaaa

    Eens met Kroatië, ga ik ook heen met een kameraad in stedentrip stijl.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jaeeh, er zijn hier toch wel meer dudes met chicks die een vakantie kunnen aanraden die zij hebben gedaan? :p
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben 1 keer in Kroatie geweest en hoewel het wel leuk was was het niet geweldig. Kan daar echt zo verschroeiend heet zijn overdag dat je alleen maar achter de airco zit.

    Ik weet niet precies wanneer je gaat en wat je wilt doen (hotel, huisje, kamperen , weet ik veel) maar ik ben het jaar voor Kroatie naar het Garda meer geweest en dat vond ik veel leuker.

    Qua uitgaan is het wat tammer maar het weer, het eten, de omgeving, alles was gewoon veel beter. En volgens mij niet heel veel duurder.

    Kroatie is wel echt een beetje pizzas en mixed grill eten en bier zuipen en verder niet zoveel (als je in de toeristische plekjes aan de kust blijft) en het voelde hier en daar ook wel een beetje pauper aan
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2014
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kreta, en dan in het bijzonder Cherso. Niet om het zuipen, maar het is heerlijk daar aan de kust, mits je geen sahara wind krijgt, en het eten is er erg goed. Ze hebben er ook veel betere toeristenwinkeltjes, een tattoo shop waar je zo terecht kan en een echte Reckuuza winkel met Formule 1 spullen, allemaal officieel. Ze zijn de enige op heel Kreta. En verder zou ik Rhodos nog aankunnen raden, met name Rhodos stad.

    Tips voor hotels: Virginia Beach op Rhodos en voor een zeer beperkt budget Porto Village, Cherso, Kreta. Dat laatste heeft wel een bruut uitzicht en geweldige omgeving. Stikt er alleen van de krekels en katten. Katten moet je niet aanzitten, die beesten zijn besmet. Schieten ze na het toeristen seizoen ook af.

    Rhodos is trouwens een aanrader vanwege de binnen stad van Rhodos stad, en de cruise schepen die daar zo nu en dan aanmeren. Het hotel wat ik noemde is echt top qua personeel, iets minder qua eten, maar wel goede kamers, luxe en gewoon, en je hebt een heerlijke binnenplaats met zwembad. Op 10 minuten lopen van het hotel ook nog een zeer aangename en goede cocktailbar, maar breng daarvoor wel wat centen mee. Goedkoopste cocktail is 6 euro, niets anders dan hier. Geld voor heel het zuiden trouwens.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gast ik ben al 2x op Cherso geweest 8)
    Gewoon chill, zonnetje, wel beetje cultuur mss, lekker hotelletje. Zal wel Italie of Griekenland worden.
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag eindelijk terug naar Nederland :) Even weg van alle drukte hier en even lekker chillen met vrienden en familie! Dit gaan een paar mooie weken worden
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Go to Florence. Chicks like Florence.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat weet ik toch niet! 8)
     
  12. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens

    /Mod Veel plezier met je OW.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2014
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lissabon. Toffe stad en je kan makkelijk de trein naar stranden pakken etc. :)
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Is niet zo'n groot eilandje toch? Willen toch een keer autotje huren en rond rijden.
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je in dagje doen (met stops natuurlijk).

    Tips:
    - bezoekje aan telescoop
    - charco azul, mooi natuurbad
    - looppad bij vulkaan in het zuiden
    - nationaal park
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Santorini, Kos, Lefkas, Corfu. Allemaal tof. Scootertje huren. Appartement. Very nice, yes?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @ Reckuuza: Sousse, Tunesië. kan ik je ook van harte aanbevelen. El Hana hotel, moet je wel de beste van 3 gebouwen hebben. Mooi aan het kilometers lange strand en dicht bij de luchthaven. Qua bezienswaardigheden. Mooie, goede binnenstad, weinig cultuur dat wel naar mijn mening. Moskee wel op loopafstand van het hotel wat ik noemde, maar ik die hoor je niet, tenzij je aan zuidkant hotel zit. Verder kun je de trein nemen naar Djerba, spel het niet goed geloof ik, waar Gladiator voor een groot deel is opgenomen. Eten is er uitstekend, met name het ijs. Creme Brulee links laten liggen, daar hebben zij heel andere mening over. Je kunt er bier drinken, maar alleen in toeristen café's kan het met alcohol. Ik zou voor de vruchtendrankjes gaan, die zijn altijd vers en extreem lekker. Je moet eigenlijks gewoon een rondreis nemen, dat is wel het beste. Maar in mijn enthousiasme vertel ik het liefst de halve reis. :+ Is ook niet duur trouwens, kun je voor 500 tot 800 all inclusive boeken een week, maar heb een vermoeden dat het wel PP is.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij heeft Tunesië momenteel een negatief reisadvies.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    1 week Ameland bitches :+.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hmmm, dacht dat dat al een hele tijd weer was ingetrokken, maar dat moet Reckuuza zelf dan maar even nakijken.
     

Deel Deze Pagina