1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zeker erg mooi voor Button, zeker gezien de omstandigheden. Ik denk ook niet dat hij dit verwacht had.

    edit, en nu in een interview met Paddy Lowe wordt het bevestigd, Hamilton heeft zijn ronde afgebroken omdat hij dacht dat hij langzamer was.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2014
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Laat het morgen regenen. Anders kan het wel eens een heel saaie race worden waarbij Rosberg makkelijk wint.

    En inderdaad, heel mooi voor Button dit!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hamilton stopte dus omdat de midden sector te nat was en dus dacht dat de laatste sector ook zo was. Rosberg reed gewoon door. Ja zo wordt je geen kampioen Lewis.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Saai gaat het zeker niet worden, zelfs al gaat het niet regenen. Alonso, Massa, Raikonen, Bottas en in mindere mate Hamilton moeten een inhaal race rijden. Dus daar komt echt wel wat spektakel denk ik.
    Hoewel ik regen ook niet erg zou vinden. Misschien een goede kans voor Button om ook nog op het podium te eindigen. Dat zou ik wel graag zien.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk gaat Bianchi volgend jaar naar een beter team. Goede rijder blijft dat.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zojuist de herhaling gezien van de pole ronde van Rosberg en Hamilton geeft al op zo te zien voor het einde van de eerste sector. Erg domme fout.
    En gezien het interview met Hamilton net beseft hij zich dit ook. Hij heeft letterlijk de pole aan Rosberg gegeven.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm hij maakte aardig wat foutjes al. Dus had pole niet kunnen halen. Maar had wel gewoon door moeten rijden imo.

     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die team radio hoorde, ging ik er eigenlijk vanuit dat Hamilton hoopte dat zowel hij als Rosberg afgevlagd zouden worden.. Scheelde ook niet veel. Was 'ie alsnog de pole kwijt geweest, maar had hij in ieder geval Rosberg achter zich gehouden. Dat ie dan niet alsnog een snelle ronde rijdt is dan wel heel dom/zonde.

    Ik denk dat ie, als hij zonder problemen blijft, wel een goede kans heeft op de overwinning. Circuit ligt hem een stuk beter dan Rosberg dit weekend, heb ik het idee. Als z'n pitstops ook een keer fatsoenlijk uitgevoerd worden.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tenzij hij bij de start wat plekken goed maakt en niet al te veel tijd op Rosberg verliest zie ik hem niet snel winnen
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn..
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wat gebeurt daar nu weer?!!
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Räikkönen vloog bovenin beeld al van de baan. Schiet terug en ramt de Williams. Vreemd!
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik zie het nu in de herhaling.....bizar
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lame. Complete restart met de oude grid.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nieuwe grid toch?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee bij Sky zeggen oude grid omdat er nog geen lap completed was voor de red flag.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    BBC heeft het over nieuwe
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien was het dan net lap 2?
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nee dat komt omdat de nummer 1 over de finish lijn is gegaan om zich op te stellen op de grid
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, BBC zegt de nieuwe grid. We zullen het wel zien.
    Ik hoop dat Raikkonen ok is.
    Ook sneu voor Massa, maar wat Coulthard ook zegt en ook te zien is in de herhaling, hele goede reactie van hem. Het had veel erger kunnen zijn voor beide coureurs als Massa het stuur niet zo had gereageerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina