wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou echt vet zijn bijvoorbeeld als je zo'n soort Up in Smoke Tour hebt en dat je dan gewoon 1 of 2 special guests hebt. Komen er 1 of 2 van die gasten in zo'n gewaad het podium op. Hup gewaad af, en wie zijn dat.....Tupac en Biggie. Zou wel wreed zijn. Kan natuurlijk ook allen Tupac zijn.


    Maar er is nog een ding

    - Mensen in LA staan erom bekend dat ze hun dood in scene zetten. Dit is al vaker gebeurd.

    - De gasten die Tupac neerschoten reden in een witte Cadilac (of hoe je het ook schrijft:p) En die auto is nooit terug gevonden. terwijl zo'n auto natuurlijk nogal opvalt in een stad die midden in de woestijn ligt.

    Ik hoop in iedergaval dat ie nog leeft. 2pac was een van de beste rappers aller tijden. Maar als hij zou leven, dan weet ik niet of het wel verstandig is om terug te komen. Want ik denk zodra de Eastcoast daar lucht van krijgt, dat de jacht op Tupac weer geopend is....
     
  2. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    hijs dood.....die 7 dagen theorie slaat vet nergens op..omdat er 7 dagen in een week zitten wil toch ook niet zeggen dat hij de 7e dag terugkomt? of dat er 7 dwergen waren verklaart toch ook niet dat sneeuwwitje geen neger is of wat dan ook.....

    toch wel leuk gezocht door mensen die niks te doen hebben enzo :p
     
  3. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is al even dood als disco, Elvis, communisme, Fortuyn, Hendrik IV, Bob Hope, Pacman, Fokker, 28k8 modems, de gulden en deze draad.

    En ik heb OOK al geen idee wie zij eigenlijk was.
    Of hij...weet ik veel.

    ga lekker gamen, dude.
     
  4. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    /mod Edit : Niet zo lopen schelden op andere forum gebruikers a.ub. GraveheartEn By the way.....het communisme leeft nog wel kneus....diet alleen Rusland. Maar ook Cuba is communistisch. en nog een paar landen. dus su.
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Nicotjeh dat is gewoon gedaan met behulp van knip en plakwerk...dat soort foto's zijn bullshit. Moet je niet naar kijken.
     
  7. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ja, waarom zo 2pac nou rond heel veel mensen gaan staan?

    niemand merkt het.:{ :confused:
     
  8. Radius

    Radius Feel Radius

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    in het nummer hit em up rapt hij over dat hij 5 is geschoten hier heeft hij niet over de toekomst maar over het verleden. hij is namelijk al vijf x geraakt. niet in een schietpartij geloof ik.
     
  9. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja....hij rapt idd niet over het feit dat ie 5 kogels in zich heeft gehad. Maar hij is in zijn leven in totaal 5 keer neer geschoten. 5 keer heeft ie het overleeft. De 6e keer werd hem (waarschijnlijk) fataal.
     
  10. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand kan in rook opgaan ook hij niet... Waarom zou hij zijn familie niet laten weten dat ie nog leeft?
    En die 7 theorie ach flikker toch op zoiets had je ook met de aanslag op het WTC als je de datum waarom dar gebeurde omzette in lettertype Windings kreeg je 2 torens en een vliegtuig.. gewoon toeval
     
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Waar is hij begraven dan? zit er een lijk in?
    of is hij gecremeerd en bestrooid op zee/strand?:confused:
     
  12. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem gecremeerd, zn as in een dikke joint gedaan en opgerookt :)


    edit: suge knight moet gewoon afgeschoten worden..
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ging om een zogenaamd vluchtnummer, maar dat nummer bleek niet te kloppen....en ze hadden ook 2 gedichtjes aan elkaar geplakt zodat et net leek of t voorspelt was....


    btw. ik geloof niet dat 2pac leeft....:{
     
  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Beetje op je pik getrapt? 8)
     
  15. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    OJA dat was het... en je had een verhaal van Nostradamus waar geen reet van klopte die het weer voorspeld had... Want op de datum dat dat voorspelt was door Nostradamus was hij al lang dood
     
  16. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lieve, lieve Hijgernootje, Tijgetje, of whatever,

    Laat mijn vrouw je maar niet horen, ze krijgt altijd lachstuipen als ik met pubers moet communiceren.
    Verder zou ik maar oppassen als ik jou was, als je moeder ziet wat voor taal je durft te gebruiken dan wordt ze daar vast erg verdrietig van.
    Niet meer doen hoor, ventje.

    Wat betreft het communisme, Cuba is een dictatuuur, Rusland bestaat al een tijdje niet meer in z'n oude vorm, Noord Korea (een poging tot autarkie, op zichzelf wel leuk) zou nog communistisch kunnen worden genoemd als het niet ook een dictatuur was.
    En dan hebben we China nog... geniet ervan zolang dat duurt.
    Ik zou je trouwens willen adviseren om de betekenis van het woord sarcasme eens op te zoeken voordat je met grote mensen gaat praten.

    En dan je vriendje 2pak of hoe die ook mocht heten, dat was klaarblijkelijk een reppertje met evenveel invloed op mijn dagelijks bestaan als dat van een debiele wijngaardslak op Bora-Bora en (dus) van nul en generlei waarde wat MIJ betreft.
    Voor jou was het manneke ongetwijfeld van levensbelang.
    it takes all sorts, nietwaar?
    Je ziet, ik weet precies waar we het over hebben.
    Het enige sympathieke dat ik hier over hem lees is dat het figuur klaarblijkelijk van verveling is overleden.

    Eerlijk gezegd denk ik dat ik erg onverstandig ben om serieus op de schunnige praatjes van een puber met een vocabulaire van een 7 jarige en het IQ van een keldertegel in te gaan.
    Van harte beterschap hoor knul!!
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    en opsouten jij, aan dom gescheld hebben we niets.
     
  18. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL @ tulip
     
  19. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1


    _O_ _O_ :cool:
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    @ tijgernootje : schelden moet echt niet denkik

    @tulip : als je niet eens weet wie hij is ,moet je ook niet dingen gaan beweren over hem he ;)
     

Deel Deze Pagina