1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

  1. Ja, op de Xbox One

    27,3%
  2. Ja, op de PS4

    54,5%
  3. Ja, op de X360

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

    18,2%
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Flasks zijn nu ook minder krachtig aangezien je ook nog eens Gems er bij hebt. ;)

    Als je een DEX build heb, zou ik niet zo snel een elemental zetten op de Drangleic Sword. Het heeft een mooie DEX Scaling, dus waarom zou je die verpesten? ;) Ik heb zelf de Drangleic Sword nauwelijks tot nooit gebruikt, dus heel veel kan ik er ook niet over zeggen. :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net door dat poison gebied gekomen. Ik zag op een gegeven moment vanf een balkonnetje een man met een baard staan. Merchant dacht ik. Na veel zoeken op die plek gekomen, staat er niemand ?!? Bosses verslagen en nu aanbeland in Iron Keep.

    Ben in die poison area tig keer dood gegaan doordat ik dingen wilde uitproberen en dan in de afgrond viel enzo. En wanneer stoppen ze er eens fatsoenlijke jump controls in? Zuigt dat er zoveel spul ligt op plaatsen waar je moet jumpen, waar je door de k*t controls en slechte nauwkeurigheid van de jump vaker dood dan levend gaat ....

    Inderdaad ga ik niet infusion doen, damage scaled dan met INT of FTH en daar heb ik echt niks in. Heb ook geen spells, volledig melee build. Vraag me af of het handig is om toch 1 spell slot te hebben. Bijvoorbeeld voor wat ranged/of om poison urns uit te schakelen enzo ...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2014
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb sowieso weer wat punten in Attunement gestopt voor Pyromancy. Vind het altijd fijn om wel wat ranged te hebben. Ben uiteindelijk op 4 of 5 Attunement Slots uitgekomen.

    Wat betreft de jump controls: Je kan nu wisselen (bij Options) tussen 'B ingedrukt houden voor sprinten, loslaten en snel weer B drukken om te springen' (Oude Dark Souls I stijl), of 'B ingedrukt houden en Left Stick press om te springen'. Die laatste moest ik even aan wennen, maar is uiteindelijk zoveel beter en kan je zoveel nauwkeuriger mee springen! Timing voor het springen gaat ook veel beter.
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    DEX scaling is shit in DaS II. Infuse die zooi met lightning, of als je geen zin hebt in faith op z'n minst raw.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]

    [​IMG]

    Cosplay done right. :cool:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wow, 4 slots, dan moet ik nog echt een whole laotta souls hebben. Bij 10 atn krijg je pas je eerste slot en ik zit op 3 :eek:

    Ben level 90 nu, dus de levels zijn duur ... Qua springen doe ik nu ook die (LS) manier, maar die vind ik ook niet echt fijn ...

    En waarom is DEX scaling shit ?
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Valt mee hoor. Bij het level attunement krijg je de volgende hoeveelheid slots:

    10-12: 1 slot
    13-15: 2 slots
    16-19: 3 slots
    20-24: 4 slots
    25-29: 5 slots
    30-39: 6 slots
    40-49: 7 slots
    50-59: 8 slots
    60-74: 9 slots
    75-99: 10 slots

    En die Souls krijg je toch binnen no time :)
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon steeds een Bonfire Ascetic gebruiken bij de The Place Unbeknownst bonfire in Forest of Fallen Giants, in de memory of the Giant Lord ligt een Bonfire Ascetic dus je kan hier blijven boosten, vooral met de Tseldora Set, Covetous Silver Serpent Ring +2 etc haal je hier +/- 850.000 in 2 min :+
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik het nodig heb zal ik het overwegen. Voorlopig geen behoefte om 20 levels (300k +) te gaan grinden.

    En is die area dan niet te moeilijk ?

    Net een paar klote areas achter de rug, waaronder black gulch. Gelukkig was die laatste maar kort. Sta nu voor de boss in de shaded woods ... Wel een k stukje naar de boss toe. Al een paar keer dood gegaan omdat ik dan snel naar de boss wil, maar dan overpowered wordt door die Lion warriors icm die curse urns ...

    Overigens een raar wapen iets: Ik gebruik dus de drangleic sword als backup en de heide sword als primair wapen. Als je bij player statistics gaat kijken doen ze beide iets van 320 damage geloof ik. Vond nu een flame inbued scythe (dark nog what) en als ik die equip dan staat daar dus 425 damage. Meer dus. Alleen als ik hem equip en damge uitdeel dan doet hij iets van 91, terwijl mijn andere swords dus wel hun damage doen. Geen idee hoe dat komt. Ik heb wel de stats voor het wapen ...

    En die resistances, hoe die in deze game werken snap ik echt niks van. Ik heb bijvoorbeeld met die speciale poison ring 450 poison resistance. Maar dat lijkt geen f*ck uit te maken, raak nog net zo snel poisoned. In deel I liep ik de hele game in robes met high resistances en toen had ik nergens last van ....
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    daar ben ik net voorbij. Zit ondertussen iets verder. Wordt helemaal kapotgeschoten door mages \o/ Geweldig dat het zo'n pittig spel is. Al moet ik zeggen dat ik er nog behoorlijk snel doorheen ga
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, deze memory is echt super easy. Na 7 Ascetics blijft de moeilijksheidsgraad hetzelfde. Ik gebruikte Great Resonant Soul, omdat ik hoge int/faith levels had. Samen met de abyss seal, ring of soul protection, silver serpent ring +2 en third dragon ring. Tevens krijg je per run ook nog 2 twinkling titanite, fire seed en divine blessing. Volgens mij is de Great Resonant Soul wat generfed, maar voor mij was het op NG+7 7-8 hits.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wanneer krijg je eigenlijk die memories ?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Kan ik me niet meer herinneren.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Aan t einde van het spel. Moet je eerst vrijwel alle area's zijn doorgelopen. In de laatste area krijg je een item waardoor je in die memories kan. ;)
     
  15. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    zo gister weer wat stappen gemaakt. Ben nu bij dat stukje met al die draken uit de trailer (Dragons keep geloof ik).

    Had gisteren Veldstadt verslagen en die rode draak. Maar na die Veldstadt loopt die koning toch? Moet je nog wat met hem doen ofzo, want praten kon ik niet met hem. En zomaar een tik geven doe ik niet meer in Dark Souls. Heb die witte knights die soms op de grond zitten ook nooit wat gedaan
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Is een optional boss straks een keer.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Had niet veel gescheeld of ik had de game echt nooit meer aangeraakt. Was al een keer in Shades ruin in een ondergrondse grot al mijn equipement broken door pools die ik echt niet zag. Toen had ik er de schijt in, maar net een boss fight tegen zo'n grote rat ofzo, heb ik hem bijna dood, sta ik ineens in een groene pool en voor ik weet wat er gebeurt weer al mijn equipment kapot. 30k+ souls nodig om alles te repairen.

    Cheap ass tactics ..... Bleeeergh!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit nu in de Iron Keep en begin het een beetje bue te worden. Slome grind langs enemies totaan boss. Dood. Weer slome grind. Weer boss. Weer dood. herhaal maal 10. Bonfire. Repeat all.

    Weinig incentive nog om door te gaan. Heb mijn wapen ook al op +10, dus verder gaat niet. Levellen levert ook amper nog wat op (L110). Dus wat rest is echt een slome grind naar het einde met steeds meer van hetzelfde. Areas zijn ook steeds minder interessant en cheapass, te vol met te lethal traps. Moet wel een beetje leuk blijven imho ....

    DSI deed dat beter imho ...
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Kleine tip bij Iron Keep:

    Er zit een bonfire vlak voor The Old Iron King, in de top van de stierenkop, na de vlammende stierenkop traps.

    En de Smelter Demon is een bitch om te bevechten, maar is optional.

    De game vind ik eigenlijk wel meevallen qua cheap tricks.. Al hebben ze het wel meer verspreid over de verschillende areas ipv bijv alleen Sens Fortress.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Valt me toch wat tegen van jou Gakkie als hardcore RPG'er :)

    Ik speel dit spel eigenlijk meer co-op, niet met vrienden, maar plaats gewoon altijd een summoning sign. Maakt het spel ietsje makkelijker en ik vind het gewoon leuk om met mensen de omgeving te verkennen, en als je die eenmaal kent mobs zsm te killen en het je host makkelijker te maken. Elke baas is met 2 summons zowiezo te verslaan..
     

Deel Deze Pagina