Als ik het nodig heb zal ik het overwegen. Voorlopig geen behoefte om 20 levels (300k +) te gaan grinden.
En is die area dan niet te moeilijk ?
Net een paar klote areas achter de rug, waaronder black gulch. Gelukkig was die laatste maar kort. Sta nu voor de boss in de shaded woods ... Wel een k stukje naar de boss toe. Al een paar keer dood gegaan omdat ik dan snel naar de boss wil, maar dan overpowered wordt door die Lion warriors icm die curse urns ...
Overigens een raar wapen iets: Ik gebruik dus de drangleic sword als backup en de heide sword als primair wapen. Als je bij player statistics gaat kijken doen ze beide iets van 320 damage geloof ik. Vond nu een flame inbued scythe (dark nog what) en als ik die equip dan staat daar dus 425 damage. Meer dus. Alleen als ik hem equip en damge uitdeel dan doet hij iets van 91, terwijl mijn andere swords dus wel hun damage doen. Geen idee hoe dat komt. Ik heb wel de stats voor het wapen ...
En die resistances, hoe die in deze game werken snap ik echt niks van. Ik heb bijvoorbeeld met die speciale poison ring 450 poison resistance. Maar dat lijkt geen f*ck uit te maken, raak nog net zo snel poisoned. In deel I liep ik de hele game in robes met high resistances en toen had ik nergens last van ....
Laatst bewerkt: 13 jul 2014