1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zulke dramatische verhalen spelen natuurlijk aan beide kanten... Vooralsnog schiet Hamas veel meer raketten dan Israel...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die allemaal niet neer komen gelukkig.
    Maar voetballende kinderen neerschieten gaat mij wat te ver. Vluchtende Hamas strijders my ass.
     
  4. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal doet nieuws met niet zo veel, maar dit wel. Wat een drama. Vliegen over oorlogsgebieden wordt wel vaker gedaan. In 2005 of iets dergelijks ben ik naar Dubai gegaan en vlogen we stuk over Irak. Daar verbaasde ik me toen ook al heel erg over.
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De Palestijnen werden genegeerd, omdat er een dictator (Arafat) aan de macht was. De conversatie zou pas geopend worden als er een democratie zou komen. De Palestijnen hebben vervolgens Arafat eruit gewerkt, verkiezingen georganiseerd en gekozen voor de Hamas. Vervolgens wordt er gezegd dat de Hamas een slechte partij is en dat er daarom geen conversatie kan plaatsvinden met de Palestijnen. De omgekeerde wereld. Ze zijn de voorwaarde nagekomen en worden alsnog weggestopt.

    Iig niet meer met Malaysian Airlines.

    Voor de rest teveel toevalligheden.

    De FAA heeft 3 maanden geleden een statement afgegeven dat het voor de luchtvaartmaatschappijen die onder haar jurisdictie vallen verboden is om over de oost Oekraïne te vliegen, omdat het oorlogsgebied is.

    De desbetreffende lijnvlucht heeft de vorige 10 vluchten netjes dit oorlogsgebied ontweken, enkel gisteren is deze vlucht over oorlogsgebied gevlogen. Wie van de Oekraïense luchtverkeersleiding heeft hiertoe opdracht gegeven?

    De rebellen hebben luchtafweer geschut, enkel reikt men niet verder dan 13.000 ft met deze wapens.

    Waarom is het vliegtuig niet ontploft in de lucht? Een logische reactie nadat je door een raket bent geraakt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2014
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hamas is de status van politieke partij wel een beetje ontgroeid hoor.
    Sinds 2e helft van de 80's is het vooral een partij geworden van verzet incl bijbehorende zelfmoordaanslagen. Dan snij je jezelf natuurlijk ook wel in de vingers.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Een vliegtuig hoeft niet te ontploffen in de lucht als enkel de vleugel geraakt is. Dat filmpje trouwens met het vliegtuig waar de vleugel van in de fik stond wat zowel CNN als NOS gebruikten was oud.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Onzin. Was gewoon nog toegestaan om eroverheen te vliegen tot 32.000 feet. Dit vliegtuig vloog op 33000 feet.

    Daarnaast is het gewoon een drukke route. Soort van A2 van vliegtuiglijnen. Elke maatschappij vloog hier over.

    Luchtverkeersleiding van Oekraïne bepaald niet de route van MA liners.

    Verschillende bronnen melden dat de rebellen de BUK buit hebben gemaakt van Oekraïne.

    Omdat het geen kinetic hit was.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Had het verhaal gelezen vanmorgen (en die foto's gezien), werd daar echt heel treurig van...
    Waar de mens allemaal toe in staat is.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nu bijgesteld naar 173 nederlanders=(
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk maakt het met niet hoeveel Nederlanders het zijn. Elke mens die hierdoor om het leven is gekomen is er één te veel.

    Maar het komt wel een stuk harder aan bij mij omdat het zoveel Nederlanders zijn. Via social media kom je ook allerlei verhalen tegen van betrokkenen, erg onwerkelijk is dat.
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Pff wat een drama zeg.

    Alle nationaliteiten:
    [​IMG]
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Krijg er gewoon kippenvel van. Bah. Die berichten, foto's van mensen van VOOR de vlucht en dan zie je de keiharde realiteit overal voorbij komen. Een grote tering bende.

    Iedereen kent het gevoel voordat je het vliegtuig instapt en op vakantie gaat. Gadverdamme. Moet er niet aan denken wat daar allemaal nog gebeurd is.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja man, met zo'n vlucht ben je ook helemaal niet bezig hoe je vliegt, enkel hoe je over een dag aan het strand ligt te chillen.
    Zo onwerkelijk idd.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Precies. Heb er geen woorden voor. Enige wat ik hoop voor de nabestaanden is dat degene die dit gedaan hebben gewoon compleet weggevaagd worden.

    #totalannihilation a.u.b
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat slaat weer nergens op.

    Wil je nu de regio wegvagen ofzo? :emo:
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het lijkt mij dat het vliegtuig al wel in de lucht is ontploft. Brokstukken liggen schijnbaar random verspreid en niet in een trajectory, sommige delen zijn onverbrand terwijl sommige delen volledig verkoold zijn (ook op verschillende plekken). Als hij intact neergekomen zou zijn lijkt het mij dat er een duidelijke richting te zien is en echt alles tot pulp gereduceerd zou zijn.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je hebt het filmpje niet gezien van die ontploffing op de grond? Daar onstond een grote vuurbal. Dat wijst er toch op dat er niet heel veel kleine brokstukken waren.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet hoe snel er informatie aan de nabestaanden wordt vrijgegeven, maar als je ziet hoe snel die filmpjes/foto's met die paspoorten in detail voorbij komen is het toch wel even slikken zeg.

    Om nog maar te zwijgen oven de lichamen die je voorbij ziet komen. SBS ging gisteren echt even te ver vind ik..
     

Deel Deze Pagina