1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen nog Warlock gespeeld. Wat mij idd wel op viel is dat de verschillen te klein waren. Ik had graag gezien dat mijn karakter meer zou kunnen veranderen. Qua guns: AR, shotgun, rocket launcher. Behoorlijk standaard idd, maar wellicht verandert dat nog in de full game. Van die elemental damage snapte ik niks. Om de zoveel tijd stond er 'imune' als je iemand schoot. Gewoon wisselen van wapen en weer verder knallen.
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    heb mijn laatste code maar gebruikt want hij is nergens te vinden ook niet bij my apps e.d. , hij is nu aan het downloaden.

    ik zou de code dus niet via de Xbox website invoeren;)

    helaas geen code meer over dan ..
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, zijn we zo vanaf. Blij als de beta afgelopen is.:9


    Maar merk idd niet echt verschil. Armor zou moeten verschillen maar heb niet het idee dat er verschil zat tussen mijn Warlock en Hunter....
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die passives die op je equip kunnen komen zijn dan wel weer nice. Alleen zie je pas wat zie zijn als het item upgrade?
     
  5. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand hier een 360 code over? Stuur me in een pm aub
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt een PM.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog twee codes voor de X1:

     
  8. Xgar

    Xgar Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, 2e code gebruikt.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Onderste/bovenste gebruikt ;-)

    Voor een vriend, dank je wel!
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  10. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    .

    @GForce, ik merk ook niet veel verschil helaas. Echter wel dat ik met de Titan wat meer damage kan vangen dan met mijn Warlock, maar verschil is het minimaal.

    Stats op gear is allemaal nog laag. Zag ook bij vendors dingen als +light etc, bij hogere level items.

    Dat PvP level op de Moon is trouwens echt ruk. En dat alleen domination beschikbaar is, is ook wel jammer. Dat heb je na een paar potjes wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga geeneens die PVP proberen denk ik. Daar koop ik de game niet voor en is een extraatje. Echt diepgang gaat het niet hebben denk ik.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt het in de beta proberen, maar ik geef je gelijk hoor als je het niet probeerd. Vergeleken met Halo 4 is het al slecht en dat zegt genoeg. Ook kun je nooit 2 man die op je afkomen beide neer krijgen en overleven. Of je moet je special hebben. Lijkt alsof de game steeds killtraden is. En als je 1 iemand killed schuil je tot je schild weer op laadt en ga je verder.

    Nee als je games als BF4 gespeeld hebt vraag je jezelf af waren dit soort MP's gemaakt worden. Al zullen er best mensen zijn dit het geweldig vinden.

    Ik had liever gezien dat ze de tijd die ze daar in gestoken hebben hadden gebruikt om de SP meer diepgang te geven.
     
  13. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een code voor de Xbox one please? :)
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik weet niet of Bungie het expres heeft gedaan of dat het komt doordat het een bèta is maar Destiny ziet er niet uit op de 360.
    Ik hoopte me dit jaar nog even zoet te houden met de 360 maar dit Is niet om aan te zien.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een ding wat ze moeten fixen imo. Is reloaden samen met sprinten. Iedere keer schiet ik iemand neer. Dan wil ik naar cover sprinten en reloaden en dan cancelled die de reload. Je moet echt stilstaan. Vind ik irritant.

    Komt omdat het de 360 is. Console van 8 jaar oud. :+
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ps3 hetzelfde. Ziet er echt niet uit. Had em daarvoor op de ps4 gespeeld. Dat valt het helemaal op en wil je helemaal niet op de "oude" generatie de game spelen.


    Multiplayer valt me erg tegen. Halo multiplayer was altijd cool, maar Destiny multiplayer is niks. Game zelf is wel heel vet. Al ben ik bang dat de game lang niet zo lang is als ze beweren. Zat al binnen 5 uur op level 8, en de game zelf krijgt levelcap van 20. Dat zit je zo op ben ik bang.
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Snap ik maar dit had echt beter gekund. Titanfall bijvoorbeeld ziet er echt nog goed uit. Zonder te overdrijven heb ik echt het idee dat ik naar een 360 releasegame zit te kijken.


    Oordeel zelf:
    http://youtu.be/gGXu1-lhCNk
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  18. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand nog een code voor xbox one? Pm me please ik zou het hard waarderen!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Titanfall is natuurlijk ook geen open world game. :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je bent verwent door BF4 :+

    In de meeste shooters kun je niet reloaden en sprinten ;)
     

Deel Deze Pagina