Ik heb alleen nog Warlock gespeeld. Wat mij idd wel op viel is dat de verschillen te klein waren. Ik had graag gezien dat mijn karakter meer zou kunnen veranderen. Qua guns: AR, shotgun, rocket launcher. Behoorlijk standaard idd, maar wellicht verandert dat nog in de full game. Van die elemental damage snapte ik niks. Om de zoveel tijd stond er 'imune' als je iemand schoot. Gewoon wisselen van wapen en weer verder knallen.
heb mijn laatste code maar gebruikt want hij is nergens te vinden ook niet bij my apps e.d. , hij is nu aan het downloaden. ik zou de code dus niet via de Xbox website invoeren helaas geen code meer over dan ..
Tja, zijn we zo vanaf. Blij als de beta afgelopen is. Maar merk idd niet echt verschil. Armor zou moeten verschillen maar heb niet het idee dat er verschil zat tussen mijn Warlock en Hunter....
Die passives die op je equip kunnen komen zijn dan wel weer nice. Alleen zie je pas wat zie zijn als het item upgrade?
. @GForce, ik merk ook niet veel verschil helaas. Echter wel dat ik met de Titan wat meer damage kan vangen dan met mijn Warlock, maar verschil is het minimaal. Stats op gear is allemaal nog laag. Zag ook bij vendors dingen als +light etc, bij hogere level items. Dat PvP level op de Moon is trouwens echt ruk. En dat alleen domination beschikbaar is, is ook wel jammer. Dat heb je na een paar potjes wel gezien.
Ga geeneens die PVP proberen denk ik. Daar koop ik de game niet voor en is een extraatje. Echt diepgang gaat het niet hebben denk ik.
Je kunt het in de beta proberen, maar ik geef je gelijk hoor als je het niet probeerd. Vergeleken met Halo 4 is het al slecht en dat zegt genoeg. Ook kun je nooit 2 man die op je afkomen beide neer krijgen en overleven. Of je moet je special hebben. Lijkt alsof de game steeds killtraden is. En als je 1 iemand killed schuil je tot je schild weer op laadt en ga je verder. Nee als je games als BF4 gespeeld hebt vraag je jezelf af waren dit soort MP's gemaakt worden. Al zullen er best mensen zijn dit het geweldig vinden. Ik had liever gezien dat ze de tijd die ze daar in gestoken hebben hadden gebruikt om de SP meer diepgang te geven.
Ik weet niet of Bungie het expres heeft gedaan of dat het komt doordat het een bèta is maar Destiny ziet er niet uit op de 360. Ik hoopte me dit jaar nog even zoet te houden met de 360 maar dit Is niet om aan te zien.
Een ding wat ze moeten fixen imo. Is reloaden samen met sprinten. Iedere keer schiet ik iemand neer. Dan wil ik naar cover sprinten en reloaden en dan cancelled die de reload. Je moet echt stilstaan. Vind ik irritant. Komt omdat het de 360 is. Console van 8 jaar oud.
Ps3 hetzelfde. Ziet er echt niet uit. Had em daarvoor op de ps4 gespeeld. Dat valt het helemaal op en wil je helemaal niet op de "oude" generatie de game spelen. Multiplayer valt me erg tegen. Halo multiplayer was altijd cool, maar Destiny multiplayer is niks. Game zelf is wel heel vet. Al ben ik bang dat de game lang niet zo lang is als ze beweren. Zat al binnen 5 uur op level 8, en de game zelf krijgt levelcap van 20. Dat zit je zo op ben ik bang.
Snap ik maar dit had echt beter gekund. Titanfall bijvoorbeeld ziet er echt nog goed uit. Zonder te overdrijven heb ik echt het idee dat ik naar een 360 releasegame zit te kijken. Oordeel zelf: http://youtu.be/gGXu1-lhCNk