1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En dat is maar goed ook. Wat voor onzin is het ook dat je als monk eigenlijk verplicht wordt om met OWE te spelen. Zo komt er tenminste weer keuze in je passives.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het voordeel is wel dat je niet langer verplicht bent om lightning res te kiezen voor de Thundergod's Vigors, of dat je bijvoorbeeld ook een Andrials Visage kunt gebruiken met poison res. Ook hoef je een goede roll, maar met verkeerde res en zonder socket niet langer te salvagen. Het wordt dus makkelijk er gevarieerder om gear te verzamelen.

    Mijn probleem is alleen dat je nu alleen nooit genoeg all-res kunt krijgen om op T5/T6 te komen. Ook kost het je maar liefst 11 primary slots om genoeg all-res te krijgen, tenzij je door wil gaan met secondary res. Dan ben je alsnog verplicht om de nieuwe passive te gebruiken, die slechts 30% all res geeft ipv 100%. Daar bovenop verlies je de 40-50% dodge change. Hier sloegen elites altijd al door heen, maar dat betekend dat elk klein beestje wat je tegenkomt jou een klap zal geven en af zal remmen. Daar gaat je 'beweeglijkheid'.

    Kortom, nog minder damage, nog minder allres en het kost je alsnog een passive. Het maakt niet uit hoeveel armor ze je ervoor terug geven. Gemiddeld zullen alle monks 1 of 2 niveau's omlaag gaan en krijgen ze nog steeds dezelfde rewards. Een keiharde nerf dus.

    Edit: Een vrij slot voor passives heb je niet zoveel aan. De overige passives zijn niet zo goed, dus je wordt er alleen maar minder van. Deze update van Blizzard is zo te zien een hele harde. In plaats van extra toughness en damage waar iedere monk om vraagt, krijgen we een nerve door de mensen die geen monk spelen :mad:. Ik ga mijn crusader maar eens naar 70 halen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Alle andere classes moeten ook ALL resist gear hebben voor hogere torments, waarom monks niet? :)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Omdat monks met 800k-1m dmg maar zo'n maximaal 7-9M toughness kunnen hebben. Dat is niet genoeg voor T5 of solo T4. Solo is de enige manier waarop je een beetje snel door T4 kan lopen om 2 unity rings te hebben voor jezelf en je follower. Dan kun je je follower dat item geven dat ze niet dood kunnen.

    Alle andere classes hebben of dubbele damage, of dubbel de toughness.

    Trouwens die vorige patch -waar ik zo enthousiast over was- is ook vrij nutteloos gebleken op hogere torment. Dashing strike wordt gebruikt als laatste redmiddel om snel in en uit gevechten te stappen. Nu hebben ze er 3000% damage aan geplakt op de plaats waar je aankomt. Aangezien je DS gebruikt om te vluchten istie pretty useless. Ook heb je maar 2 charges en dan moet je weer 6 seconden wachten voor de volgende charge. De damage is dan wel hoog, maar je kunt er niet een build om heen gaan bouwen. Er zijn losse items die samen meer damage doen. Het zou misschien werken als je de damage unleashed op je vertrekpunt ipv je aankomst punt. Tot die tijd is het leuk om op normal bounties ermee te doen, maar verder niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2014
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rerollen dus!
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    in 2.1.0 verdwijnt Dodge van Dex en word t armor.
    Goeie verandering.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lees ook gewoon dat met de patch survivability gewoon hetzelfde blijft voor monks, alleen minder spiky omdat het nu geen dodge maar gewoon armor/res is.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb gister het 2e Istvan's set zwaard geloot en nu dus de set compleet (The Slanderer en Little Rogue). Leuke wapens om eens mee te spelen en ze zien eruit als alternatief voor de SoH, WKL, Fluminator of TF die iedereen (ook ik) gebruikt. Ik heb er nog geen goede build voor kunnen vinden, maar dat komt omdat bijna niemand de set compleet heeft.

    Edit: Vandaag ook een eindelijk de Fist of Az'Turrasq met 95% gevonden. Nu een eindelijk een volwaardige pull monk :+
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2014
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit topic verdient wel een schopje in mijn ogen. Hoe staat het met jullie hoop voor patch 2.1? Heeft iemand al Greater Rifts gespeeld op de PTR?

    Inmiddels heb ik mijn PP monk volledig gegeared met alle BiS items en kan ik in parties door T6 heen rushen (wat een maand van mijn leven heeft gekost). Met de nieuwe patch denk ik dat ZDPS monks alleen nog maar sterker gaan worden, maar daarmee heb je ook gelijk het grootste minpunt. De Monk zal nu echt een volledige support class worden en je kunt niet om de Exploding Palm skill meer heen. De overige skills blijven veel te weinig damage doen om solo T4+ aan te kunnen.

    Gaan jullie in de nieuwe patch ook seasons spelen? Of blijven jullie bij je huidige classes? Ik zit er sterk overna te denken om van de monks af te stappen omdat je vast zit aan die support rol. Ik denk dat ik zelf eens de Crusader class goed ga uit proberen wanneer 2.1 is geland.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wacht op 2.1
     
  11. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb een blessed shield fire crusader en heb ook wat gear voor een shotgun crusader maar die is nog niet af. DH schijnt ook in de beta van 2.1 heel erg OP te zijn dus misschien trek ik die maar is uit retirement maar ik wacht wel tot 2.1 is gereleased op de normale servers.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag de zeldzame Rimeheart geloot met 10% CDR. Hopelijk vind ik ook de Frostburn gloves waarmee je mobs snel kunt bevriezen. Samen met de Fist of Az'turraszq en Furnace die ik al heb zou je dan als Monk solo T6 snel moeten kunnen.

    Jammer genoeg worden zowel de fist, Furnace als exploding palm skill generfd net nu ik mijn gear bijna compleet heb. Is er eindelijk een manier voor monks om op T6 damage te doen en wordt dat door Blizzard kort en klein geslagen in patch 2.1.

    Edit: Jaa, ook Frostburns gekregen van Kadala. Mijn gear is nu 'af' en ik kan eindelijk als Monk solo T6!

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ypuh-2428/hero/14811249
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is er maintenance, maar dat zou zeker geen patch 2.1 zijn? Staat verder geen info.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, dat brengen ze meestal een week van tevoren naar buiten. ;) Daarnaast zou vandaag USA het al moeten hebben, wat dus niet het geval is.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik neem aan dat ze 2.1 wel gaan releasen voordat Diablo uitkomt op de X1 en PS4. Het is ook weer de hoogste tijd voor een patch, ik ben inmiddels wel een beetje uitgespeeld op mijn Monk en Crusader. Ben sceptisch over de vernieuwingen (lees nerfs) wat betreft Monks, maar de rest spreekt me allemaal wel aan.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Gaan geruchten over een nieuwe DB III expansion: Swords of Wisdom. Zou aangekondigd moeten worden op Blizzcon, 7 en 8 november a.s. Is al een blurry screenshot van de titel.

    Denken jullie dat er nog eentje komt en dat er ruimte is voor nog meer verbeteringen???
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Denk dat dit wel de nieuwe expansion zal zijn ja :) Gezien de reactie van de community managers op de Diablo US forum zal deze expansion daar aangekondigd worden :)

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13681678507?page=2#21
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Greater Rifts, Loot 2.0 etc. zitten allemaal bij de patches in, dus ik vraag me dan ook af wat ze toe willen voegen in de volgende expansion. Ongetwijfeld een nieuwe act, monsters, items, levels, bounties etc. Maar ik ben benieuwd of het net zoiets is als de "Adventure mode" van RoS of alleen meer content.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Morgen eens kijken. :)
     

Deel Deze Pagina