1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je dat ook volhoudt op het moment dat ie een dag voor de deadline belt als je nog geen alternatief hebt, is dat prima.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Normaal gezien zouden beide clubs nog een schuld hebben van 200 zoveel miljoen. Nu was er laatst een bericht dat Real toch een schuld had van 540 miljoen euro. Dus ik weet niet wie of wat ik nog moet geloven en wat de exacte bedragen zijn.

    Maar zolang er genoeg geld binnen komt (omzet van een half miljard) om alles te betalen kunnen ze zulke schulden makkelijk dragen en is het geen probleem voor ze.

    En de straf die Barca nu krijgt stelt niks voor.

    Net nog een bericht gelezen op voetbalzone waarin Barca van plan zou zijn om een paar spelers te halen, te verhuren voor een jaar en dan volgend jaar in 2015 terug te halen zodat ze nieuwe spelers hebben.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies....
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    De schulden zijn hoog, maar de bezittingen ook waardoor de balans in evenwicht is en er dus geen probleem is. Op die "schulden" kan je de clubs dan vind ik ook moeilijk pakken, je kan het beter eerlijker maken op de punten die ik op de vorige pagina aanhaalde.

    Het zou trouwens zomaar kunnen dat Barcelona nu besluit in de komende drie dagen nog een speler of drie extra te halen.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vette sokken, Guus.

    [​IMG]
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    11 miljoen nog vorig jaar? Die gaat echt niet voor 2 bij Ajax spelen.

    En hoe gaaf het ook zou zijn, meer moet je ook niet willen betalen volgens mij
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, je moet niet (volledig) je principes overboord gooien, dat lijkt me helder. Maar zonder een goed alternatief achter de hand is dit echt zulks zinloos machtsvertoon.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    We hebben drie spitsen lopen. Bovendien heeft Ajax gezegd alvast wat andere lijntjes uit te gooien in afwachting van Eto'o. Nog bijna twee weken...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het zal Ajax wel sieren als ze met een statement komen dat ie alsnog welkom is maar voor een standaard salaris.
    Zou jammer zijn als de hype al voorbij is, twee weken voordat het transferwindow sluit.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Welke hype moeten we nu op focussen dan? :'-( H
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel klaar met deze hype, Ajax staat voor lul.

    Ah het is gedaan, prima.

    @simonzwartkruis · 17m
    Overmars heeft Eto'o laten weten af te zien van verdere gesprekken. Hebben we dat ook weer gehad #next #ajax
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.784
    Goed zo. Duidelijke grenzen stellen. Je laat je toch niet piepelen door zo'n speler. Next!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad , het is graag of niet

    En niet tot 1 september rond shoppen, je wilt als club ook weten waar je aan toe bent voor het te laat is
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lieve Samuel,

    Hoe is het met vrouw(en) en kinders? Hier in Amsterdam gaat alles lekker ;);)
    Zeg, we zijn erg blij met je belangstelling voor Ajax. We hebben in Frankrijk een leuk gesprek gehad en zijn op basis daarvan erg enthousiast.
    Natuurlijk begrijpen wij dat wij niet het topsalaris kunnen bieden dan andere clubs je kunnen betalen. Zodoende gaan wij ondertussen opzoek naar een andere spits. Jou kennende snap je onze sitatie ;);)

    Mocht je er met andere clubs niet uitkomen kan je me altijd appen he, dat weet je!!!

    Mochten wij er met een andere spits uitkomen, dan laten we dat jou uiteraard ook weten.

    Dikke knuffel

    -xx- Marc en Ed

    Zo moeilijk is het toch niet om de deur voor Eto'o (google hem is) op te laten?
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat hoop ik eigenlijk ook. Ze mogen best naar buiten brengen dat ze nu verder gaan met plan B maar als Eto'o zich toch nog meldt dan moet je hem gewoon een contract aanbieden.



    En ik snap echt niet wat er met Milik is gebeurd. Voor de wedstrijd afgelopen weekend werd er nog naar hem gevraagd en toen reageerde De Boer redelijk nors met 'als hij er vorige week 5 had binnen geschoten dan had hij vandaag gespeeld'. Meest logische verklaring is dat Sigthorsson nog even aan de bak moest komen om clubs nog even de laatste keer te laten zien wat hij kan maar ik denk dat De Boer toch zijn twijfels heeft bij Milik. Het seizoen is nog maar net bezig en dan dit.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'En dan dit'? Je doet net alsof hij al is afgeschreven. Hij heeft een wedstrijd niet gespeeld.
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb eigenlijk liever Forlan..
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    We zullen wel zien de komende maanden. Ik leid dit enkel af van wat De Boer toen zei, de manier en toon waarop.

    Ajax komt op één of andere manier erg wanhopig over. Die derde spits moet er komen en anders blijft Sigthorsson waarschijnlijk.
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Overmars gaat nu Falcao bellen.
     

Deel Deze Pagina