1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja dat is kut. Maar ik kan je ook vertellen dat die mensen geen zak om je geven (iig op de uva). Maakt toch geen moer/zak uit waarvoor je je inschrijft, zolang t maar binnen de regels kan en je je collegegeld aan hun spekt. Voorderest qua roosters zoek je het zelf maar uit.
    zo heb ik straks 2 tentamens van 15-17 tegelijkertijd. 8)
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eigenlijk volgende week beginnen met stage tot eind januari, echter heb ik geen geschikte plek gevonden. Nu kan ik dus een half jaar gaan werken en in het 2de semester stage gaan lopen om dan volgend jaar september te beginnen met afstuderen. Dan betaal je dus (als ik voor februari (right?) 2016 ben afgestudeerd) 1.5 jaar collegegeld. Kan ik dan nu niet beter, financieel gezien, een jaar gaan werken/tussenjaar nemen (ipv tussen-half-jaar die ik nu neem) en stage + afstuderen in jaargang 2015/2016 doe zodat ik maar voor 1 jaar collegegeld moet betalen ipv voor 1.5 jaar?

    Of werkt dit niet zo? / Zitten er haken en ogen aan waar ik aan voorbij ga?
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik neem aan dat je niet zomaar even een jaartje kan pauzeren met je studie :p
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij niet een probleem aangezien je jezelf kunt uitschrijven en een jaar later weer kunt inschrijven.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dit, ik ben nu ook al een tijdje naar een baan aan het zoeken. Ik heb ook besloten dat ik volgend jaar nog een master ga doen en desnoods een jaar kutwerk ga doen om even flink geld te verdienen.
     
  6. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben bezig met mijn laatste haar Bedrijfseconomie aan de HES in RD. Nog een laatste opdracht en ik ben helemaal klaar :) En dan op zoek naar een serieuze baan "kuch kuch"
    Zouden jullie mij daarbij willen helpen ik moet nog 200 respondenten, https://bijbanenapp.typeform.com/to/FHxFDP

    Hebben jullie misschien nog tips waar ik de enquete nog meer kan plaatsen?
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Je hebt half XBW nu wel gehad dus nee ik zou het niet weten nee...
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat heeft je enquete eigenlijk precies met games te maken? Of is er niet echt een specifieke reden waarom je XBW hebt uitgekozen?
     
  9. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een topic aangemaakt en een keer in een andere topic gereageerd, als jij dat half XBW noemt prima! En dan heb ik hem nog wel in de non-xbox-hokken geplaatst waar idd staat: Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet thuishoren in de andere fora.. Dus dacht wellicht kan ik hier ook nog wat respondenten krijgen. Wie niet waagt wie niet wint, niet waar?
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    XBW is geen persoonlijke dienstverlener.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Plus dat je pas sinds vandaag lid bent. Sure, als je al sinds jaar en dag had meegelopen dan had ik je best even willen helpen maar ga niet iedere nieuwe member zijn onderzoeken lopen invullen...
     
  12. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nevermind, heb al antwoord op mijn vraag.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb recentelijk mijn diploma Commerciële Economie aan de HvA behaald.

    Als doel heb ik gesteld om een universitaire Master te gaan doen. Hiervoor moet ik een GMAT score van minimaal 550 behalen.

    Nu ben ik op zoek naar mensen die in hetzelfde schuitje zitten of al eerder een GMAT hebben gedaan. Momenteel ben ik op zoek naar een geschikt bedrijf die cursussen geeft in Amsterdam. Wellicht heeft iemand tips?

    Mijn GMAT staat 19 december gepland.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat is GMAT :+
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    De GMAT is een soort CITO toets die weergeeft of je capabel genoeg bent voor een universitaire studie/master. Ik moet bijvoorbeeld een score van 550 halen. Pas dan mag ik beginnen aan mijn pre-master aan de VU.

    Wil je worden aangenomen bij een school zoals Harvard zul je vele male hoger moeten scoren. Het gemiddelde ligt daar bij een score van 730. Dit betekent dat je bij de beste 4% zit van alle personen (wereldwijd) die de toets hebben gemaakt.

    http://www.mba.com/global/the-gmat-exam.aspx
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2014
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Foutje.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Oh, is dat die toets die Rachel had gemaakt? (Suits)
    edit: ik ben wat voorbeeldvragen aan het checken en damn, die shit is moeilijk as fuck.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ja alleen dan voor bedrijfskunde, voor Law is het de LSAT
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Waar heb jij dan vragen gecheckt? De voorbeeldvragen die ik zie zijn echt middelbare schoolwerk. 8)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527

Deel Deze Pagina