1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en dan gaat ie weer weg en heb je niks.

    We zijn geen satellietclub. Van niemand. Opflikkeren met die gasten.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja satellietclub zou wat ver gaan inderdaad, maar als ze bij Ajax zoals tegenwoordig geen serieus geld uit willen geven (even los van de discussie of dat terecht is) aan goede versterkingen, dan is elk jaar 1 talent van Barca toch helemaal niet zo vervelend?

    Bojan was met grote regelmaat frustrerend, maar heeft daar tegenover ook hele mooie dingen laten zien, en ik heb niet het idee dat hij (weliswaar ook door z'n blessures) de doorstroming van eigen talent heeft tegen gehouden.

    Zolang Ajax blijft rond harken met spitsen als Sigthorsson, zie ik een talent als Munir hem wel graag uit de basis spelen. Al heb ik ook wel vertrouwen in Milik. Dat hij tijd nodig heeft is niet zo heel vreemd.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik moet echt elke keer huilen als ik de naam Sigthorsson lees vandaag.

    Godver.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha

    nee, wij hebben ook nog niemand :'-(
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Denk dat ze na Charisteas wel beter weten :+
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Daley bedankt en veel succes bij Manchester United!
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En nu maar hopen dat Ajax nog iemand haalt.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een laffe taffesclub zijn wij geworden. Om te kotsen. Rot toch lekker op met je 'ambities'.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Niet zeker wat ik er van moet denken. Gezien de tijd van de transfer (2 dagen voor de deadline) had je hier meer uit MOETEN halen.

    Van Gaal die al sinds het wk Daley wil hebben. Nou, dan betaal je gvd maar de hoofdprijs als je tot op het laatste moment wacht.

    Gaan we dit kunnen opvangen? Ja, dat denk ik wel. Afgelopen seizoenen hebben we het ook gered met een matigere selectie dan de concurrentie, en er stond elke seizoen wel iemand op. Misschien dat Viergever zich snel aanpast en de rol van Daley goed gaat invullen.

    Als die horrorverhalen dat het kampioenschap verkocht is blabla. Daar geloof ik niet zo in.

    Daley, bedankt voor bewezen diensten. Het ga je goed bij Man U
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    18 miljoen lijkt mij toch wel een hoofdprijs? Die 25 miljoen die eerder in de media rondgingen was toch totaal niet realistisch
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat moet ie nou kosten dan?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1) Van Gaal wilde hem al hebben na het WK
    2) Transferwindow sluit over 48 uur
    :cool: Man U / Van Gaal wil versterkingen
    4) Ajax zit niet om geld verlegen

    Dan kan je er gewoon meer uithalen. Anders voetbalt ie nog (tot de winter) in Amsterdam.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind 18 mil gewoon goed voor iemand als blind en de opvolger van van Gaal wil hem toch niet meer hebben in de winterstop.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan blijft ie na de winter ook. Nogmaals, waarom moet ie verkocht worden?
    Houdt als Ajax bestuur gewoon je poot stijf. Dit is gewoon geen zaken doen.

    BTW. Wat is het transferbedrag? Zeker 6 miljoen en de overige 12 als Van Gaal de kerst haalt bij United?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zonder deze punten hadden ze imo blij met 10 miljoen mogen zijn ;)
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hier word ik trouwens echt zo ongelooflijk moe van. Ajax haalt elke keer spelers voor de breedte à la Schone en Viergever (back-up Moisander) en wat doen ze elke keer. Ze maken er basisspelers van. Wat Schone heeft gedaan is geweldig en ik vind het een erg sympathieke speler maar als je eerlijk bent dan is het niveau dat Ajax nastreeft wel wat hoger dan Schone.

    Ik zeg niet dat Ajax belachelijk veel geld moet gaan uitgeven maar dit is niet de juiste manier als je in de CL wilt overwinteren.

    Is het ook maar dan lees je uitspraken dat Ajax de hoofdprijs vraagt en minstens 20 miljoen wilt. Nu is het 'maar' 18 miljoen exclusief bonussen.
    Bij Suarez is Ajax 5 miljoen (?) misgelopen door die bonussen. Al was die deal wel heel slecht en last minute geregeld blijkbaar.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    18 miljoen is nog steeds een heel mooi bedrag. Het is niet zo extreem hoog als de geruchten waren maar het is absoluut niet alsof ze hem voor peanuts laten gaan.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Iets meer zou ie dan nog wel opbrengen na het wk. Anderhalf jaar terug zou ik er geen cent voor geven.

    Maar al deze punten zijn wel van toepassing en het is een kwestie van vraag en aanbod.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Geen Van Gaal en hij was voor 10 miljoen verkocht of zo.
     

Deel Deze Pagina