1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rood geven... in een vriendschappelijke wedstrijd :+

    Regels zijn regels. Ach! Laat maar weer eens zien dar van Gaal het toch goed gezien had met die makke defensie!
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en die idiote tackle op Van Persie is een waarschuwing. :+
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Thanks.

    Had ik maar een ps4....
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Guus ga naar huus! :+
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeker, Louis had het goed gezien en goed voor elkaar.

    Als je zo snel in de wedstrijd rood krijgt en dus de rest van de wedstrijd waarschijnlijk veel vanuit de omschakeling zal moet aanvallen kan je toch veel beter Lens laten staan ivm zijn snelheid en Kuyt eraf halen? Of zal Guus de schade willen beperken?
     
  6. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Oefenwedstrijden en Nederland...had het kunnen weten.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Cillessen is echt een kneus.

    Toen hij daarstraks Immobile uitkapte en het mislukte. Hij wist gewoon dat het fout zou gaan en dan maar even zo dramatisch laten vallen. Had gewoon 3-0 moeten zijn, werd echt amper/niet aangeraakt.

    Hij doet dit zo ongelooflijk vaak, dan kun je dit verwachten.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote bek had die Guus over Van Gaal en Hollandse school moet terug, het mag lekker wegblijven zolang je niet over spelers beschikt die kwalitatief goed genoeg zijn om het uit te voeren.
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik was ook al een beetje teleurgesteld toen ik hoorde Guus louis ging opvolgen. Guus deed het heel goed met Zuid-Korea en Rusland enzo.. maar ik heb hier weinig vertrouwen in. Had liever vers bloed gezien.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]
    Neymar was weer lekker bezig gisteravond.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kolere, het wordt echt tijd dat hij eens goed een doodschop krijgt, vreselijk mannetje.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoals op het WK, bedoel je? :+
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja daar was ik alleen een beetje huiverig van, je rug breken blijft een eng iets.

    Het is gewoon jammer dat hij, en ook Ronaldo, zich zo gedragen want het zijn beide gewoon mooie voetballers.

    Zlatan is bijvoorbeeld ook een enorme eikel maar die schopt gewoon terug i.p.v. te gaan lopen janken :+
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    :lol: Neymar werd de hele wedstrijd lang getrapt, was in ieder geval niet echt vriendschappelijk te noemen... Dan komt er weer een (bovendien zeer onduidelijk) gifje en denkt iedereen daar weer conclusies uit te kunnen trekken. :thumbs:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Uit dat hupsje in het midden mag je best conclusies trekken.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeker, was niet fijn om te zien. En zoals je ziet, heeft zo'n overtreding ook geen zin. Neymar gaat gewoon verder waar hij 'goed' in is. Overigens vind ik Ronaldo zeker niet zo erg als Neymar. Hij loopt vaak te janken op het veld, maar zulke dubbele overdreven oprollen zie je hem niet vaak maken.

    :lol: Zijn tegenstander trapt inderdaad over de bal heen. Onduidelijk is of hij geraakt wordt, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat het geval is. Dan is het inderdaad een redelijk vieze overtreding (voor zover ik het kan zien). Alleen kan je (zoals Cookie) aangeeft genoeg conclusies trekken. Alleen uit die éérste rol al, om nog niet eens in te gaan op die tweede, volledig geacteerde rol. :thumbs:
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Liever overdreven doorrollen dan om elke beslissing die niet in jouw voordeel valt janken bij de scheids of iemand terug schoppen... Maar dat is mijn mening. ;)
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Of gewoon geen van beide. Dat is ook mogelijk natuurlijk..
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    En toch fanatiek Barça supporter, jaja.
     
    Tim vindt dit leuk.
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat is namelijk ook echt het enige punt in voetbal waar ik waarde aan hecht. Laat ik het zo zeggen dat ik geen enkele Barcelona speler zo vaak zie janken als Ronaldo. Als je het daar niet mee eens bent moet je misschien eens een wedstrijd van beide teams kijken. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina