1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Dus als ik ea acces neem kan ik de game eerder spelen met de day one code? Of moet ik ea acces kopen en dan de game kopen in de store daarvoor.
     
  2. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk wel dat schoten vanaf een meter of dertig er makkelijk invliegen (full game).
     
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    En op welk niveau speel je?
     
  4. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    Met ea acces kan de gamebidd eerder spelen(alleen voor max 6 uur).
    Je hoeft de game niet te kopen in de store.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kan je iets zeggen over de online modes, 2 vs 2 online? Lobbies?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb de settings van de CPU verandert, waardoor het op legendary/world class niveau leuker wordt om tegen de CPU te spelen.

    Shot error: 60
    Pass error: 75
    Positioning marking: 30
    Positioning run frequency: 10
    First touch control error: 75
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Online speelt het erg lekker. :)
    Bayern München is wel er goed. Muller is aardig OP. :+
     
  8. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    verschilt de fulltime game erg van de demo? keepers etc...?
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Is een heel groot verschil...
     
  10. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    vertel
     
  11. DannFR

    DannFR Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je weer zelf een ofline toernooi maken of hebben ze dat er weer uit gelaten?
     
  12. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    weer? dit kon ook al met fifa 14
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe is career? is het veranderd of kleine tweaks?
     
  14. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    De demo was een early build met veel fouten zoals keepers die als debielen reageren op afstandschoten. Keepers zijn veel beter en het ping pong voetbal is ook moeilijker voor mij gevoel, snelheid is iets lager.
     
  15. DannFR

    DannFR Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh of we begrijpen elkaar verkeerd of kan heb wat gemist ;) want meende dat dat er uitgesloopt was. Heb erg toendertijd mee lopen rotzooien omdat dat niet kon kan k me herinneren.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoe is de AI vergeleken met de demo? Speelt de AI wat beter rond?
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wil ik ook weten


    En hoe zit het met FUT? Wat neem je allemaal mee naar Fifa 15?
     
  18. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik zag het wel staan.... In de fifa menu


    In fifa 14 op de xbox one ben ik dit niet tegengekomen... Op de 360 kon je wel eigen toernooi maken.
     
    DannFR vindt dit leuk.
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik moet mijn positieve FIFA 15 ervaring helaas enigszins herzien. Ben benieuwd hoe de rest er tegen aan kijkt.


    Door middel van de trail (6 uur fullgame) heb ik aardig wat potten kunnen spelen en zit deze er inmiddels alweer op.

    In eerste instantie zag ik al dat de uiteindelijke game zeker 10% sneller is dan de demo en zag ik dat de keepers wat onder handen waren genomen. Ballen die strak langs ze gaan houden ze nu wel ten alle tijden tegen.

    Dat is op zich prima maar na meer potten gespeeld te hebben ontdek ik zaken die ik sinds FIFA 08 niet meer als storend heb ervaren in een FIFA game: Voorgeprogrammeerde zaken maar daar kom ik zo even op.


    Wat valt me dan nu op:

    -snelheid is met 10% omhoog wat even schrikken is maar snel went
    -schoten hard en laag geknald van rond het 16 meter gebied zijn schier onmogelijk om te scoren. De computer laat de keeper, zo lijkt het, jouw input uitlezen en pakt alles.

    -schoten van afstand 20-28 meter zijn bijna altijd klemvast voor de keeper wat anders is als voorheen, het oogt heel raar. In de demo kon je nog heerlijk bijna uit stand hard schieten, dit lijkt uit de final build gehaald te zijn.

    -Verdedigen is tegen een menselijke tegenstander een geheel nieuwe uitdaging. Het regent werkelijk kansen hierdoor omdat iedereen hier moeite mee lijkt te hebben en dribbels dus erg gevaarlijk zijn. Wellicht is het wennen.

    -En dat komt het: de combinatie met het punt van moeilijk verdedigen en het belachelijk goede lijnkeeperwerk (ook bij kanonskogels binnen de 16 die richting het kruis gaan) regent het kansen maar de keepers halen er erg veel uit waardoor de scores nog normaal uitvallen.

    Mij bevalt het alleen niet. FIFA kiest voor spektakel met kansenregenpartijen maar zet dan keepers neer die alles pakken. FIFA 14 deed het bijna perfect alleen had weer een probleem met het cheape voorzetten/kopballenwerk. Had voor nu het verdedigen iets makkelijker gemaakt en de keepers iets minder bij 100% kansen en het was mijns inziens een stuk beter geweest. Als je ten slotte in real life een speler helemaal alleen de 16 ziet ingaan richting keeper en hij schiet dan is het toch zeker in 60-70% van de gevallen raak. Nu ook als je even wacht en finesse gebruikt maar een pegel gaat gewoon voor 80% zeker mis. Het oogt hierdoor alsof de cpu keeper de input uitleest en schoten meer voorgeprogrammeerd aanvoelen.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    NOG sneller dan de demo?

    Die vond ik pas te spelen toen ik m een tandje lager had gezet qua speelsnelheid...
     

Deel Deze Pagina