Dus als ik ea acces neem kan ik de game eerder spelen met de day one code? Of moet ik ea acces kopen en dan de game kopen in de store daarvoor.
Met ea acces kan de gamebidd eerder spelen(alleen voor max 6 uur). Je hoeft de game niet te kopen in de store.
Ik heb de settings van de CPU verandert, waardoor het op legendary/world class niveau leuker wordt om tegen de CPU te spelen. Shot error: 60 Pass error: 75 Positioning marking: 30 Positioning run frequency: 10 First touch control error: 75
De demo was een early build met veel fouten zoals keepers die als debielen reageren op afstandschoten. Keepers zijn veel beter en het ping pong voetbal is ook moeilijker voor mij gevoel, snelheid is iets lager.
Oh of we begrijpen elkaar verkeerd of kan heb wat gemist want meende dat dat er uitgesloopt was. Heb erg toendertijd mee lopen rotzooien omdat dat niet kon kan k me herinneren.
Ik zag het wel staan.... In de fifa menu In fifa 14 op de xbox one ben ik dit niet tegengekomen... Op de 360 kon je wel eigen toernooi maken.
Ik moet mijn positieve FIFA 15 ervaring helaas enigszins herzien. Ben benieuwd hoe de rest er tegen aan kijkt. Door middel van de trail (6 uur fullgame) heb ik aardig wat potten kunnen spelen en zit deze er inmiddels alweer op. In eerste instantie zag ik al dat de uiteindelijke game zeker 10% sneller is dan de demo en zag ik dat de keepers wat onder handen waren genomen. Ballen die strak langs ze gaan houden ze nu wel ten alle tijden tegen. Dat is op zich prima maar na meer potten gespeeld te hebben ontdek ik zaken die ik sinds FIFA 08 niet meer als storend heb ervaren in een FIFA game: Voorgeprogrammeerde zaken maar daar kom ik zo even op. Wat valt me dan nu op: -snelheid is met 10% omhoog wat even schrikken is maar snel went -schoten hard en laag geknald van rond het 16 meter gebied zijn schier onmogelijk om te scoren. De computer laat de keeper, zo lijkt het, jouw input uitlezen en pakt alles. -schoten van afstand 20-28 meter zijn bijna altijd klemvast voor de keeper wat anders is als voorheen, het oogt heel raar. In de demo kon je nog heerlijk bijna uit stand hard schieten, dit lijkt uit de final build gehaald te zijn. -Verdedigen is tegen een menselijke tegenstander een geheel nieuwe uitdaging. Het regent werkelijk kansen hierdoor omdat iedereen hier moeite mee lijkt te hebben en dribbels dus erg gevaarlijk zijn. Wellicht is het wennen. -En dat komt het: de combinatie met het punt van moeilijk verdedigen en het belachelijk goede lijnkeeperwerk (ook bij kanonskogels binnen de 16 die richting het kruis gaan) regent het kansen maar de keepers halen er erg veel uit waardoor de scores nog normaal uitvallen. Mij bevalt het alleen niet. FIFA kiest voor spektakel met kansenregenpartijen maar zet dan keepers neer die alles pakken. FIFA 14 deed het bijna perfect alleen had weer een probleem met het cheape voorzetten/kopballenwerk. Had voor nu het verdedigen iets makkelijker gemaakt en de keepers iets minder bij 100% kansen en het was mijns inziens een stuk beter geweest. Als je ten slotte in real life een speler helemaal alleen de 16 ziet ingaan richting keeper en hij schiet dan is het toch zeker in 60-70% van de gevallen raak. Nu ook als je even wacht en finesse gebruikt maar een pegel gaat gewoon voor 80% zeker mis. Het oogt hierdoor alsof de cpu keeper de input uitleest en schoten meer voorgeprogrammeerd aanvoelen.
NOG sneller dan de demo? Die vond ik pas te spelen toen ik m een tandje lager had gezet qua speelsnelheid...