1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Pfff, veel geluk. Je hebt de loterij gewonnen! :D
     
  2. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry heb paar pages gelezen en heb niks erover gelezen van hoe je het moet doen kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen
    Zoniet kan je me pb om te zeggen hoe het moet thx
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Stap 1:
    Ga naar www.xbox.com, zet links onderaan de locatie op USA. Log in. Ga naar my account, billing info, kies een random adres en telefoonnummer van een amerikaanse staat als Delawere (geen tax). Pas dit aan. (ik heb gewoon een hotel in de staat delawere bijvoorbeeld, hier gaat toch geen hardcopie rekening naar toe)
    Stap 2:
    ga naar een site als: www.offgamers.com, en koop daar, afhankelijk van welke versie je wilt, 60 of 70 $ aan US ms points.
    Stap 3:
    Ga terug naar www.xbox.xom, controleer ff of hij nog op USA staat, inloggen, redeem code
    Stap 4:
    Start je xbox op, ga naar settings, system, en zet je locatie op USA (de xbox herstart)
    Stap 5:
    Ga naar de store, koop en download FIFA15
    Stap 6:
    Spelen
    Dit werkt voor alle spellen, xbox wel op USA laten staan tot in ieder geval donderdag, als er iets gebeurd met je xbox en je spel is er af, dan weer ff op USA zetten en dan daar uit de store downloaden... Thats it

    Wat voorspellen jullie dat er met de markt gaat gebeuren, ik heb wel een redelijke hoeveelheid muntjes nu, en zie dat ribery nu te kopen is voor 265000 coins terwijl hij een paar dagen terug voor 400k ging. Gaat hij straks weer op 400k komen of zal hij vanaf nu alleen maar gaan dalen? zou wel een lekkere investering zijn als hij een week of twee later 135k opleverd
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Liggen de servers van de webapp eruit? Met het account waarmee ik de laatste dagen altijd kon inloggen, krijg ik nu die melding namelijk
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Doet t hier gewoon, kreeg net wel 1x de melding dat er onderhoud was maar na 1x refreshen niet meer.
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn verwachting is het daalt tot en met vrijdag/zaterdag (dan dus kopen), daarna zal die weer gaan stijgen.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, gisteren Higuain gekocht voor maar 700 munten.
    Hoe kan ik zien wat de gemiddelde transferwaarde is van deze speler?
    Lijkt me dat ik Higuain dik kan doorverkopen.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Op dezelfde markt waar je Higuain gekocht hebt. Gewoon kijken voor hoeveel ze verkopen, et voilà, je weet de transferwaarde. ;)
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja oke, je kijkt dan voor hoeveel andere mensen Higuain verkopen? Maar ik bedoelde eigenlijk of je ook ergens een gemiddelde waarde/indicatie kan vinden. Dat zal echter wel niet, dan koopt niemand meer een speler boven de gemiddelde waarde:+
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Gewoon op de transfermarkt gaan en alleen higuain zoeken en even beetje scrollen en kijken wat de current bids zijn en de gemiddelde buy now prijzen

    Futwiz.com kan je ook kijken maar die vind ik persoonlijk niet accuraat
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    FUThead, futwiz en Ultimatedb zijn goede sites om de dagelijkse waardes te zien van een speler, FUThead laat echter alleen de laagste buy now prijs zien terwijl de andere 2 sites de gemiddelde prijs laten zien. Ultimatedb is nog niet gereed voor FIFA 15.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    De waardes op die sites kloppen meestal voor geen meter. Gewoon zelf opzoeken in FUT zelf is het beste :)
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha zag hem al staan op de VZ facebook, wat een moment!
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De waardes van het moment niet nee, maar UltimateDB is perfect om de 'trends' te spotten. Wanneer en op welke dagen spelers populair zijn en wanneer je ze het beste kan kopen.
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    futbin is redelijk accuraat. Ik dacht dat Ultimatedb FIFA15 niet ging ondersteunen?
     
  16. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je straks/morgen bij de volledige versie van het spel ook nog extra pakjes cadeau?
    Ik ben de webapp gifts al aan het verzamelen.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik kreeg een pakje cadeau ja. Maar dat stelde niet zoveel voor en die kaartjes zijn untradeable.
     
  18. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Italië mist een goeie LM voor FUT. Verder een top team. Zou Candreva als LM kunnen?
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij is een RM dus zal nooit max chemistry halen.
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    El Sharaawy LW>LM?

    Verder heb je nog Bonaventura en Giaccherini, inderdaad geen wereldtoppers, maar wel prima spelers hoor.
     

Deel Deze Pagina