Sorry heb paar pages gelezen en heb niks erover gelezen van hoe je het moet doen kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen Zoniet kan je me pb om te zeggen hoe het moet thx
Stap 1: Ga naar www.xbox.com, zet links onderaan de locatie op USA. Log in. Ga naar my account, billing info, kies een random adres en telefoonnummer van een amerikaanse staat als Delawere (geen tax). Pas dit aan. (ik heb gewoon een hotel in de staat delawere bijvoorbeeld, hier gaat toch geen hardcopie rekening naar toe) Stap 2: ga naar een site als: www.offgamers.com, en koop daar, afhankelijk van welke versie je wilt, 60 of 70 $ aan US ms points. Stap 3: Ga terug naar www.xbox.xom, controleer ff of hij nog op USA staat, inloggen, redeem code Stap 4: Start je xbox op, ga naar settings, system, en zet je locatie op USA (de xbox herstart) Stap 5: Ga naar de store, koop en download FIFA15 Stap 6: Spelen Dit werkt voor alle spellen, xbox wel op USA laten staan tot in ieder geval donderdag, als er iets gebeurd met je xbox en je spel is er af, dan weer ff op USA zetten en dan daar uit de store downloaden... Thats it Wat voorspellen jullie dat er met de markt gaat gebeuren, ik heb wel een redelijke hoeveelheid muntjes nu, en zie dat ribery nu te kopen is voor 265000 coins terwijl hij een paar dagen terug voor 400k ging. Gaat hij straks weer op 400k komen of zal hij vanaf nu alleen maar gaan dalen? zou wel een lekkere investering zijn als hij een week of twee later 135k opleverd
Liggen de servers van de webapp eruit? Met het account waarmee ik de laatste dagen altijd kon inloggen, krijg ik nu die melding namelijk
Mijn verwachting is het daalt tot en met vrijdag/zaterdag (dan dus kopen), daarna zal die weer gaan stijgen.
Haha, gisteren Higuain gekocht voor maar 700 munten. Hoe kan ik zien wat de gemiddelde transferwaarde is van deze speler? Lijkt me dat ik Higuain dik kan doorverkopen.
Op dezelfde markt waar je Higuain gekocht hebt. Gewoon kijken voor hoeveel ze verkopen, et voilà, je weet de transferwaarde.
Ja oke, je kijkt dan voor hoeveel andere mensen Higuain verkopen? Maar ik bedoelde eigenlijk of je ook ergens een gemiddelde waarde/indicatie kan vinden. Dat zal echter wel niet, dan koopt niemand meer een speler boven de gemiddelde waarde
Gewoon op de transfermarkt gaan en alleen higuain zoeken en even beetje scrollen en kijken wat de current bids zijn en de gemiddelde buy now prijzen Futwiz.com kan je ook kijken maar die vind ik persoonlijk niet accuraat
FUThead, futwiz en Ultimatedb zijn goede sites om de dagelijkse waardes te zien van een speler, FUThead laat echter alleen de laagste buy now prijs zien terwijl de andere 2 sites de gemiddelde prijs laten zien. Ultimatedb is nog niet gereed voor FIFA 15.
De waardes op die sites kloppen meestal voor geen meter. Gewoon zelf opzoeken in FUT zelf is het beste
De waardes van het moment niet nee, maar UltimateDB is perfect om de 'trends' te spotten. Wanneer en op welke dagen spelers populair zijn en wanneer je ze het beste kan kopen.
Krijg je straks/morgen bij de volledige versie van het spel ook nog extra pakjes cadeau? Ik ben de webapp gifts al aan het verzamelen.
El Sharaawy LW>LM? Verder heb je nog Bonaventura en Giaccherini, inderdaad geen wereldtoppers, maar wel prima spelers hoor.