1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2014

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Divimus, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb live gekeken, Max heeft het uitstekend gedaan. Op de BBC waren ze ook lovend.
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Max heeft het heel goed gedaan. Voor het eerst in de auto en maar 4 tiende langzamer dan Kvyat. Maar ik had wel het idee dat hij nog sneller kon, want je zag duidelijk dat hij niet de volledige baan gebruikte.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er waren ook wel duidelijke orders dat hij niet vol mocht rijden, puur om die auto niet gelijk af te schrijven de allereerste kilometers.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Max deed het idd prima. Ben benieuwd hoe het in de rest van de trainingen gaat die hij mag rijden. Zou mooi zijn als ie een keer volluit mag gaan!
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vettel vertrekt bij Red Bull en wordt vervangen door Kvyat
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En het silly season is geopend! Hij zal wel naar Ferrari gaan, Alonso gaat dus dan inderdaad naar Mclaren.
    Of zou Raikonen al weer weg moeten bij Ferrari?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Raikkonen had toch al aangegeven dat hij zijn contract niet gaat verlengen? Of loopt dat paa volgend jaar af?

    Maar Vettel naar Ferrari en Alonso naar McLaren zal het wel worden. Sainz Jr waarschijnlijk naar Torro Rosso

    Kvyat heeft het dit jaar wel redelijk gedaan maar de stap naar Red Bull vind ik wel erg snel al snap ik wel dat ze iemand uit hun eigen jeugd willen. Zijn er dus ook wel kansen voor Max om snel door te stoten als hij het goed doet en Kvyat gaat tegen vallen
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele snelle stap idd. Het is zijn eerste jaar. Apart.
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg snel inderdaad, ben benieuwd of dat gaat werken. Red Bull is wel een beetje het Ajax van de F1, alles uit eigen programma (wat ook behoorlijk in salaris scheelt ipv een Alonso aantrekken).

    Max Verstappen zal nu Carlos Sainz JR als teamgenoot krijgen, een voordeel, want hij heeft net als Max geen ervaring in de F1. Ik denk dat Max hem zeker kan pakken, Sainz kan zeker wel rijden, maar het is niks spectaculair.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Snap eigenlijk nog altijd niet waarom Vergne weg moet? Hij heeft toch nog altijd meer punten dan Kvyat? Wel bijzonder dat Vettel weggaat, vraag me af waarom. Hij heeft nu één seizoen pech en geeft dan meteen op? Althans, zo komt het op me over.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vergne rijdt nu 3 seizoenen voor Torro Rosso en heeft nooit over een langere periode echt veel indruk weten te maken dus ze zullen hem wel niet goed genoeg voor Red Bull achten en dan geven ze dus liever de kans aan een jong talent

    Vettel heeft altijd al wel aangegeven ooit voor Ferrari e willen rijden dus ik denk dat hij nu de kans krijgt. Bovendien heeft hij met Red Bull gewonnen wat er te winnen valt dus ik denk dat het voor beide partijen wel goed is om wat anders te doen
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Leuke race, alleen een klote einde. Hopelijk is het niet ernstig met Bianchi. Ben wel benieuwd wat er nu gebeurd is met hem, heb er geen beelden van gezien!
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hamilton was geweldig, Rosberg wist niet wat er gebeurde.

    Hoop dat alles goed is met Jules.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zie net een paar foto's op f1today.nl niets meer over van die auto. Hopelijk valt het mee, maar vrees dat het heel ernstig is!
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Las dat hij gespint was tegen een wegtakelkraan om het zo maar ff te noemen...
    Buuten bewustzijn en afgevoerd naar ziekenhuis....voor de rest niks gezien of gelezen...
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Lees net dit op teletekst:
    [​IMG]
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, WTF. Hopelijk haalt ie het. Zo niet, dan is het de eerste coureur sinds Senna. Zou een beste klap zijn voor de sport, ook al is hij geen grote coureur.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hopelijk dat ie er beter uitkomt dan Schumi.... Iemand de beelden?
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kan idd ook nergens de beelden vinden....
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zijn geen beelden van. Is expres buiten beeld gehouden door de FIA. Alleen wat foto's..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina