1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gayparade

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 2 aug 2003.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb geen hekel aan homo's, niet aan de gayparade, niet aan alle poespas eromheen. Ik vind het leuk dat ze voor de kleinste dingen (yup, homo's zijn bij zo geaccepteert dat ik er niet eens warm of koud van wordt) een feest geven waar een kwart miljoen mensen opaf komen, geweldig. En dat op dat feest homo's centraal staan, so what ? Als 't maar gezellig is.

    Waar ik wel een hekel aan heb zijn van die nichten, van die gozers die er mee te koop lopen dat ze homo zijn en echt 24/7 over niks anders kunnen praten, heel de dag er zo verwijfd bij lopen... Ik ga toch ook niet in een extreem baby-blauw te klein jasje lopen en schreeuwen hoe cool het is om hetero te zijn :{

    Verder, al die gasten hiero die homo's niet moeten:

    Heb je er ooit last van? Raken ze jou verkeerd aan?
    Je kan al zien dat het niet volledig geacepteert is, anders loop je de kans om zomaar versierd te worden in je stamkroeg :+
    Homo's zijn dezelfde mensen als wij allemaal, allemaal 2 benen, 2 armen en een navel :)
     
  2. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het metje eens, Dioga, alleen wat je zegt over die nichten die 24/7 over niks anders kunnen praten.....;
    Ik woon zelf in Amsterdam en heb een beetje rondgekeken op die dag, maar ik kreeg toch het gevoel dat die hele f*cking gayparade uit dat soort homo's bestond!
    (Dat dansen in hun onderbroek, ok, maar die roze tulpen enzo gingen misschien iets tever :9 )
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar dan heb je het ook wel over een paar extremisten (}:]) die half naakt op zo'n boot gaan staan, en óók nog eens op de dag van de gay parade.
    Als je ze zou tegen komen op je werk zijn ze misschien wel heel anders.
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een bullshit staat er allemaal in deze thread... laat die mensen lekker hun ding doen waar ze zich goed bij voelen! so what dat je het maar een beetje vreemd en vies vind (ik ook eigenlijk ,das ook m'n volste recht) maar zaag er dan niet over ! er heeft toch niemand last van??
     
  5. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat ook niet het punt van dit topic: of ze wel of niet mogen doen waar ze zich goed bij voelen. Het gaat om de vraag wat ze nou willen, apart gevonden worden/als gelijken gezien worden... Ik denk dat het dáárom soms niet geaccepteerd wordt, zo'n gayparade...
     

Deel Deze Pagina