1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Je team is al best wel goed, ik zou persoonlijk Balotelli in de punt zetten, die is net als elk jaar weer erg goed is, persoonlijk vind ik hem nog beter in een 1 spits systeem(had hem ook in een 4231-2).

    En ik ben zelf geen Fan van 2 H/H's op CDM, ik zou Gerrard of Ramsey eruit gooien(wie jij minder vind) en dan Matic op de linker CDM spot. Dan is je teampje wel D1 waardig IMO ;)
     
  2. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Hoe komt het dat bij een corner telkens maar 1 cv mee gaat , de andere cv blijft achterin..
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind het vet irritant dat als je verdedigt bij een corner dat dan je lange grote CV's altijd randje 16 blijven staan terwijl die juist de lange aanvallers moeten verdedigen.
     
  4. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ineens heel veel spelers van mijn FUT team kwijt. Ik heb een beetje lopen spelen met een conceptteam, en nu zijn mijn laatst aangeschafte spelers weg? Hoe kan dit?

    EDIT: Ze zaten gewoon in mijn club :)

    Toch nog een ander vraagje:
    Welke opstelling vinden jullie lekker spelen?
    Ik speel nu 4-1-2-1-2, maar ik ben er moet helemaal tevreden over, er zijn namelijk niet echt een rechts-en-links aanvallers.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
  5. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat probleem kan je ook op een heel andere manier aanpakken;

    Aangezien je geen coins hebt voor toppers Schweini, Gundo, Gotze etc zou ik je formatie aanpassen naar de Variant met 2 CDM's en 1 CM

    Dan verkoop je Van der Vaart en Farfan, haal je Gustavo en Sven Bender en zet je dit middenveld neer:

    Gustavo-Boateng-Bender

    Zo ziet je middenveld er ten eerste veel beter uit, ten tweede bewaar je je strong link op huntelaar :) en ten derde is hier geen doorkomen aan, als je dominant wil kunnen spelen(jouw huidige formatie), moet je ook spelers hebben die kunnen domineren, Boateng kan dat wel maar Van der Vaart niet en een Farfan op 5 chem ook niet, en dan heb ik het nog niet eens over zijn workrates en 37 defending gehad, totaal niet geschikt voor CM.

    Wat ik probeer te zeggen is; Heb je veel coins, bouw dan een dominant team, heb je wat minder coins, bouw dan een terughoudend team om te lekker te counteren.

    Ik zou dan ook nog je backs vervangen, tegen de 70 pace is echt te weinig om een winger af te stoppen, en ten slotte Badstuber even vervangen voor Matip, past ook wel goed tussen je Schalke spelers ;)

    Dan gaat het er uiteindelijk zo uitzien.

    4-3-3 [3]

    --------Draxler----Hunter----Sam--------

    --------Gustavo-Boateng-Bender--------

    Schmelzer-Matip-Howedes-Grosskreutz

    --------------------Adler---------------------

    Kwa budget gaat dit makkelijk lukken als je Schafer, Trasch, Badstuber, VDV en Farfan verkoopt. Succes! ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
    LDawg vindt dit leuk.
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks, ga het uitproberen!
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Man man man wat is dit een frustrerend spelletje. Eerst verlies ik alles ga van div 9 weer naar tien en kwam niet verder dan div 8. Dan ineens loopt het als een trein. Loop op m'n dooie gemakje door tot div 3. En dan ineens kan ik niks meer beginnen heb al 12 potjes oprij niet meer gewonnen en degradeer vrijwel zeker uit div 4.
    En dan verlies ik ook totaal kansloos.
    Kan geen bal meer vasthouden of normaal passen zonder balverlies. Ik begrijp er niks van :+
    [​IMG]

    Jullie ook het gevoel dat sterkte niks uitmaakt trouwens? Neymar zet spelers als Tevez en Pogba van de bal alsof ze er niet staan.
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Chill, Remy in m'n wekelijkse pakje, die wilde ik toevallig binnenkort gaan halen voor m'n nieuwe team:D

    Ik zit er trouwens aan te denken om Pogba als CAM te gaan gebruiken, is dat wat?
    Ik kom ook echt niet uit m'n team.. Heb het nu zo, maar dan hebben kompany, Chiellini en Courtous niet de hoogste chem..

    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=d8ndKaAgbFJ2:360

    Ik weet nu wel welke spelers ik echt wil.. Dat zijn Tevez, Remy, Schurrle, Pogba, en Cuadrado.. Daarom heen mag er nog een hoop getweaked worden.. ook met de opstelling..
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Jeetje.. Ik speel in DIV 4, kom ik een compleet LEGENDS team tegen..
    Dafuck..
    En dan slechts met 4-2 verliezen... Had erger kunnen aflopen.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die Legends, kun je die ook uit normale packs bemachtigen?
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gold packs ja.

    Team is nu compleet bij mij:

    http://www.futhead.com/15/squads/6176877/

    Ben nu aan het sparen voor IF Hamsick. Iemand verder nog ideeen om hem beter te maken?
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is het: te-lang-met-1-team-spelen-syndroom. Op een gegeven moment kunnen je spelers niks meer, hoogst tijd om te switchen ;)

    Barzagli naast Chiellini zetten.

    Die Barzagli is echt een van de beste verdedigers van het spel, 83 Rating maar heeft echt zieke defending stats, 75 pace, en bovendien ook nog is Low-High workrates, owja ook nog een strong link met Chiellini.

    Kortom: Dikke aanrader ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
  16. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha that team tho! Echt netjes haha. Ben benieuwd met hoeveel ik afgeslacht word vanavond :D
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n eerste team bijna klaar. Alleen Chielinni nog. Die oude Italiaanse rotten zijn zulke vette spelers, dan maakt het me weinig uit of ze goed/matig of slecht zijn. Als in-game totti of pirlo weer een splijtende pass met z'n buitenkant schoen geeft is dat heerlijk om te zien.
    http://www.futhead.com/15/squads/6193686/
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Jij had toch moeite met het sparen van Coins.. Waar haal je het ineens allemaal vandaan?:p
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha ik heb hele lieve maten :p en heb nog 1 keer packs gehaald van fifa points maar was ook geen vet pot tho.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina