Dat probleem kan je ook op een heel andere manier aanpakken;
Aangezien je geen coins hebt voor toppers Schweini, Gundo, Gotze etc zou ik je formatie aanpassen naar de Variant met 2 CDM's en 1 CM
Dan verkoop je Van der Vaart en Farfan, haal je Gustavo en Sven Bender en zet je dit middenveld neer:
Gustavo-Boateng-Bender
Zo ziet je middenveld er ten eerste veel beter uit, ten tweede bewaar je je strong link op huntelaar
en ten derde is hier geen doorkomen aan, als je dominant wil kunnen spelen(jouw huidige formatie), moet je ook spelers hebben die kunnen domineren, Boateng kan dat wel maar Van der Vaart niet en een Farfan op 5 chem ook niet, en dan heb ik het nog niet eens over zijn workrates en 37 defending gehad, totaal niet geschikt voor CM.
Wat ik probeer te zeggen is; Heb je veel coins, bouw dan een dominant team, heb je wat minder coins, bouw dan een terughoudend team om te lekker te counteren.
Ik zou dan ook nog je backs vervangen, tegen de 70 pace is echt te weinig om een winger af te stoppen, en ten slotte Badstuber even vervangen voor Matip, past ook wel goed tussen je Schalke spelers
Dan gaat het er uiteindelijk zo uitzien.
4-3-3 [3]
--------Draxler----Hunter----Sam--------
--------Gustavo-Boateng-Bender--------
Schmelzer-Matip-Howedes-Grosskreutz
--------------------Adler---------------------
Kwa budget gaat dit makkelijk lukken als je Schafer, Trasch, Badstuber, VDV en Farfan verkoopt. Succes!
Klik om te vergroten...