1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik hoop met je mee..
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat een gelul, ik zie al te lang paupervoetbal. Een half uur leuk rondgetik is niet genoeg om dat te laten vergeten, zo'n knullig tegendoelpunt kan gewoon echt niet.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, zo'n doelpunt kan volgens mij wel. Heeft weinig met het spel van Ajax op dat moment of van de laatste jaren te maken, het kan gewoon gebeuren. Er zijn weinig wedstrijden waarbij de tegenstander, hoe goed of slecht deze ook is in vergelijking met de andere partij, geen enkele kans krijgt. Dat ze die kans afmaken heeft weinig te maken met hoe Ajax speelt, buiten een individuele fout natuurlijk. Daarnaast weet jij ook wel dat Ajax niet in staat is om 90 min leuk rond te tikken, 30 min is op dit moment gewoon de max.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik voelde dat doelpunt gisteren al aankomen. Ajax heeft wel vaker van die wedstrijden gehad waarin ze goed voetbalden, gigantisch veel kansen hadden en dan eindigde het in een gelijkspel of verlies.

    Ajax moet eens vernieuwend uit de hoek komen want veel tegenstanders zijn niet meer onder de indruk van het 'grote' Ajax. Ze weten waar de zwakte van Ajax ligt en proberen hun eigen spel te spelen in plaats van zich in te graven (met de paar uitzonderingen die het nog wel doen). En dat moet veranderen. Een groot probleem is het ontbreken aan kwaliteit maar toch, je speelt bij Ajax dan zou je in het merendeel van de gevallen gewoon beter moeten zijn dan je directe tegenstander en dat zie je niet altijd en dan laten ze zich in de luren leggen of worden ze zelf weggetikt. Zoiets zou eigenlijk niet mogen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is Pistorius weer vrijgelaten?
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat gaat er eigenlijk mis bij Dortmund?
    Ze hebben toch echt wel een dik team staan met een goede coach.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blessures, vormdipje, tegenstanders die weten hoe ze bespeeld moeten worden en het potdicht houden..

    Je ziet in de CL dat ploegen die open gaan aanvallen tegen ze aan t gas gaan. Maar in de bundesliga gooit iedereen de boel op slot en ze missen even de vorm om daar doorheen te voetballen
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet waarom De Guzman naar Napoli is gegaan. Bij Swansea stond hij in de basis (plus betere/leukere competitie) en bij Napoli speelt hij amper.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geld?
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Omdat Swansea hem huurde van Villareal. Swansea wilde hem ook graag overnemen maar kon het niet eens worden over de transfersom. Napoli kon wel het bedrag op tafel leggen dat gevraagd werd en dus speelt de Guzman daar nu!
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Frank wil ook dat Mickey gaat keepen ipv Erik.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh ja, dat was ik even vergeten. Maar wat ik niet snap, hij kostte waarschijnlijk rond de 10-15 miljoen euro. Zoiets moet Swansea makkelijk kunnen betalen.
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Natuurlijk kunnen ze dat makkelijk betalen, maar vinden ze het dat waard? Swansea is niet de club die met geld smijt natuurlijk. De Guzmán is trouwens voor 8,8 miljoen pond naar Napoli gegaan. Hoop geld voor iemand als De Guzmán.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Van het bovenstaande lijstje ben ik alleen teleurgesteld in de ontwikkeling van Meleg en Mickey. De andere jongens uit dat lijstje zullen nooit een aanwinst zijn voor het eerste van Ajax.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mickey doet het hartstikke goed, hij is beter dan Cummins. Die heeft echt potentie. De Sa is een treurig verhaal, begon ijzersterk, maar nog steeds eruit.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijkbaar niet goed genoeg, want Cummins is zonder enige twijfel de eerste doelman.
     

Deel Deze Pagina